ثبت درخواست انواع آزمایش های خون در منزل

آزمایش در منزل

Services at Home

هزینه تست کرونا 400 هزارتومان

تست کرونا پروازی 490 هزارتومان

جوابدهی یکروزه

نموه گیری در منزل یا محل کار شما

مراحل انجام تست کرونا در منزل

تصور نمایید شما دارای یکسری علائم مشکوک به ویروس کرونا می باشید و یا نگران این هستید که کرونا به سراغ شما بیاید، برای همین می خواهید از تست کرونا در منزل استفاده نمایید، با طی نمودن این مراحل به راحتی خواهید توانست درخواست خود را ثبت کنید و بقیه کار را به ما بسپارید.

تست کرونا در منزل یکی از خدماتی می باشد که مجموعه ما آن را انجام می‌ دهد.

مراحل آن از قرار ذیل است:

بعد از سفارش کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و بعد از اینکه مشاوره و بررسی انجام شد، درخواست شما کامل می گردد؛ پرستارهای مجموعه ما برای انجام نمونه گیری در همان محل و وقتی که شما تعیین میکنید، حضور پیدا می‌کنند، نمونه از شما دریافت شده، به آزمایشگاه فرستاده می شود و طبق زمان پاسخگویی که انتخاب گردیده است که ۱۲ ساعت یا ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت می باشد، پاسخ تست به شما ارسال میگردد.

پاسخ‌ دهی ۱۶ ساعته برای اشخاصی می باشد که به شکل فوری به پاسخ تست نیازمند هستند.

تست کرونا در منزل چگونه است؟

در ابتدا امکان دارد تست کرونا در منزل به نظر کاری سخت باشد اما این طور نیست بلکه تست کرونا در منزل کاری ساده است و به جای رفتن در مراکز شلوغ درمانی این تست را در منزل دریافت کنید.

تست کرونا در منزل به این صورت خواهد بود که بعد از ثبت نمودن درخواست در مدت خیلی کوتاه نمونه گیر به محل اعزام خواهد شد، با عنایت به نوع تست کرونا نمونه گیری انجام خواهد شد، نمونه که دریافت شده است به وسیله نمونه گیر به یکی از آزمایشگاه های معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت هم می باشد فرستاده خواهد شد. بعد از انجام دادن پروتکل های مشخص و انجام دادن آزمایش های مورد نظر نتیجه تست در اختیار شخص آزمایش دهنده قرار خواهد گرفت.

تماس با تیم پشتیبانی:

09107500969

09107500967

تست کرونا در محل

اگر از آزمایشگاه فاصله ی زیادی دارید میتوانید برای استفاده نمودن از خدمات تست کرونا در منزل و خدمات نمونه گیری در منزل را انجام دهید و بعد از آن به آزمایشگاه فرستاده می شود. به همین دلیل تست کرونا در محل شاید اسم کامل تر و شامل تر برای تست کرونا در منزل باشد.

به طور مثال خیلی از افراد به دلیل اینکه وقت کافی ندارند می‌ توانند در محل کار از خدمات تست کرونا استفاده کنند، نکته‌ ای که در این بین شایان ذکر است این می باشد که فضای انجام نمونه گیری باید خالی از هرگونه مواد و ذرات معلق در هوا باشد چون وجود هر چیز ناخالص و یا ذرات معلق در هوا و وارد شدن این ذرات در داخل ظرف نمونه سبب به وجود آمدن خطا در نتیجه آزمایش خواهد شد.

خدمات تست کرونا در منزل

تست کرونا در منزل

آزمایشگاهی که برای تست کرونا در منزل وجود دارد باید زیر نظر وزارت بهداشت و مورد تایید آن باشد آزمایشگاه وظیفه دارد تا با عنایت به زمانی که مورد توافق بوده است آزمایش را بر روی نماز نمونه‌ها انجام دهد و پاسخ آن را به محل صادر کند. آزمایشگاه های محدودی مجوز انجام دادن آزمایش بر روی نمونه های مشکوک به کرونا با هدف تشخیص افرادی که مبتلا به آن هستند را از وزارتخانه بهداشت دریافت کرده اند و اجازه انجام آن بر روی نمونه افراد مشکوک را خواهند داشت.

هزینه تست کرونا در منزل

هزینه و مبلغ تست بعد از اینکه نمونه گیری در منزل و یا محل کار انجام گیرد از شما دریافت خواهد شد و بعد از اینکه هزینه دریافت شد نمونه گیری هم به آزمایشگاه فرستاده می‌شود. شایان ذکر است که مراحل ثبت درخواست و کامل کردن آن به شکل رایگان میباشد و هیچ گونه هزینه‌ای و به عنوان پیش پرداخت از متقاضی دریافت نمی‌ شود.

تست کرونا در منزل

ما خوشحال خواهیم شد خدمات مورد نیاز شما را در منزل انجام دهیم و اگر در این راه حامی ما باشید و شماره های تماس با ما را به اشتراک بگذارید تا کسانی که نیاز به انجام تست کرونا در منزل دارند، خدمات ما به آنها معرفی گردد، کارشناسان ما هم در این راه همراه شما می باشند.

اگر سوالی برای شما به وجود آمد و یا نیاز به مشاوره داشتید خواهید توانست از راهنمایی های کارشناسان ما استفاده کنید.

انواع تست کرونا در منزل

تست کرونا در منزل مثل بقیه آزمایش ها می باشد که به روش های مختلفی انجام می گیرد در این جا چند نوع را از تست کرونا بیان می کنیم.

تست کرونا pcr در منزل

مزایای نمونه گیری تست کرونا در منزل

برای اینکه بدانیم آیا ویروس کرونا در وجود ما قرار دارد یا نه؟ می توان از این تست استفاده نمود، این تست که نام دیگر آن مخاطی می باشد به وسیله نمونه گیری انتهای حلق و بزرگ و یا به وسیله نمونه گیری انتهای بینی انجام خواهد شد. پرستار سواپ را داخل بینی و یا حلق می کند و آن را چرخانده تا نمونه گیری به طور کامل انجام شود.

شایان ذکر است که این نمونه گیری ها اصلا درد نخواهد داشت ؛ اما ممکن است سبب اذیت شدن فرد شود ، برای اینکه شما با روش این تست بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیمم که فیلم آموزشی آن را ببینید. درحال حاضر تست pcr دقیق ترین تست کرونا به حساب می آید، اگر تمایل دارید مطمئن گردید که به ویروس کرونا مبتلا می باشید یا نه؟ می توانید از این نوع تست استفاده نمایید.

تست کرونا آنتی بادی در منزل

تست آنتی بادی چیست

در این نوع آزمایش به دنبال آنتی بادی هستیم که در بدن تولید شده است و وجود دارد و این آنتی بادی در مقابل ویروس به دو شیوه خواهد بود:

آنتی بادی دسته lgm که در آغاز ورود ویروس به بدن و به وجود آمدن عفونت به وسیله سیستم ایمنی بدن تولید می گردد و دسته بعدی آنتی بادی گروه جlgG خواهد بود که بهتر از دسته قبلی و در حقیقت بعد از بهبودی فرد ترشح خواهد کرد.

این آزمایش به وسیله نمونه گیری خون انجام خواهد شد، نکته خیلی مهم در رابطه با تست آنتی بادی دقت پایین تر آن نسبت به تست pcr نخواهد بود؛ به همین سبب عموماً متخصصان توصیه می کنند برای اینکه نتایج دقیق تری کسب کنید تست پی سی آن را انجام دهید در موارد کمی پیش آمده است که تست pcr دچار اشتباه گردد و آزمایش آنتی بادی نتیجه دقیقی را اعلام نماید. به همین سبب این آزمایش در خیلی مواقع به عنوان مکمل برای آزمایش پی سی آر در نظر گرفته خواهد شد.

تست کرونا برای پرواز

اگر سفر خارجی و یا داخلی دارید و قبل از اینکه اقدام به مسافرت کنید، نیاز به انجام تست کرونا دارید می توانید از خدمات مجموعه ما در این حوزه استفاده کنید. طبق مقاله‌ ای که سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری ها منتشر نموده است، تست کرونا برای پرواز الزامات ویژه خود را دارد که باید آنها را رعایت کرد؛ مجموعه ما در این حوزه الزامات مورد نیاز را کاملاً رعایت می‌کند و مورد تایید خطوط هواپیمایی خارجی و داخلی می باشد.

تست کرونا در خانه

چنانچه اطلاع دارید مدتی می باشد که ویروس کرونا یک مرتبه دیگر شروع به گسترش و شیوع بالا نموده است و با عنایت به این قضیه که انتقال ویروس خیلی ساده می باشد پروتئین های بهداشتی به وجود آمده به این موضوع اشاره دارند که برای انجام کارهای غیرضروری نباید از خانه و محل ایمن خود خارج شویم.

در شرایط کنونی و با عنایت به شیوع زیاد ویروس کرونا به نظر می رسد که خارج شدن از منزل با هدف انجام دادن تست کاری خیلی پر ریسک و پر خطر می باشد. با عنایت به این قضیه باید کسانی که وجود ویروس در بدن آن ها احتمالی می باشد برای اینکه از سلامتی خود اطمینان پیدا کنند به جای اینکه به مراکز شلوغ بروند و ریسک را قبول کنند داخل خانه این تست را انجام دهند.

تست کرونا در منزل تهران

تست کرونا در تهران برای شناسایی کسانی که به کرونا مبتلا هستند به وجود آمده است و این کار سبب می شود تا کسی که به این بیماری مبتلا است از دیدار با بقیه افراد که با آن ها در تعامل است دست بکشد و باعث انتقال نشود.

این قضیه در شهر شلوغ تهران اهمیت به شدت بالای پیدا خواهد کرد، این خدمات برای همه اشخاصی که نیاز به اطمینان حاصل کردن از سلامت خود دارند قابل ارائه خواهد بود هر شخصی در هر قسمتی از تهران و شهرک‌های اطراف تهران امکان استفاده نمودن از خدمات تست کرونا در تهران را خواهد داشت.

تست کرونا در منزل مشهد

مجموعه ما مفتخر است که خدمات کرونا را در مشهد هم ایجاد نموده است بنابراین اگر شما هم علایمی که دلالت بر این مریضی دارد در وجود شما مشاهده شد ، میتوانید برای تقاضای دریافت خدمت تست کرونا بر روی مجموعه ما حساب کنید.

تیم پشتیبانی مجموعه ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس میگیرد و کادر متخصص و مجرب را برای انجام تست کرونا در منزل به خانه شما خواهد فرستاد. شایان ذکر است انجام این تست در خانه در کنار این که از شیوع آن جلوگیری می کند می تواند در فضای پاک و تمیز خانه آزمایش ها به شکل دقیق تر و درست تری انجام شود و قدمی در جهت سلامت برداشته باشید.

تست کرونا در منزل کرج

به تازگی شهر کرج هم به مقصد جدیدی برای ارائه نمودن خدمات درمانی در خانه تبدیل شده است، الان همه اشخاصی که از کرج و شهرک‌های اطراف آن اقدام به دریافت تست کرونا می کنند می توانند به راحتی و در کمال آرامش خدمات تست کرونا را در شهر کرج تجربه نمایند و از سلامتی خود اطمینان کامل حاصل کنند.

چنان که بیان شد اقدام به درمان اهمیت خیلی زیادی در بهبودی فرد مبتلا خواهد داشت هزینه و قیمت تست کرونا در شهر کرج هم مانند قیمت های تست کرونا در تهران خواهد بود.

 آزمایش کرونا در منزل

این روزها با اوج گیری مریضی ویروس کرونا و به وجود آمدن موج های پی در پی آن دغدغه خیلی از مردم می باشد که از مبتلایان به این مریضی نباشند برای اینکه از عدم ابتلا به کرونا اطمینان حاصل کنید، بهترین راه این است که تست کرونا را در خانه انجام دهید، با این کار احتمال اینکه در هنگام تردد و ارتباط با دیگران به این مریضی مبتلا شوید به حداقل خواهد رسید.

طبق نتایج تحقیقاتی که انجام گردیده است خیلی از مردم ناقل خاموش ویروس کرونا می باشند؛ توصیه و پیشنهاد سازمان جهانی بهداشت باید علایم خفیف را کرونا حساب نمود و با انجام تست کرونا در صورتی که از مبتلایان به این مریضی هستید به سرعت درمان را شروع کنید.

چنانچه مطلع شدیم تست کرونا تنها راه دقیق و معتبر برای اطلاع از ابتلا و یا عدم ابتلا به ویروس کرونا خواهد بود در نگاه اول انجام تست تنها در مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها قابل انجام خواهد بود و شخصی که نیازمند تست می باشد نیاز دارد تا به آزمایشگاه مراجعه کند؛ اما در واقع اینگونه نخواهد بود به شیوه آسان و ایمن تر با عنوان تست کرونا در جلوی روی همه افراد متقاضی انجام تست خواهد بود.

در این صورت کسی که به عنوان نمونه گیر می باشد از سوی مجموعه به خانه مراجعه می نماید و بعد از این که نمونه گیری دقیق انجام شود در اختیار آزمایشگاه هایی که معتبر هستند و زیر نظر وزارت بهداشت می باشند ارسال خواهد شد ، این شیوه خیلی راحت تر و ایمن تر از حاضر شدن در مراکز شلوغ آزمایشگاهی می باشد.

خدمات مجموعه ما در انجام تست کرونا

تست کرونا در منزل به چه شیوه ای انجام می شود

مجموعه خدمات درمانی آوام چی به یکی از فعال ترین و برترین مجموعه ها در زمینه درمان و سلامت می باشد که در همه مرحله های تست کرونا با شما خواهد بود و بر انجام درست و سریع و با کیفیت خدمات نظارت می‌کند در صورت این که پاسخ تست مثبت باشد و تمایل داشته باشید همه مراحل درمان کرونا و خدماتی که برای مراقبت از فرد مبتلا به کرونا میباشد در منزل انجام خواهد شد و این مجموعه در کنار شما می باشد.

امیدواریم توانسته باشیم در این راه دغدغه‌های شما را کم کرده و در راه بهبودی شما گام تاثیرگذاری بر داشته باشیم.

افتخار ما در تیم سلامت ما این می باشد که شما را از بهترین خدمات پزشکی و پرستاری مانند ویزیت پزشک در منزل و تزریقات و پرستار سالمند در منزل بهره مند کنیم.