اعزام فوری پزشک در منزل جهت ویزیت تخصصی

اگر نیاز به ویزیت پزشک متخصص در منزل دارید و این امکان برای شما فراهم نیست که به ساختمان های پزشکی و مراکزدرمانی مراجعه کنید، می توانید از خدمات پزشک در منزل آوام چی بهرمند شوید. برای دریافت خدمات پزشک در منزل و خدمات پزشکی در منزل، می توانید به وب سایت ویا اپلیکیشن رسمی آوام چی مراجعه فرمایید.

هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل بین 600 تا 800 هزار تومان است.

برای ثبت سفارش می توانید درخواست خود را با واتساپ به شماره های 09107500969 و 09107500967 ارسال کنید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

بیماران زیادی هستند که به واسطه ی بیماری و برخی مشکلات فیزیکی و جسمی توانایی جابجایی و خروج از منزل خود و رفتن به مراکز درمانی را ندارند. در بعضی مواقع نیز به علت وجود مشکلات روزمره زندگی برای خانواده های بیماران امکان بردن بیماران خود به درمانگاه و یا بیمارستان وجود ندارد. از سویی دیگر بسیاری از مراکز درمانی و ساختمان های پزشکی مناسب برای تردد افراد بیمار ویا کم توان ساخته نشده است، رفت و آمد در این ساختمان ها و مراکزدرمانی برای بیماران و همراهان آن ها مشکل مضاعفی است.

خدمات اعزام پزشک به منزل آوام چی:

پزشک متخصص داخلی و ریه

پزشک داخلی برای تشخیص و درمان بیماری های داخلی، انجام آزمایشات و چکاپ سلامتی به خصوص برای بزرگسالان فعالیت دارد.

پزشک متخصص اورولوژی

تشخیص و درمان بیماری های مربوط به کلیه، غدد، مثانه، کبد و دستگاه تناسلی فعالیت می کنند.

پزشک متخصص طب فیزیکی

انتخاب پزشک متخصص طب فیزیکی برای مبتلایان به دردهای استخوانی و مفصلی مناسب است، روش درمان در این زمینه به صورت فیزیکی و توانبخشی است.

پزشک متخصص اطفال

پزشک متخصص اطفال اختصاصی برای درمان و یا بهبود بیماری ها و مسائل مربوط به رشد کودک، سلامتی جسمی و روانی کودک عمل می کنند.

پزشک متخصص ارتوپد

متخصص ارتوپد مشکلات و بیماری هایی که در سیستم حرکتی فرد بیمار اثر گذار است را تشخیص داده و راه درمان مناسبی برای آن می یابد تمرکز این متخصص در استخوان و مفاصل است.

فواید ویزیت پزشک در منزل

  • امکان دریافت مشاوره پزشکی آنلاین و حضوری
  • درمان دقیق تر، رسیدگی بیشتر و کیفیت بهتر و مطلوب تر خدمات
  • احساس امنیت و رضایتمندی در بیمار و برخورداری از تغذیه مناسب
  • کاهش انتقال عفونت های بیمارستانی با دریافت خدمات پزشک در منزل
  • مقرون به صرفه بودن خدمات پزشکی در منزل به علت حذف هزینه های بیمارستانی
  • ارائه خدمات تشخیصی پیش بیمارستانی و خدمات درمانی پس از ترخیص از بیمارستان
  • دریافت هرگونه خدمات در یک بسته کامل درمانی در زمان و مکانی معین با یک تماس
  • تشکیل پرونده سلامت برای مشترکین از زمان شروع دریافت خدمات تا پایان در یک پرونده نزد بیمار
  • امکان پیگیری دقیق تر و اطمینان حاصل کردن از بهبودی و عدم تشدید بیماری پس از ترخیص از بیمارستان

خدمات پزشک در منزل مناسب چه گروهی است؟

پزشک زنان باردار در منزل

به صورت کلی، سالمندان، افراد ناتوان در حرکت، افراد بدون همراه ویا سرپرست، بیماران مزمن و خاص، جانبازان، معلولین جسمی و افراد قطع نخاعی، بیماران سکته مغزی و قلبی، افراد دچار شکستگی های شدید، بیماران مبتلا به سرطان، بیماران مبتلا به زخم بستر و… از جمله افرادی هستند که می توانند از خدمات پزشکی در منزل استفاده کنند.

البته از مناسب ترین گروه برای دریافت خدمات پزشک در منزل می توان به افراد زیر اشاره کرد:

  • بیماران سالمند
  • بیماران ناتوان
  • زنان باردار
  • بیماران مبتلا به بیماری های مزمن، خاص و صعب العلاج
  • خدمات درمانی پس از ترخیص از بیمارستان: آنتی بیوتیک تراپی وریدی، تعویض پانسمان، سونداژ، فیزیوتراپی، پرستار در منزل و…

برخی از درخواست های کاربران آوام چی

  • بررسی عمومی حال بیمار

بررسی های منظم پزشکی و بهداشتی برای سالمندان و کودکان بسیار ضروری است، با درخواست آنلاین از طریق اپلیکیشن آوام چی درمورد سلامتی خانواده مطمئن شوید.

  • مراقبت های دیابتی

یک بیمار دیابتی نیاز به نظارت منظم بر قند خون و فشار خون خود دارد. از سوی دیگر، مشاوره پزشک نیز برای این افراد واجب است. یک پزشک متخصص شما را از طریق رژیم های غذایی و دروهای مناسب راهنمایی خواهد کرد.

  • مراقبت های ارتوپدی

خدمات پزشک در منزل برای افرادی که از شرایط ارتوپدی رنج می برند بسیار مفید است. بسیاری از این بیماران قادر به حرکت به صورت صحیح نمی باشند.

  • مراقبت های بعد از ترخیص از بیمارستان

بسیاری از بیماران بخصوص بیماران قلبی، بعد از بستری شدن در بیمارستان و انتقال به منزل باید تحت نظر و مراقبت پزشک باشند. در صورت عدم رعایت مراقبت های پزشکی صحیح و مصرف نادرست دارو های درمانی ممکن است اتفاقات ناگواری رخ بدهد.

هنگام درخواست اعزام پزشک به منزل چه اطلاعاتی باید ثبت بشوند؟

پیشنهاد می کنیم از همین حالا در اپلیکیشن آوام چی ثبت نام نمایید تا درصورت نیاز به ویزیت پزشک در منزل دچار سردرگمی نشوید. برای ثبت نام در اپلیکیشن آوام چی بایستی اطلاعات زیر را ثبت کنید:

  1. نام و نام خانوادگی
  2. سن فرد
  3. آدرس منزل
  4. شماره تلفن همراه و ثابت
  5. سابقه بیماری

اطلاعاتی که هنگام درخواست پزشک در منزل باید ثبت کنید:

  1. سابقه بیماری
  2. علائم بیماری
  3. محل درد و ضعف
  4. داروهایی که درحال حاضر فرد مصرف می کند

خدماتی که آوام چی برای پزشک در منزل ارائه می دهد

علاوه بر پزشکان عمومی که برای مراحله اولیه بیماری و نیز چکاپ کلی سلامت افراد آماده خدمت رسانی هستند، در موارد تخصصی که نیاز به حضور پزشک متخصص بر بالین فرد بیمار در محل سکونت شما باشد، آوام چی آماده است تا به کمک شما بیاید. قطعاً یکی از مهم ترین خدماتی که آوام چی برای کاربران خود درنظر گرفته است ویزیت درکتر متخصص در منازل می باشد. پزشکان متخصص در رشته های مختلف آماده ارائه خدمات پزشکی در منزل به شما دوستان عزیز و عزیزان شما هستند.

هزینه خدمات پزشک در منزل

هزینه اعزام پزشک در منزل به شرایط و عوامل مختلفی از جمله تخصص پزشک، زمان، مکان و… بستگی دارد. اما شما با یک محاسبه ساده متوجه خواهید شد که هزینه خدمات پزشکی در منزل بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به مراجعه حضوری است، برای اطلاع از هزینه دریافت این نوع خدمات ابتدا باید درخواست خود را ثبت کنید وبا توجه به پارامتر هایی گفته شد هزینه شما محاسبه می گردد.

جهت اطلاع از هزینه های خدمات پزشک و پرستار در منزل می توانید به وب سایت و یا اپلیکیشن آوام چی مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید، شایان ذکر است که اگر سیستم عامل گوشی شما ios می باشد سفارش خود از سایر راه های ارتباطی ذکر شده ثبت کنید.

برای نصب اپلیکیشن رسمی (نسخه اندروید) پاسی نو می توانید به وب سایت آوام چی مراجعه کرده ویا از طریق کافه بازار، گوگل پلی، مایکت اپلیکیشن آوام چی را دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات پزشک در منزل و پاسخ سوالات خود می توانید با کارشناسان مجموعه آوام چی تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.