اعزام فوری کارشناسان رادیولوژی درب منزل و جوابدهی کمتر از شش ساعت

هزینه درخواست رادیولوژی در منزل در سال 1402 اصولا از 800هزار تومان است که بستگی به درخواست پزشک دارد. برای درخواست فوری با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید:

tel:02128428280 داخلی 1

تماس فوری با کارشناسان 

در موارد بسیاری انجام رادیولوژی در منزل شخص بیمار توسط کارشناس آوام چی صورت می گیرد، انجام پروسه تصویربرداری در منزل باعث می شود که فرد علاوه براینکه در هزینه ها صرفه جویی نماید، با سرعت بیشتری به نتیجه برسد و تصاویر رادیوگرافی در اختیار وی قرار گیرد. آوام چی این امکان را برای بیماران فراهم کرده که در زمانی مناسب در منزل خود مراحل تصویربرداری را انجام بدهند.

درخواست رادیولوژی در منزل

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق واتساپ نیز با شماره درخواست خود را ثبت کرده تا  بلافاصله کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند

 

اوامچی / avamchi

برای استفاده از خدمات پزشکی در منزل می توانید به سایت ما و درخواست خود را ثبت کنید، توجه داشته باشید که برای آسودگی خاطر شما در ابتدای ورود به اپلیکیشن اطلاعات موردنیاز را بایستی ثبت نمایید تا در مواقعی که لازم است از خدمات آنلاین استفاده کنید نیاز به ثبت مجدد اطلاعات نباشد.

چرا رادیولوژی ؟

این نوع تصویربرداری به صورت مستقیم از اشعه یونیزاسیون استفاده می شود. در تعریف کلی رادیولوژی می توان این طور گفت یک تخصص در پزشکی است که به تولید تصاویر داخلی بدن از طریق عوامل مختلف فیزیکی، میدان مغناطیسی و غیره می پردازد و از این تصاویر برای تشخیص و در حد کمتری برای پیش آگاهی و درمان بیماری ها استفاده می شود.

رادیولوژی در منزل

در این شاخه از پزشکی تخصصی از تجهیزات و طیف وسیعی از تکنیک ها برای گرفتن تصاویر از داخل بدن استفاده می کنند، همچنین پزشک متخصص در زمینه رادیولوژی، رادیولوژیست نامیده می شود. رادیولوژیست ها برای کمک به تشخیص و معالجه شرایط مختلف یا آسیب دیدگی ها را در تصاویری مانند تصاویر گرفته شده با اشعه ایکس تجزیه و تحلیل می کنند.

کاربرد رادیولوژی در منزل

از رادیولوژی در تشخیص بسیاری از مشکلاتی که برای بدن انسان به وجود می آید استفاده می شود، رادیولوژی می تواند اختلالات مختلفی را تشخیص دهد از جمله موارد زیر:

  1. عکس از ریه که در واقع شناسنامه سلامت فرد است
  2. عکس از لگن و اندام های های تحتانی
  3. لغزش مهره کمر یا ستون فقرات مانند اسپیدیلولیستزیس
  4. تشخیص شکستگی ها که یکی از بهترین روش های تشخیصی است
  5. آسیب شناسی هایی که باعث بروز کمردرد می شوند به جز امکان تشخیص آسیب شناسی مکانیکی ستون فقرات
  6. بررسی تغییرات پس از عمل جراحی

رادیولوژی در منزل چگونه انجام می شود؟

رادیولوژی در منزل، یکی از خدمات تخصصی پزشکی در منزل است که هرروز بر میزان تقاضای آن افزوده می شود. رادیولوژی در منزل به این معنا است که دیگر نیازی نیست بیمار در بیمارستان یا در کلینیک های عکس برداری حضوریابد و کل فرآیند رادیولوژی  توسط متخصصین، در منزل بیمار انجام می شود.

خوشبختانه پیشرفت های بسیار خوبی در زمینه پزشکی موجب ارتقای شگفت انگیز قابلیت ها و امکانات تجهیزات عکس برداری شده است. در حال حاضر تجیهزات رادیولوژی در منزل پرتابل (قابل حمل) می باشند. تجهیزاتی که به واسطه سبکی و ابعاد به مراتب کوچک تر در مقایسه با گذشته امکان ارائه ی حساس ترین خدمات پزشکی را به صورت سیار مقدور ساخته است.البته باید به این اشاره کرده که گذر از عصر فیلم فیلم به عصر دیجیتال نیز نقش بسزایی در افزایش تقاضا نسبت به رادیولوژی در منزل داشته است. برخلاف گذشته، دیگر برای تهیه یک عکس پزشکی، نیازی به طی پروسه زمان بر پردازش فیلم نیست! و تکنیسین ها می توانند بلافاصه پس از عکس برداری، از کیفیت تصاویری که به صورت دیجیتالی ثبت کرده اند، آگاه شوند.

به طور خلاصه در فرآیند رادیولوژی در منزل، کارشناس رادیولوژِی به خانه شما مراجعه کرده، تجهیزات عکس برداری را آماده می کند، عملیات رادیوگرافی را طبق دستورات پزشکی، انجام داده و پس از اتمام کار در کمتر از 6 ساعت تصاویر را چاپ شده به شما تحویل میدهند.

مزایای استفاده از رادیولوژی در منزل

رادیولوژی در منزلآرامش و راحتی بیمار : کیفیت تصاویر ثبت شده در منزل توسط تجهیزات کوچک، پرتابل و کارآمدی که برای رادیولوژی در محل سکونت بیمار از آنها استفاده می شود تفاوتی با کیفیت تصاویر تجهیزات بیمارستانی ندارد. بنابراین اگر امکان شما یا عضوی از خانواده شما بیمار است اما شرایط حضور در بیمارستان یا کلینیک فراهم نمی باشد بهتر است از خدمات رادیولوژی در محل سکونت از سامانه آوام چی  بهره ببرید.

صرفه جویی در زمان: یکی از مزایای رادیولوژِ در منازل بیماران می باشد، حال بجای صرف زمان زیادی برای رفت و آمد به بیمارستان و یا انتظار در کلینیک، بدون ان که زحمت خروج از منزل را داشته باشید، کارتان ظرف چند دقیقه انجام می شود. همچنین به واسطه رادیولوژی در منزل می توانید فوراً پس از انجام عملیات عکس برداری، به نتایج آن دسترسی داشته باشید.

عدم جابجایی: یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات رادیولوژی در منزل حفاظت از گروه های آسیب پذیر است، معمولا جابجایی سالمندان و یا معلولین یا کسانی که به هر صورتی از مشکلات حرکتی رنج می برند، فرآیندی طاقت فرسا و البته بعضاً پرخطر است. این روش انجام رادیولوژی در واقع اقدامی برای تسهیل این فرآیند و حفاظت بیشتر از این عزیزان است.

همچنین در شرایط بد کنونی شیوع ویروس کرونا، هر محدوده ای خارج از منزل را به نقطه ای پر ریسک تبدیل می کند، انجام امور پزشکی، تشخیصی و درمانی ترجیحاً در منزل، بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کند. با استفاده از خدمات رادیولوژی  در منزل دیگر نیازی به مراجعه به مراکز تصویربرداری و بیمارستان ها که به شکل بالقوه ای از مکان های پرخطر شیوع انواع بیماری ها و بالاخض ویروس کرونا هستند، می توانید همزمان با افزایش حداکثری ضریب ایمنی برای خود و عزیزانتان، از بهترین خدمات پزشکی بهرمند شوید.

تماس فوری با کارشناسان ما: 021-*** 02128428280 داخلی 1 ارائه دهنده کلیه خدمات پزشکی ارسال سفارشات دارویی/ ویزیت پزشک در منزل/

هزینه رادیولوژی در منزل

هزینه رادیولوژی در منزل توسط پارامترهای مختلفی حساب می شود و با توجه به نوع تصویربرداری و فاصله مرکز تا منزل بیمار این هزینه ها محاسبه می شود که معمولا بین 450 تا 650 هزار تومان است.

شما می توانید جهت اطلاع از هزینه های رادیولوژی در منزل اپلیکیشن آوام چی را از گول پلی و یا کافه بازار و یا مایکت نصب کنید و یا میتوانید به سایت آوام چی به نشانی  www.avamchi.com  مراجه کرده و درخواست خود را ثبت کنید.( قابل ذکر است نسخه آیفون در دست ساخت میباشد.). پلتفرم آوام چی تمامی خدمات در منزل را به صورت یک جا ارائه می دهد و با توجه به نیاز خود می توانید از امکانات آن استفاده نمایید.

برای این کار لازم است شما شما اپلیکیشن آوام چی را دریافت کنید و به قسمت خدمات در منزل مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. همچنین برای گرفتن پاسخ آزمایش خود می توانید به صورت آنلاین نتیجه آزمایش را برای پزشک ارسال نمایید. سامانه هوشمند آوام چی بستری را فراهم کرده است که بیماران و مراجعه کنندگان به راحتی و با کمترین هزینه بتوانند آزمایشات و خدمات پزشکی خود را انجام دهند. این سامانه با ارائه خدمات مختلف در منزل توانسته دغدغه بسیاری از بیماران را برطرف کند و فرصت های شغلی بسیاری را هم فراهم کرده است.

همچنین برای آزمایش در منزل میتوانید به ما درخواست بدهید

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت و اپلیکیشن آوام چی مراجعه کنید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.