شاید برای شما هم سوال باشد که کدام داروخانه ها انسولین دارند؟

با توجه به شرایط کشور و بحران ویروس کرونا، اخیرا داروی انسولین هم به سختی پیدا میشود و گاها در مقاطعی نایاب شده است. ما در مجموعه آوام چی با تلاش کارشناسان مجموعه لیستی را تمام جزییات فراهم کرده ایم که شما میتوانید بدون نیاز به جستجو در گوگل و سایت های دیگر، از لیست زیر استفاده کرده و با داروخانه های اطرافتان تماس بگیرید.

برای مشاهده لیست داروخانه ها اینجا کلیک کنید.

تست فوری کرونا

با اپلیکیشن آوام چی میتوانید شما داروهای خود را با همان قیمت دفترچه درب منزل دریافت کنید. میتوانید اقلام بهداشتی و یا مصرفی خود را نیز از داروخانه سفارش دهید. تیم مجرب آوام چی میتواند تمام سفارشات شما را یکروزه و در اولین ساعت درب منزل تحویل دهد.

شما میتوانید برای سفارش با تیم پشتیبانی آوام چی در ساعات اداری با شماره تماس 26856251-021 و در تمام ساعات روز بصورت 24 ساعته با شماره 09107500967 تماس بگیرید. برای ورود به سامانه و ثبت درخواست روی تصویر زیر کلیک کنید.

مجموعه آوام چی در این شرایط میتوانید برای انجام تست کرونا و جواب دهی یکروزه را انجام دهد.

ارائه اکثر خدمات پزشکی در قالب سایت و اپلیکیشن که تمامی کاربران می توانند با مراجعه به سایت www.avamchi.com  و یا نسخه های اندروید در گوگل / کافه بازار به تمامی امکانات دسترسی پیدا کنند. تیم فنی آوام چی تمامی تلاش خود را کرده است تا آسانترین راه برای کاربران پیاده سازی کند تا بدون هزینه بیشتر و یا صرف زمان، به راحتی به درخواست های خود برسند.

امکاناتی که در بستر آوام چی پیاده سازی شده است از قبیل:

داروخانه:

در این آیتم، کاربر به راحتی می تواند تمام نیازهای داروئی، بهداشتی، زیبایی مصرفی خود را از داروخانه دریافت کند. کافی است که نام کالای مورد نیاز خود و یا عکس آن را بارگزاری کند، پس از دقایقی می تواند پرداخت کرده و کالا را رایگان درب منزل تحویل بگیرد.

فیزیوتراپی، تصویربرداری، آزمایش:

در این آیتم ها، کاربر می تواند از روی نسخه پزشک که برایش نوشته شده است به راحتی عکس گرفته و بارگزاری کند، سپس مراکز متناسب با درخواست بیمار به آن پاسخ می دهد.

بیمار می تواند از بین نوبت های داده شده از سمت مراکز، یکی را متناسب با زمان خود فیکس کند و به راحتی به مرکز درمانی مراجعه کند.

خدمات در منزل:

در این آیتم ،بیمار می تواند سرویس های پزشکی از قبیل: آزمایش در منزل، رادیولوژی در منزل، سونوگرافی در منزل، ویزیت پزشک در منزل، تزریقات و پرستاری در منزل، ICU/CCU  در منزل، انجام می گردد که بیمار فقط با پرداخت هزینه ایاب و ذهاب بیشتر می تواند سرویس پزشکی را با آرامش در محل دریافت کند. این آیتم و سرویس در شرایط کنونی و وضعیت کرونا در کشور بسیار کاربردی است.

خدمات بیمه:

با این آیتم می توان نسبت به تعویض دفترچه های بیمه تامین اجتماعی اقدام کرد و نیازی به حضور فیزیکی به کارگزاری ها نیست. کاربر می تواند هر چند تا دفترچه بیمه تامین اجتماعی که دارد رادر سامانه درخواست بدهد و سپس مامورین آوام چی دفترچه را گرفته و ظرف مدت 24 ساعت تعویض شده تحویل می گیرد.

خدمات چکاپ:

در این آیتم، سرویس های چکاپ با مدل های گوناگون قرار دارد که بیمار می تواند به راحتی یکی را متناسب با نیاز درخواست کند و به صفحه پرداخت رفته و هزینه آزمایش را پرداخت کند.

– تمامی تعرفه ها متناسب با وزارت بهداشت می باشد و بیمار هزینه بیشتری را پرداخت نمی کند.

واکسن کرونا توسط کدام کشورها در حال تولید است

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]