خرید آنلاین ضدعفونی کننده

شاید تا قبل از سال 1399 بیشتر مردم از ضدعفونی کننده های دست و صورت استفاده چندانی نداشتند، اما با شیوع گسترده کرونا در سال 2020 میلادی و قبل از 1399 شمسی، همه مردم دنیا مجبور به استفاده از ضدعفونی کننده های دست و صورت، حتی ضدعفونی کننده های سطوح به مقدار زیادی شده اند.

ویروس کووید-19 بسیار کوچک و میکروسکوپی می باشد که در همه جا وجود دارد و در صورتی که وارد بدن شود می توانند بیماری هایی به وجود آورد. ویروس کرونا یکی از ویروس هایی است که این روزها کل کشورها را درگیر خود کرده است.

ویروس کرونا یک ویروس خطرناک می باشد که علائمی شبیه به آنفلونزا دارد و می تواند به طور مستقیم بر روی ریه های یک فرد تاثیر بگذارد. ویروس کرونا از طریق دهان، بینی و چشم وارد بدن می شود و در روزهای اول بدون علامت می باشد و پس از چند روز با علائمی مانند سرفه، تب و تنگی نفس خود را نشان می دهد.

یکی از مواردی که اکثر افراد مبتلا رعایت نکرده اند، شست و شوی مداوم دست ها می باشد. پزشکان توصیه کرده اند که برای تمیزی دست ها باید به مدت 20 ثانیه آن ها را با آب و مواد شوینده شست و شو داد.

تماس با ما :

تماس با پشتیبانی: 7  09107500969 (از 8 صبح تا 12 شب)

شماره ثابت :  22126218-021 ( تماس در وقت اداری)

اما اگر به آب و مواد شوینده دسترسی نداشتید بهترین گزینه استفاده از ضد عفونی کننده دست می باشد. این محصول بیشتر در بیرون از منزل کاربرد دارد و اگر دست های شما آلوده به ویروس و میکروب باشد می توانید با این محصول دست های خود را ضد عفونی کنید.

با شست و شو و ضد عفونی کردن دست ها می توان چرخه انتقال ویروس کرونا را قطع کرد و با این کار می توان روزانه شاهد کمتر شدن آمار مبتلایان به ویروس کرونا باشیم. علاوه بر شست و شو و ضد عفونی کردن دست ها، استفاده از ماسک شدیدا توصیه می شود.

بهتر است همیشه یک ضد عفونی کننده دست کوچک همراه خود داشته باشید تا در مواقع ضروری از آن استفاده نمایید. در اکثر مکان های شلوغ مانند بیمارستان ها، وجود ضد عفونی کننده دست بسیار ضروری می باشد.

ضمن اینکه در جدیدترین توصیه پزشکان به افراد، توصیه شده است که از مسواک ویا دهانشویه استفاده کنند، طی تحقیقاتی محققان به این نتیجه رسیده اند که استفاده از ضدعفونی کننده دهان می تواند ویروس کرونا را در زمان کوتاهی از بین ببرد و به قطع زنجیره انتقال کمک نماید.

تا به این اینجای مطلب از اهمیت استفاده از انواع ضدعفونی کننده ها گفتیم، اما با توجه به اینکه اهمیت ضدعفونی کننده های دست، صورت، سطوح، لباس و… افزایش یافته برابر با آن تقضا برای خرید آن نیز افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل ممکن است به جنسی نایاب در بازار تبدیل شود. خرید آنلاین ضدعفونی کننده راهی است که ما به شما پیشنهاد می دهیم

خرید آنلاین ضدعفونی کننده از آوام چی

شرکت آوام چی، باتوجه به وضعیت حال حاضر شیوع کرونا در کشور، این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است که بتوانند به صورت آنلاین اقدام به خرید محصولات بهداشتی و پزشکی نمایند. شما می توانید انواع ماسک ها، شامپو ها، کرم ها، ضدعفونی کننده ها، لوازم بهداشتی مخصوص بانوان و کودکان را از وب سایت ویا اپلیکیشن آوام چی تهیه فرمایید.

خرید آنلاین انواع کرم ضد آفتاب

همان طور که گفتیم برای خرید آنلاین محصولات آوام چی می توانید به فروشگاه وب سایت ویا اپلیکیشن آوام چی مراجعه فرمایید. اگر هنوز اپلکیشن آوام چی را برروی گوشی خود نصب نکرده اید همین حالا با کلیک برروی لینک زیر می توانید این اپلیکیشن را دانلود و برروی گوشی خود نصب نمایید.

با نصب این اپلیکیشن شما می توانید از خدمات پزشکی آنلاین و در منزل آوام چی بهرمند شوید. خدماتی همچون تست کرونا در منزل، آزمایش خود در منزل، پزشک و خدمات پزشکی در منزل، پرستار در منزل، رادیولوژی در منزل و… .

مزایای خرید آنلاین از آوام چی

  • امکان دسترسی 24 ساعته و آنلاین
  • صرفه جویی در زمان و هزینه های رفت و آمد
  • استفاده از تخفیف هایی که به صورت همیشگی یا دوره ای در این نوع از فروشگاه ها ارائه می شود.
  • مقایسه بین قیمت ها انتخاب مناسب ترین قیمت نسبت به داروخانه های محلی
  • امکان مطالعه توضیحات، کاتالوگ محصولات، نظر سایر افراد که از سایت خریداری نموده اند و مقایسه میزان رضایت آن ها
  • استفاده از اطلاعات پزشکی و مشاوره متخصصان
  • امکان دسترسی به محصولات کمیاب
  • دسترسی به اطلاعات کامل در مورد محصولات، مواد تشکیل دهنده و ترکیبات محصولات، موارد استفاده و موارد منع مصرف، فواید و مضرات آن ها
  • قابل اعتماد بودن اطلاعات محصولات و مکمل ها امکان دسترسی به این آطلاعات مانند ترکیبات، روش مصرف و .. در هر زمان
  • امکان مقایسه بین محصولات و برندها بر اساس اطلاعات فوق و در نهایت انتخاب مناسب ترین آن ها
  • اطمینان از اصل بودن محصولات آرایشی و بهداشتی و دارا بودن تاییدیه های وزارت بهداشت و تاریخ تولید و انقضا بر روی کالا

درباره پزشکی هسته ای چه می دانید؟!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]