برای کاربران اپلکیشن آوام چی امکان خرید دارو از راه دور فراهم شده است. در دوره ای که همه پزشکان توصیه می کنند کمتر از خانه های خود خارج شوید تا درگیر ویروس کووید-19 نشوید. خرید آنلاین بدون نیاز به حضور، یکی از راه های کمک به خلوت شدن مراکز خرید می باشد.

داروخانه ها معمولاً یکی از مکان های شلوغ در هر شهری می باشند، تا پیش از شیوع  ویروس کووید-19 شاید هدر رفتن زمان یکی از معایب خرید حضوری بود. اما درحال حاضر و باتوجه به شدت همه گیری ویروس کرونا، هر فردی با حضور در مکان های شلوغ مانند داروخانه، بیمارستان، مراکز خرید و… بایستی ریسک احتمال مبتلا شدن به ویروس کرونا را بپذیرد.

تماس با ما :

تماس با پشتیبانی: 7  09107500969 (از 8 صبح تا 12 شب)

شماره ثابت :  22126218-021 ( تماس در وقت اداری)

پیشنهاد می کنیم تا حدامکان به صورت آنلاین و از فروشگاه های اینترنتی معتبر محصولات خود را تهیه نمایید. آوام چی شرکتی است در زمینه ارائه خدمات نوین پزشکی، خدمات آوام چی شامل : فروش دارو آنلاین، تست کرونا در منزل، پزشک در منزل، پرستار در منزل و… می باشد که شما با نصب اپلیکیشن آوام چی می توانید از این خدمات استفاده نمایید.

دانلود اپلیکیشن آوام چی

داروخانه آنلاین آوام چی

شرکت آوام چی دارای یک داروخانه اینترنتی می باشد که کارش ارائه دارو و مکمل های غذایی است. اما در ایران به علت وجود قوانین حاضر محدودیت هایی نیز وجود دارند. داروخانه اینترنتی آوام چی یکی از کامل ترین داروخانه های اینترنتی در ایران آماده ارائه خدمات به کاربران می باشد.

شما در داروخانه اینترنتی آوام چی، شاهد انواع دارو ها خواهید بود و دسترسی برای شما بسیار راحت خواهد شد. علاوه بر آن می توانید اطلاعات کاملی در مورد داروی مورد نظر خود پیدا کنید و همچنین از شرکت سازنده آن کسب اطلاع کنید و بیشتر با آن آشنا شوید.

این داروخانه علاوه بر این که انواع داروها را در اختیارتان می گذارد، بهترین لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم کودک و مادر، تقویت کننده های پوست و مو، ماسک، انواع ضدعفونی کننده ها و… را نیز برای شما به همراه دارد، که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را به راحتی انتخاب و خریداری کنید. سفارش و خرید دارو آنلاین از داروخانه اینترنتی آوام چی در کمترین زمان و با بالاترین سرعت انجام خواهد شد.

داروخانه آنلاین شبانه روزی در تهران

محصولاتی که می توانید از داروخانه اینترنتی آوام چی می توانید تهیه کنید:

  • مکمل‌ های دارویی
  • ویتامین ‌ها
  • مکمل‌ های بدنسازی
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • محصولات مادر و کودک
  • تجهیزات پزشکی و ارتوپدی
  • محصولات گیاهی
  • محصولات غذایی

مزایای خرید دارو آنلاین

می توان بدون اغراق گفت که تاثیر فضای مجازی بر اکثر جنبه های زندگی مفید بوده است. یکی از مهم ترین این فواید دسترسی راحت تر به محصولات کمیاب است.

علاوه بر این، در داروخانه های اینترنتی البته انواع ممتاز آن، اطلاعات پزشکی کاملی در مورد تمام محصولات به فروش رسیده در یک داروخانه معمول در اختیار کاربر گذاشته می شود. اطلاعات مفیدی چون ترکیبات محصول، نحوه استفاده، فواید و خطوط قرمز محصولات، از بخش های بسیار مفیدی است که تنها شما در این فضا می توانید به آن دست یابید.

نکته متمایزی که در اینجا مطرح می شود این است که اطلاعات در فضای مجازی ثبت می گردد و خطای آن نسبت به اطلاعات ردوبدل شده در شلوغی یک داروخانه معمولی، به شدت کاهش می یابد. شما هر زمانی که بخواهید می توانید، روش مصرف، ترکیبات و دیگر موارد را خوانده و بررسی کنید.

نکته دیگر بحث امکان مقایسه محصولات است. شما هر محصول بدون نسخه ای که به آن احتیاج دارید را می توانید به آسانی با یکدیگر مقایسه کنید. به طور مثال یک کرم مرطوب کننده را در برندها، حجم ها، تنوع پوستی و… می توانید مقایسه نموده و با خواندن اطلاعات جامع پیرامون آنها، بهترین آن را برگزینید.

یکی دیگر از مزایای اصلی این نوع از داروخانه ‌ها این است که دیگر نیاز نیست زمانی در طول روز خود برای خرید از داروخانه را قرار دهید و با خیال راحت در منزل نشسته و سفارش داروی مورد نیاز خود را می ‌دهید. این سفارش در صورت موجود بودن به راحتی بعد از چند ساعت برای شما ارسال خواهد شد.

شاید در سال های قبل این گزینه برای بخشی از افراد جامعه مانند افراد سالمند، معلولین و… مزیت محسوب می شد. اما درحال حاضر و با توجه به وضعیت شیوع کشور در دنیا و ایران که شدیداً توصیه می شود فقط برای انجام کارهای ضرروی از خانه خارج شوید، خرید دارو آنلاین یک مزیتی برای همه جامعه محسوب می شود.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]