تست کرونا در منزل با بهترین قیمت

اگر به دنبال تست کرونا در منزل با بهترین قیمت هستید، آوام چی این خدمات را با بهترین شرایط در اختیار شما قرار می دهد و دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشید. آوام چی چندین تست کرونا را در منزل ارائه می دهد که هر کدام را مایل باشید می توانید درخواست دهید و تاریخ و ساعت آن را به دلخواه خود انتخاب نمایید و کادر مجرب آوام چی در همان زمان جهت انجام تست به منزل شما مراجعه می نمایند.

این روزها شلوغی آزمایشگاه ها به دلیل انجام گسترده تست کرونا می باشد که به صورت روزانه مردم برای انجام این آزمایش به بیمارستان ها و آزمایشگاه ها مراجعه می کنند. شلوغی آزمایشگاه ها، طولانی بودن صف، زمان زیاد برای ارائه نتیجه تست، هزینه های رفت و برگشت و … باعث دشواری های این آزمایش می شود و بسیاری از مردم به همین دلایل از انجام این آزمایش صرف نظر می کنند!

آوام چی تمامی این مشکلات را حل کرده است و دیگر نیازی نیست در صف های شلوغ آزمایشگاه ها منتظر بمانید یا هزینه های اضافی برای رفت و برگشت به آزمایشگاه بپردازید. انجام تست کرونا در منزل نسبت به مراکز درمانی مزیت های زیادی از جمله محیط تمیزتر، دقت بالاتر، سرعت در انجام آزمایش، صرفه جویی در هزینه ها و زمان و … دارد. جهت درخواست تست کرونا در منزل با بهترین قیمت می توانید اپلیکیشن آوام چی را در تلفن همراه خود نصب کرده و درخواست خود را در این سامانه ثبت نمایید.

درخواست تست کرونا در منزل با آوام چی

روش انجام تست کرونا

در حال حاضر تست کرونا به دو روش انجام می شود که متقاضیان با توجه به درخواست خود به دلخواه می توانند یکی از دو روش یا هر دو روش را برای انجام این آزمایش انتخاب کنند و توجه داشته باشید که هزینه های هر آزمایش متفاوت می باشد که در داخل اپلیکیشن آوام چی می توانید تست کرونا در منزل با بهترین قیمت را ملاحظه نمایید. در ادامه دو روش انجام این تست را برای شما شرح می دهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

تست آنتی بادی کرونا

بدن ما زمانی که دچار عفونت می شود، آنتی بادی هایی را برای جلوگیری از عفونت بیشتر و درمان آن تولید می کند و هر عفونتی آنتی بادی مخصوص خود را دارد و زمانی که ویروس کرونا وارد بدن ما می شود، سیستم ایمنی بدن خود به خود شروع به تولید آنتی بادی هایی برای مبارزه با این ویروس می کند.

برای مشخص شدن آنتی بادی ها، از فرد یک آزمایش خون گرفته می شود و پس از انجام آزمایش مشخص می شود که بدن این آنتی بادی را تولید کرده است یا خیر و در صورتی که این آنتی بادی ها در خون وجود داشته باشد، به منظور مبتلا شدن فرد به ویروس کرونا می باشد. این آنتی بادی ها تا چند هفته بعد از بهبودی کامل بیماری، در بدن باقی می مانند و میزان آن ها در آزمایش مشخص می شود.

تست PCR

دیگری روشی که می توان از طریق آن ویروس کرونا را شناسایی کرد، تست PCR می باشد. این تست به کمک یک سوآپ انجام می شود و این سوآپ از طریق حلق یا بینی به انتهای حلق هدایت می شود تا مخاط انتهای حلق به سوآپ آغشته شود. انجام این کار چند ثانیه طول می کشد و ممکن است برای مدت کوتاهی فرد احساس ناراحتی و تهوع داشته باشد که موقتی است و بزودی برطرف می شود.

حالا سوآپ به مخاط انتهای حلق آغشته شده است و در ظرف های مخصوص قرار داده می شود جهت انجام آزمایش به آزمایشگاه منتقل می شود. ویروس کرونا از طریق دهان و بینی وارد بدن می شود و اثرات آن در انتهای حلق از طریق انجام آزمایش قابل مشاهده می باشد. این آزمایش را می توان به راحتی در منزل انجام داد و به هیچ دستگاه پزشکی نیازی ندارد.

جواب تمامی آزمایش ها بین 24 تا 48 ساعت به دست متقاضیان می رسد و اگر درخواست تست فوری کرونا با ارائه جواب فوری را دارید، می توانید درخواست تست فوری دهید. جهت انجام تست کرونا در منزل با بهترین قیمت و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه نمایید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

خرید دارو از راه دور

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]