تست کرونا برای کودکان موضوعی است که والدین باید آن را جدی بگیرند و ویروس کرونا یک ویروس خطرناک برای کودکان محسوب می شود. در ماه های اول شیوع ویروس کرونا دانشمندان اعلام کرده بودند که ویروس کرونا کودکان را تهدید نمی کند اما با تحقیق بیشتر یافتند که ویروس کرونا یک ویروس خطرناک برای کودکان محسوب می شود. سیستم ایمنی بدن کودک اندازه یک آدم بالغ قوی نمی باشد و ویروس کرونا که هنوز درمان قطعی ندارد خطر آن را چند برابر می کند.

اپلیکیشن آوام چی بستری را فراهم کرده است که بتوانید از خدمات پزشکی را راحتی و با کمترین هزینه در منزل خود استفاده نمایید. با انجام تست کرونا در منزل هم می توانید این کار در مدت زمان کمتری انجام دهید و هم در محیط تمیز منزل بدون استرس می توان این کار را انجام داد. برای استفاده از خدمات در منزل می توانید اپلیکیشن آوام چی را دریافت کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

تست کرونا در منزل مخصوص کودکان

تست کرونا در منزل مخصوص کودکان

به طوری کلی کودکان به محیط بیمارستان حس ناخوشایندی دارند و در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا، بیمارستان ها یکی از مراکز خطرناک محسوب می شود. روزانه افراد بسیاری برای تست کرونا به بیمارستان ها و آزمایشگاه ها مراجعه می کنند تا از مثبت یا منفی بودن آزمایش خود معطل شوند. شلوغی و ازدحام جمعیت در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا می شود و حدالامکان باید از مناطق شلوغ دوری کرد.

اگر تست کرونا یک فردی مثبت اعلام شود، نزدیکان آن مانند خانواده و همکارانی که زیاد با هم رفت و آمد داشتند تست کرونا بدهند. حتی کودکان هم باید تست کرونا انجام دهند تا از سلامت آن ها اطمینان حاصل شود. کرونا تا چند روز داخل بدن می ماند و و هیچ علائمی از خود نشان نمی دهد و باعث می شود فرد ناقل ناخواسته دیگران را هم آلوده کند.

انجام هر آزمایشی برای کودکان سخت است اما تست کرونا سخت تر می باشد. برای همین باید تمامی شرایط را برای کودکان فراهم کرد تا در این آزمایش سختی کمتری به آن ها وارد شود. تست کرونا در منزل اگر انجام شود کودک احساس راحتی می کند و دیگران آن حس ناخوشایند بیمارستان به سراغ آن نمی آید.

برای انجام تست کرونا بر روی کودکان به وسایل پزشکی مخصوص نیاز می باشد. برای انجام تست به وسایل نازک و باریک نیاز می باشد تا بتوان به نواحی عمیق بینی دسترسی پیدا کرد. این کار باعث احساس تهوع و گاهی اوقات باعث استفراغ آن ها می شود و به همین دلیل سختی این آزمایش بر روی کودکان بیشتر می باشد و باید با حساسیت بیشتری این کار انجام شود.

والدین باید تمامی پروتکل های بهداشتی را به همراه کودک خود رعایت کنند و اگر کودک شما دچار یکی از علائم کرونا بود سریعا به پزشک مراجعه کرده و تست کرونا انجام دهید. علائم کرونا در کودکان متفاوت می باشد اما شایع ترین آن ها تب، اسهال، استفراغ، سرفه های خشک و … می باشد. بهترین راه برای مبتلا نشدن کودک شما به ویروس کرونا این است که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید و از مکان های شلوغ دوری کنید و همچنین از رفتن به مهمانی و مسافرت بپرهیزید.

تست کرونا در منزل  با اپلیکیشن آوام چی

نکات مهم در خصوص مبتلا نشدن کودکان

  • ماسک زدن کودکان را جدی بگیرید.
  • شست و شوی دست ها را به مدت 20 ثانیه انجام دهید.
  • از حضور غیر ضروری در مهدکودک و یا تجمع کودکان بپرهیزید.
  • در صورت رفتن به مدرسه پروتکل های بهداشتی را کاملا رعایت کنید و ماسک و ضد عفونی کننده دست همراه داشته باشید.
  • از غذا خوردن در محیط باز و دست های کثیف بپرهیزید.

تست کرونا در منزل مخصوص کودکان

انجام تست کرونا در منزل برای کودکان

اگر قصد انجام تست کرونا برای کودک خود را دارید می توانید این کار را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در منزل خود انجام دهید. انجام تست کرونا در منزل مزیت های زیادی از جمله صرف زمان کمتر، هزینه کمتر، تضمین سلامتی و راحتی را به همراه دارد. همچنین جهت مطلع شدن از نتیجه آزمایش خود می توانید به صورت آنلاین از آن مطلع شوید.

برای این کار شما می توانید اپلیکیشن آوام چی را از طریق وب سایت آوام چی یا کافه بازار دانلود کرده و درخواست خود را ثبت نمایید و پس از آن کارشناسان ما شما را راهنمایی می کنند.

داروخانه آنلاین شبانه روزی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]