تست کرونا در منزل در کمترین زمان

این روزها آزمایشگاه ها مراجعه کنندگان بسیار زیادی برای انجام تست کرونا دارد و هر روز تعداد محدودی از مراجعه کنندگان می توانند این تست را انجام دهند. اما از این پس می توان تست کرونا در منزل در کمترین زمان با کمترین هزینه را انجام داد.

آزمایشگاه ها یکی از مکان های پرخطر محسوب می شود و اگر فقط یک نفر از مراجعه کنندگان به ویروس کرونا مبتلا باشد می تواند سلامت دیگران را هم به خطر بیندازد. دانشمندان و پزشکان توصیه کرده اند که از مراجعه به مکان های شلوغ بپرهیزید.

این روزها می توان آزمایشات مختلفی را بدون مراجعه به آزمایشگاه ها و در منزل انجام داد. انجام آزمایش در منزل مزیت های زیادی دارد که یکی از این مزیت ها صرفه جویی در زمان می باشد. شما برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای انجام یک آزمایش ساده مدت زیادی در صف طولانی آزمایشگاه ها منتظر بمانید.

از طرفی آزمایش کرونا باید به صورت اصولی و بر طبق پروتکل های بهداشتی انجام شود تا سلامت کادر درمان و مراجعه کنندگان به خطر نیوفتد. محیط آزمایشگاه به دلیل این که افراد زیادی مراجعه می کنند یک محیط آلوده به ویروس و پر خطر محسوب می شود.

اما منزل یک محیط کاملا تمیز می باشد که می توان بدون استرس و معطلی این آزمایش را انجام داد. برای انجام این آزمایش یک فرد متخصص برای این کار مامور می شود و در یک روز مشخصی به منزل شما مراجعه می کند و در کمترین زمان این آزمایش را انجام می دهد.

شما می توانید جهت تست کرونا در منزل درخواست خود را در اپلیکیشن پالسی تو ثبت کنید تا این آزمایش را بتوانید با کمترین هزینه در کمترین زمان انجام دهید.

تست کرونا در منزل در کمترین زمان

انواع تست کرونا در منزل

تست کرونا از چند روش امکان پذیر می باشد:

  • آزمایش PCR

یکی از راه های تشخیص ویروس کرونا، آزمایش PCR می باشد و برای انجام این آزمایش یک تکنسین یک سوآب پنبه ای به اندازه 15 سانتی متر را درون بینی شما قرار می دهد. این کار ممکن است برای فرد بیمار ناخوشایند باشد و حس تهوع به آن دست دهد اما در عرض 15 ثانیه این آزمایش تمام می شود.

دلیل این کار این است که سوآب آغشته با مخاط ته حلق شما می شود و از طریق آن می توان فهمید شما به ویروس کرونا مبتلا شده اید یا خیر. سپس برای انجام آزمایش سوآب را در بسته بندی های مخصوص قرار می دهند و به آزمایشگاه منتقل می کنند. با سوآب می توان دیگر تست های کرونا مانند دهان و حلق، وسط حفره بینی و جلوی حرفه بینی را انجام داد.

  • آزمایش آنتی بادی

دیگر آزمایشی که می توان با آن ویروس کرونا را تشخیص داد، آزمایش آنتی بادی می باشد. بدن ما آنتی بادی هایی را در زمان ابتلا به عفونت می سازد. در آزمایش آنتی بادی به دنبال پادتن هایی هستند که توسط سیستم ایمنی ساخته می شود. آنتی بادی ها به دفع عفونت کمک می کند و تا چند هفته بعد از بهبودی عفونت در بدن باقی می ماند.

در تست آنتی بادی می توان فهمید که آیا شما در معرض ویروس بوده اید و یا به آن مبتلا شده اید. در این زمان بدن برای دفاع از خود آنتی بادی می سازد و حدود 12 روز طول می کشد تا بدن پس از مواجهه با ویروس به اندازه کافی از خود آنتی بادی بسازد.

در حال حاضر این دو آزمایش برای تشخیص ویروس کرونا انجام می شود که نتیجه آن چندین روز به طول می انجامد. در این زمان شما همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید و از دیگر افراد خانواده فاصله بگیرید تا اگر به ویروس کرونا مبتلا بودید سلامت دیگر افراد خانواده را به خطر نیندازید.

این دو آزمایش را می توان در منزل و در کمترین زمان انجام داد و پس از چند روز می توان از نتیجه آن مطلع شد. شما می توانید جهت اطلاع از نتیجه تست خود به صورت آنلاین با پزشک در ارتباط باشید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به آزمایشگاه نمی باشد.

جهت انجام تست کرونا در منزل در کمترین زمان می توانید اپلیکیشن آوام چی را از طریق وب سایت آوام چی و یا کافه بازار دریافت کرده و درخواست خود را ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 26856241 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

مزیت های پرستار در منزل برای سالمندان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]