ویروس کرونا، فرصتی برای تولید محتوا

حمید سقایی مدیر عامل گروه پزشکی آوام چی در این باره می گوید: شیوع ویروس کرونا فعالیت تمامی کسب و کارها را تحت تاثیرخود قرار داده است و در این بین اما شرکت های حوزه گردشگری به خصوص گردشگری سلامت بیشترین ضرر را محتمل شده اند و مدت زمان بسیاری است که در حالت معلق به سر می برند و حتی شاید این رخداد تا 5 یا 6 ماه دیگر هم برطرف نشود. اکنون پرسشی مطرح می شود این است، بهترین راهکار برای وضعیت کنونی شرکت های توریسم سلامت چیست تا کمترین ضرر را محتمل شکست شوند؟

همه ما می دانیم که مارکتینگ، بازاریابی و تولید محتوا در گردشگری سلامت باید به گونه ای باشد که بتوانیم بیماران را از کشورهای مختلف به ایران جذب کنیم و این روش ها به شرح ذیل است:

  • جست و جو در گوگل
  • شبکه های اجتماعی
  • پخش آگهی های تبلیغاتی
  • تبلیغات دهان به دهان
  • تاسیس دفتر و نمایندگی در بازارهای هدف

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

همه این مواردهزینه، تکنیک و پیچیدگی های مربوط به خود را دارند و اگر همه این موارد را بررسی کنیم، خواهیم دید که بیشتر شرکت های گردشگری سلامت در توییتر، لینکدین و یوتیوب فعالیتی ندارند. این در حالی است که بسیاری از افراد در کشورهای مختلف در این شبکه های اجتماعی فعال هستند و در آن ها به جست و جو می پردازند.

یکی دیگر از مهمترین مواردی که می توان به آن اشاره کرد، تولید محتوا است. بیشتر شرکت های فعال حوزه توریسم درمانی، ضعف زیادی در تولید محتوا در گردشگری سلامت دارند. سئو بسیار ضعیف، ویدیو و کلیپ های محتوایی ناچیز، مقالات مرتبط اندک، استراتژی های سوشیال مارکتینگ ضعیف، وبلاگ ها و سایت ها با محتوای بسیار کم و … از جمله مواردی است که اکثر شرکت ها با آن رو به رو هستند.

وضعیت توریسم درمانی در ایران

اگر شخصی در خارج از ایران به یکی از زبان های رایج دنیا در گوگل برای درمان به کشور دیگر جست و جو کند، از بین همه شرکت های فعال در ایران شاید تنها یک یا دو شرکت در گوگل به نمایش در بیاید و این به آن معنا است که همه جامعه هدفی که از طریق گوگل به دنبال یک مقصد درمانی مناسب هستند، از دست می رود. برای نمونه شرکتی را می شناسم که بازار هدف این شرکت، کشورهای حوزه خلیج فارس بوده اما زبان سایت و محتوای آن همه به زبان فارسی است. در واقع شرکتی که باید همه فعالیت های تبلیغاتی اش به زبان عربی باشد، هیچ محتوایی به این زبان ندارد و این یک نقص بسیار بزرگ است.

با توجه به موارد باید گفت که ما همه فعالات و شرکت های تسهیل گر باید به گونه ای بر روی تولید محتوا و سئو کار کنیم تا اگر فردی در کشورش Travel And Treatment In Iran را جست و جو کند، لیستی از شرکت های تسهیل گر کشور برایش نمایان شود. شیوع ویروس کرونا و تعلیق گردشگری سلامت در همه دنیا، فرصت مغتنمی برای تولید محتوا است تا پس از عبور از این بحران با دست پر وارد میدان رقابت شویم.

شرکت آوام چی

شرکت آوام چی به عنوان یک شرکت موفق در این زمینه فعالیت می کند و دارای یک تیم حرفه ای در زمینه های سئو، کلیپ های محتوایی، تولید محتوا، سایت، وبلاگ، مقالات جدید و … می باشد. آوام چی در زمان کوتاهی توانست تا نظرات کاربران را به خود جلب کند و تمامی این ها با برنامه ریزی های صورت گرفته انجام شده است.

سامانه هوشمند آوام چی با فراهم سازی بستری کامل و پیشرفته در پی آن است که فرد بیمار بتواند بهترین، راحت ترین و ارزان ترین خدمات پزشکی مورد نیاز خود را پیدا کرد و دغدغه ای جزء خود بیماری نداشته باشد. راه های مختلفی برای دسترسی به خدمات شرکت آوام چی وجود دارد و شما می توانید از طریق سایت، اپلیکیشن یا تماس تلفنی از خدمات پزشکی و درمانی این مجموعه استفاده نمایید.

همچنین شما می توانید به صورت روزانه از مطالب و مقالاتی که در سایت گذاشته می شود استفاده نمایید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. آوام چی تمامی خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به متقاضیان خود ارائه می دهد و جهت اطلاعات بیشتر می توانید با واحد پشتیبانی این مجموعه تماس حاصل نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]