اگر دچار یک بیماری شده اید و به پزشک نیاز دارید ولی توانایی مراجعه حضوری به مراکز درمانی را ندارید، ویزیت پزشک از بیماران در منزل بهترین گزینه می باشد. افرادی که در شبانه روز دچار بیماری می شوند ولی دسترسی به پزشک ندارند، می توانند از خدمات ویزیت پزشک در منزل از بیماران توسط شرکت آوام چی استفاده نمایند و تحت نظر پزشک باشند.

ویزیت پزشک متخصص در منزل

با مراجعه پزشک متخصص در منزل، پزشک وضعیت بیماری شما را بررسی می کند و شما را معاینه می کند و پس از آن در صورت نیاز برای شما دارو تجویز می کند و اگر در وضعیت حادی باشید، دستور مراجعه به بیمارستان جهت مداوای بیشتر را صادر می کند. این روش برای بیمار مزیت های بسیاری دارد و در منزل خود و به دور از شلوغی و آلودگی های بیمارستانی می تواند مراحل درمانی را طی کند.

فرم درخواست دارو

جهت استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل می توانید وارد سامانه آوام چی شده و درخواست خود را ثبت نمایید و یا با شماره های زیر تماس گرفته تا کارشناسان ما هماهنگی های لازم را برای شما انجام دهند.

خدمات ویزیت پزشک از بیماران در منزل مناسب چه افرادی می باشد

  • سالمندان

سالمندان جزء آن دسته از عزیزانی هستند که با بالا رفتن سن نیاز به مراقبت بیشتری دارند و در صورت وجود بیماری، مراجعه حضوری به مراکز درمانی سخت می باشد. اکثر بیمارستان ها و درمانگاه ها دارای شلوغی بسیاری هستند و افراد زیادی با بیماری های مختلف به پزشک مراجعه می کنند و حتی ممکن است باعث تشدید بیماری آن ها شود و از طرفی تحمل صف طولانی برای رسیدن نوبت برای این عزیزان خسته کننده و دشوار می باشد.

  • کودکان

کودکان در زمان بیماری حتما باید تحت نظر پزشک باشند و از طرفی برخی از کودکان از پزشک و محیط های بیمارستانی ترس دارند که باعث گریه و اذیت آن ها می شود. تحمل شلوغی بیمارستان ها برای کودکان بسیار سخت و دشوار می باشد و باعث خستگی و کلافگی آن ها می شود که در نهایت باعث بهانه جویی و آزردگی آن ها می شود. بهترین گزینه برای کودکان، ویزیت پزشک در منزل می باشد و چون کودک حس امنیت بیشتری دارد، احتمال ترس در آن ها کاهش پیدا می کند و پزشک با حوصله بیشتری می تواند کودک را ویزیت کند.

  • بیماران ناتوان

بیماران ناتوان مانند معلولان جزء آن دسته از عزیزانی هستند که مراجعه حضوری به مراکز درمانی بسیار برای آن ها دشوار می باشد و به طور مثال افرادی که به کمک ویلچر حرکت می کنند، حمل و نقل این عزیزان بسیار سخت می باشد. مسیر رفت و برگشت به بیمارستان و بالا و پایین بودن مطب پزشک در طبقات مختلف از جمله مشکلاتی است که برای این عزیزان وجود دارد. اما با ویزیت پزشک در منزل برای این عزیزان دیگر مشکلاتی مانند حمل و نقل و تحمل شلوغی برای آن ها به وجود نمی آید و بدون سختی می توان بیمار را در منزل ویزیت کرد.

خدمات ویزیت پزشک از بیماران در منزل

  • ویزیت پزشک از بیمار و بررسی عمومی سلامت

بررسی وضعیت سلامت بیماران مهمترین مسئله می باشد که اهمیت آن در سالمندان و کودکان بیشتر می باشد و این دسته از افراد به طور مرتب برای بررسی وضعیت سلامت خود باید زیر نظر یک پزشک متخصص ویزیت شوند.

  • مراقبت های بعد از عمل های جراحی

افرادی که به تازگی عمل های جراحی انجام داده اند، پس از ترخیص از بیمارستان باید در منزل تحت نظر باشند و حتما یک پزشک متخصص وضعیت سلامت فرد را مورد بررسی قرار دهد. این دسته از افراد باید مرتبا زیر نظر پزشک باشند تا هر چه سریع تر بتوانند روند درمان خود را به درستی طی کنند.

  • مراقبت های ارتپدی

افرادی که مشکلات ارتپدی دارند می توانند از خدمات پزشک در منزل یا فیزیوتراپی در منزل استفاده نمایند که در روند بهبودی افراد بسیار تاثیر گذار می باشد. پزشک متخصص با انجام ورزش های خاص و درمانی کمک می کند تا این مشکل برطرف شود و تمامی این کارها در منزل شخص انجام می شود.

  • مراقبت های دیابتی

tel:02128428280 داخلی 1

افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند باید دائما تحت نظر پزشک باشند و داروهای مورد نیاز خود را به موقع مصرف کنند. پزشک متخصص می تواند در این زمینه به شما کمک کند مشاوره در مورد رژیم های غذایی و داروها از جمله خدمات پزشکان در این زمینه می باشد.

جهت استفاده از خدمات ویزیت پزشک از بیماران در منزل می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه نمایید و سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

درمان زگیل تناسلی در منزل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]