روش خرید دارو آنلاین

امروز قصد داریم تا روش خرید دارو آنلاین با اپلیکیشن آوام چی را در اختیار شما قرار دهیم تا از پس بدون دغدغه بتوانید در هر ساعت از شبانه روز داروهای مورد نظر خود را به صورت آنلاین تهیه کنید. این روزها که به کمک اینترنت می توان انواع خریدها را انجام داد و این بار می توان به صورت آنلاین داروهای مورد نیاز خود را خریداری کرد. داروخانه های آنلاین که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند فقط می توانند داروهای مجاز و بدون نسخه پزشک را به فروش برسانند.

شرکت آوام چی یک شرکت خدماتی می باشد و دارای داروخانه آنلاین مجزا نمی باشد و فقط داروهای مورد نیاز متقاضیان را تهیه و در کمترین زمان به دست آن ها می رساند. آوام چی با خدمات خود سعی دارد تا بیماران بتوانند مراحل درمان خود را راحت تر طی کنند و تمامی شرایط را به صورت ویژه در اختیار آن ها قرار داده است و جهت اطلاع از خدمات آوام چی می توانید به وب سایت و اپلیکیشن آوام چی مراجعه نمایید.

برای خرید دارو آنلاین شما ابتدا باید اپلیکیشن آوام چی را از وب سایت آوام چی یا کافه بازار دریافت نمایید و پس از نصب اطلاعات خود را داخل سامانه آوام چی وارد نمایید. در اپلیکیشن آوام چی خدمات پزشکی و درمانی بسیاری مانند تست کرونا در منزل، خدمات پرستاری در منزل، آزمایش خون در منزل، چکاپ در منزل، فیزیوتراپی در منزل، سونوگرافی در منزل، پانسمان در منزل و … وجود دارد که با توجه به درخواست خود می توانید از آن ها استفاده نمایید.

اما برای خرید دارو آنلاین می توانید به بخش داروخانه مراجعه نمایید و سپس می توانید نام دارو یا عکسی از داروی خود را در سامانه بارگذاری نمایید. همچنین می توانید ضمن خرید دارو، درخواست غیردارویی و لوازم بهداشتی را از طریق این سامانه ثبت نمایید. شما با آوام چی می توانید دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل فیزیوتراپی و … را خریداری نمایید.

پس از ثبت درخواست و ارد کردن آدرس، کارشناسان ما مراحل تهیه دارو و ارسال آن را انجام می دهند و همچنین می توانید هزینه دارو همان لحظه مشاهده نمایید و می توانید به صورت اینترنتی پرداخت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحویل دارو می توانید با تیم پشتیبانی اپلیکیشن آوام چی تماس حاصل نمایید. اپلیکیشن آوام چی به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

خرید دارو آنلاین در کمترین زمان با اپلیکیشن آوام چی

خرید دارو به صورت آنلاین یا حضوری؟

با این که این روزها می توان تمامی نیاز ها را به صورت اینترنتی و از طریق اپلیکیشن ها و وب سایت ها برطرف کرد، ولی همچنان بسیاری از افراد خرید حضوری را ترجیح می دهند. خرید حضوری و خرید آنلاین هم مزایا و معایب خود را دارد و در ادامه به آن ها می پردازیم.

  • مزایا و معایب خرید حضوری

در گذشته که هنوز سایت های فروشگاهی و اپلیکیشن ها وارد بازار نشده بودند، مردم به صورت حضوری و با مراجعه به بازار و فروشگاه ها خریدهای خود را انجام می دادند. از مزیت های خرید حضوری می توان گفت که محصول مورد نظر خود را می توانید از نزدیک مشاهده و مورد بررسی قرار دهید. اما معایبی که خرید حضوری دارد این است که زمان بسیار زیادی را از ما می گیرد و مراجعه به چندین فروشگاه یا مرکز خرید باعث خستگی زیاد و هزینه های اضافی می باشد.

در مورد خرید دارو آنلاین هم به همین صورت می باشد و اگرداروی مورد نظر شما در یک داروخانه موجود نباشد، شما مجبور به مراجعه به داروخانه دیگری می باشید که این کار زمان زیادی را از شما می گیرد. همچنین شلوغی داروخانه ها هم باعث هدر رفتن زمان می شود و تمامی داروخانه ها به صورت شبانه روزی فعالیت نمی کنند و فقط تعداد کمی از آن ها در سطح شهر به صورت 24 ساعته باز هستند و اگر به صورت اضطراری به دارو نیاز پیدا کنید، ممکن است داروخانه در نزدیکی محل زندگی شما نباشد.

  • مزایا و معایب خرید آنلاین

خرید آنلاین امروزه توسط اکثر مردم استفاده می شود و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. خرید آنلاین مزیت های بسیاری دارد که یکی از آن ها خرید در کمترین زمان می باشد. فرقی نمی کند چه محصولی را می خواهید خریداری کنید و فقط با جستجو در فروشگاهی های اینترنتی و یا اپلیکیشن ها می توان محصولات مورد نظر خود را سفارش داده تا برای شما ارسال شود. از طرفی خریدهای آنلاین ممکن است ارزان تر از خریدهای حضوری باشد.

شما به جای این که به چندین فروشگاه برای خرید محصول خود مراجعه کنید، می توانید با مراجعه به چندین فروشگاه اینترنتی دارو یا محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری نمایید. یکی از معایبی که خرید آنلاین دارد این است که به هر فروشگاهی اینترنتی برای خریدهای خود نباید مراجعه کنید. برخی از کلاهبرداران با درست کردن سایت های فروشگاهی جعلی دست به کلاهبرداری می زنند و خریدار بدون اطلاع از این موضوع به دام آن ها میافتد. برای خریدهای اینترنتی حتما به فروشگاه ها و اپلیکیشن های معتبر مراجعه نمایید.

برای خرید دارو آنلاین می توانید به اپلکیشن و وب سایت معتبر آوام چی مراجعه نمایید. دارو یکی از حساس ترین محصولات به شمار می رود و حتما باید از مراکز معتبر خریداری شود. اگر داروی مورد نظر خود را از مراکز غیر معبتر و غیر بهداشتی تهیه نمایید، ممکن است سلامت شما به خطر بیافتد. آوام چی تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و به صورت تضمینی به دست مشتریان خود می رساند و در صورت نارضایتی می توانید آن ها را برگشت دهید.

لینک دانلود اپلیکیشن آوام چی

سامانه هوشمند آوام چی با فراهم سازی بستری کامل و پیشرفته در پی آن است که فرد بیمار بتواند بهترین، راحت ترین و ارزان ترین خدمات پزشکی مورد نیاز خود را پیدا کرده و دغدغه ای جز خود بیماری نداشته باشد.

سوالات متداول درباره کرونا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]