دستمزد پرستار برای نگهداری سالمند

دستمزد پرستار برای نگهداری سالمند یکی از مهم ترین فاکتور های درخواست خدمات پرستار در منزل می باشد. بدن انسان ها با افزایش سن و سال و ورود به عرصه سالمندی ضعیف تر شده و نسبت به بیماری ها آسیب پذیرتر می شوند. بنابراین، سالمندان به مراقبت های یک شخص متخصص و با مهارت مانند مراقب احتیاج دارند. با وجود امکان پرستار در منزل بار بزرگی از دوش افراد زیادی برداشته شده است، چرا که همانطور که می دانید در دنیای کنونی اکثر افراد به دلیل مشغله های کاری نمی توانند به طور مناسب از پدر و مادر سالمند خود در منزل نگهداری کنند و کل روز را در کنار آن ها سپری کنند و در نتیجه در حین انجام امور کاری نگرانی زیادی بابت آن ها دارند، اما با امکان پرستار سالمند در منزل افراد می توانند بدون هیچ نگرانی سالمند خود را به افرادی که دارای تجربه و مهارت در زمینه نگهداری از سالمندان هستند بسپارند و به کارهایشان رسیدگی کنند. همانطور که بیان کردیم یکی از مسائل مهمی که افراد برای دریافت خدمات پرستاری بسیار به آن اهمیت می دهند این است که پرستار هم دارای دانش و مهارت کافی باشد و هم دستمزد مناسبی دریافت کند. در ادامه توضیحات بیشتری درباره دستمزد پرستار سالمند برای شما عزیزان بیان می کنیم، با ما همراه باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

عوامل موثر بر میزان دستمزد پرستار سالمند

هزینه نگهداری پرستار از سالمند در منزل بسته به نیاز خانواده دریافت کننده خدمات است، یعنی بسته به شرایط سالمند ممکن است نیاز به حضور مداوم مراقب سالمند در منزل باشد. در مورد سالمندان ناتوان، سالمندان مبتلا به آلزایمر و سالمندان تنها، پرستاری تمام وقت بیشتر مورد نیاز است. به دلیل صرف زمان به صورت تمام وقت در این موارد دستمزد پرستار نیز بیشتر خواهد بود. در مورد حیطه مراقبت و نگهداری از سالمند که کمک به انجام امور روزمره زندگی و همراهی صورت می گیرد نیز مساله زمان تاثیر گذار است. اگر پرستار به صورت تمام وقت در منزل حضور پیدا کند، دستمزد بیشتری نسبت به کسانی که پاره وقت کار می کنند دریافت خواهد کرد.

در واقع خدماتی که برای سالمندان در نظر گرفته شده است به دو نوع کلی شبانه روزی و پاره وقت تقسیم بندی می شود. در خدمات شبانه روزی مراقب و یا پرستار در طول شبانه روز و همه روزه در کنار سالمند هستند و خدمات مورد نیاز را به سالمند ارائه می دهند. روزهای مرخصی نیز با توجه به توافق هر دو طرف تعیین می شود تا سالمندان نگرانی از جهت عدم حضور پرستار نداشته باشند. و مرکز نیز در روزهای عدم حضور مراقب در منزل، پرستار و مراقب جایگزین را تا زمان رفع غیبت مراقب سالمند برای سالمند در نظر می گیرد. در نوع پاره وقت که به اشکال روزانه، شبانه و ساعتی تقسیم بندی می شود، خدمات می تواند برای یک یا چند روز در موارد خاص و یا در روزهای مشخص و ساعات مشخصی از روز در بازه های زمانی طولانی چند ماهه یا سالیانه ارائه شود. با توجه به موارد فوق دستمزد پرستار مشخص و به خانواده اعلام می شود. موارد مختلفی بر میزان دستمزد پرستار و مراقب سالمند موثر است که با تغییر آن ها می توان دستمزد پرستار و مراقب سالمند را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: هزینه نگهداری سالمند در منزل

وظایف پرستار سالمند در منزل

  • ارزیابی اولیه از وضعیت سالمند و تعیین یک برنامه مراقبت مخصوص به او
  • نظارت بر مصرف دارو و تسکین درد های سالمند
  • شست و شو و پانسمان زخم ها
  • ثبت علائم حیاتی سالمند
  • بروزرسانی نوع مراقبت مطابق با وضعیت سالمند
  • آموزش نحوه صحیح مراقبت به سالمند و خانواده او
  • ارائه پیشنهاداتی برای بهبود امنیت سالمند در منزل
  • کنترل علائمی که می تواند منجر به بدحالی سالمند و رجوع او به بیمارستان شود
  • نظارت بر انجام کمک های اولیه در منزل
  • ارتباط پرستار سالمند با پزشک، مددکار اجتماعی یا مشاور سلامت
  • تشویق سالمند به همکاری و حمایت از او

پرستار در منزل آوام چی

شما عزیزان می توانید خدمات پرستار سالمند در منزل را با مناسب ترین هزینه و بالا ترین کیفیت ارائه خدمات را از شرکت آوام چی دریافت کنید. آوام چی علاوه بر خدمات پرستار در منزل خدمات دیگری همچون ویزیت پزشک در منزل، انجام آزمایش در منزل، رادیولوژی و سونوگرافی در منزل و… نیز ارائه می دهد. شما عزیزان برای دریافت تمامی این خدمات می توانید اپلیکیشن آوام چی را در گوشی خود نصب کرده و از تمامی خدمات آوام چی بهرمند شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]