داروخانه آنلاین در تهران

توجه! توجه! طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا از حضور در مکان های پرتردد خودداری فرمایید. این توصیه را جدی بگیرد تا از شیوع ویروس کرونا در کشور جلوگیری شود. همچنین در صورت نیاز برای حضور در مکان های شلوغ از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنید.

یکی از شلوغ ترین مکان ها داروخانه ها، کلینیک ها، بیمارستان ها و… می باشد. درصورتی که امکان دارد از حضور در این مکان ها بپرهیزید. اما در موارد ضروری می توانید از راه های جایگزین استفاده کنید. می توانید برای تهیه دارو از داروخانه های اینترنتی استفاده کنید، برای انجام کار های پزشکی و بیمارستانی از خدمات پزشکی در منزل بهره ببرید و… .

استان تهران به واسطه پایتخت بودن یکی از شلوغ ترین شهر های ایران و به اصطلاح از آن به عنوان کلان شهر نام برده می شود. پزشکان و متخصصین به گروه های خاص مانند سالمندان، کودکان، افراد دارای بیماری زمینه ای توصیه کرده اند تا از حضور در سطح شهر بپرهیزند. اکنون امکان خرید دارو آنلاین در تهران فراهم شده است.

آوام چی ارائه دهنده خدمات نوین پزشکی می باشد، خدماتی همچون داروخانه شبانه روزی آنلاین، پزشک در منزل، خدمات پزشکی در منزل، سونوگرافی در منزل و غیره را به مشتریان ارائه می کند. اگر شما علاقمندید تا از این خدمات استفاده کنید می توانید به وب سایت ویا اپلیکیشن آوام چی مراجعه فرمایید.

یکی از خدماتی که در این روز ها آوام چی تاکید برآن دارد، فروش دارو به صورت اینترنتی ویا آنلاین می باشد. تا به این صورت از حضور تعدادی از شهروندان در مکان های شلوغ جلوگیری شود، البته قابل ذکر است که تنها بخاطر بیماری کرونا نیست که داروخانه های آنلاین به میان آمده اند.

وجود مشکلاتی مانند ترافیک، آلودگی هوا، کار، خستگی، عدم توانایی حرکتی (برای سالمندان و معلولین) و از این دست مشکلات در طی روز می تواند باعث شود تا نتوانیم به داروخانه ها مراجعه کنیم. خب درحال حاضر تنها راه خرید دارو مراجعه حضوری به داروخانه های سطح شهر نمی باشد.

ضمن اینکه ممکن است داروی موردنظر ما در داروخانه های سطح شهر یافت نشوند. بهتر است بدانید همانطور که برای خرید مواد غذایی و شوینده امکان خرید اینترنتی وجود دارد برای خرید دارو آنلاین نیز این امکان به وجود آمده است.

خرید دارو آنلاین یا سنتی؟

توضیحاتی درباره یک داروخانه آنلاین

با پیشرفت فناوری و توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک، کسب‌وکارها به فضای اینترنتی راه یافتند. داروخانه‌ ها هم از این قاعده مستثنی نبودند و نسخه اینترنتی آن برای راحتی افراد ایجاد شد. داروخانه آنلاین مانند یک فروشگاه اینترنتی کار می ‌کند و محصولات خود را در یک سایت با اطلاعاتی مثل قیمت، موجودی، موارد مصرف و هر اطلاعاتی که مشتریان لازم باشد بدانند، قرار می‌دهد.

با ایجاد داروخانه‌ های اینترنتی، شما دیگر مجبور نیستید برای محصولات داروخانه ای غیر نسخه‌ای، مدت‌ها در صف انتظار بکشید و حتی لازم نیست تا داروخانه بروید تا محصول مورد نیازتان را دریافت کنید. بلکه هرچه که لازم دارید را از طریق یک سایت معتبر مانند آوام چی سفارش می‌ دهید و در منزلتان، تحویل می‌گیرید. محصولات داروخانه ‌ای از قبیل، مکمل‌ بدنسازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، مولتی‌ ویتامین و هر آنچه که به نسخه پزشک نیاز نداشته باشد را می ‌توان از طریق داروخانه آنلاین تهیه کرد.

با خرید از داروخانه شبانه روزی آنلاین آوام چی از هدر رفتن وقت و هزینه خود جلوگیری نمایید. کافیست با مراجعه به کافه بازار اپلیکیشن آوام چی را دانلود کنید وآن را برروی گوشی اندروید خود نصب کنید سپس با وارد کردن اطلاعات خود و ثبت آن ها می توانید از همه خدمات نوین پزشکی آوام چی استفاده نمایید.

داروخانه آنلاین در تهران

محصولات قابل سفارش از طریق داروخانه آنلاین

تمامی محصولاتی که برای تهیه نیاز به نسخه پزشک نداشته باشند، از طریق داروخانه آنلاین قابل سفارش می‌باشند. برخی از این دارو‌ها عبارتند از:

  • مکمل‌ های دارویی
  • ویتامین ‌ها
  • مکمل‌ های بدنسازی
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • محصولات مادر و کودک
  • تجهیزات پزشکی و ارتوپدی
  • محصولات گیاهی
  • محصولات غذایی

تمام این محصولات با بالاترین کیفیت و امکان گرفتن مشاوره و راهنمایی آنلاین در ارتباط با آن‌ ها از مشاورین آوام چی  و همینطور ضمانت برگشت محصول عرضه می ‌شوند.

تست کرونا در منزل | علائم بیماری کرونا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]