اجاره کپسول اکسیژن در منزل با آوام چی

این روزها برخی از مردم بیشترین نیاز را به کپسول اکسیژن دارند و اکثر کسانی که بیماران کرونایی در منزل دارند به کپسول اکسیژن نیاز پیدا خواهند کرد. ویروس کرونا که یک ویروس عفونی می باشد، ممکن است ریه های فرد مبتلا به ویروس را درگیر کند و بیمار برای تنفس به دستگاه یا کپسول اکسیژن نیاز پیدا کند. از آن جایی که کپسول اکسیژن قیمت بالایی دارد و خرید آن شاید در توان برخی از بیماران نباشد، بهترین گزینه اجاره کپسول اکسیژن در منزل با آوام چی می باشد. مراکز فروش تجهیزات پزشکی کپسول های اکسیژن را فقط جهت فروش در اختیار متقاضیان قرار می دهند و امکان اجاره کپسول اکسیژن توسط این مراکز وجود ندارد.

آوام چی این مشکل را برطرف کرده است و افرادی که به کپسول اکسیژن نیاز دارند، می توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ارائه دهند تا کارشناسان ما با توجه به نیاز شما، یک کپسول اکسیژن با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهند و تا پایان قرارداد می توانید نزد خود داشته باشید و پس از اتمام قرار در صورت نیاز می توانید آن را تمدید کنید. اجاره کپسول اکسیژن در منزل با آوام چی اکثر مشکلات را برطرف کرده است و متقاضیان دیگر نیازی نیست هزینه بسیاری بالایی برای خرید کپسول های اکسیژن بدهند و برای یک زمان کوتاهی از آن استفاده کنند.

جهت اجاره کپسول اکسیژن در منزل با آوام چی می توانید اپلیکیشن آوام چی را دریافت نمایید.

اندازه کپسول های اکسیژن با توجه به نیاز بیماران

کپسول های اکسیژن در چندین سایز وجود دارد که بیماران با توجه به اندازه مصرفی خود می توانند آن ها را تهیه نمایند. بسیاری از متقاضیان در مورد زمان استفاده از کپسول اکسیژن و تخلیه شدن آن دارند و باید بگوییم که زمان تخلیه کپسول اکسیژن بستگی به مصرف بیمار دارد و درجه مصرفی آن دارد و زمان دقیقی برای آن نمی توان ارائه داد. در ادامه با سایزهای کپسول اکسیژن و نیاز بیماران به آن ها آشنا خواهیم شد.

  • کپسول اکسیژن 2.5 لیتری

کپسول اکسیژن سایز 2.5 لیتری کوچک ترین سایز می باشد که معمولا برای مصارف بسیار کم استفاده می شود و مناسب نوزادان جهت حمل یا کوه نوردان که گاهی اوقات در مسیر به اکسیژن بیشتری نیاز پیدا می کنند. این کپسول با توجه به وزن کمی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد ولی مدت زمان کوتاهی می توانید از آن استفاده کنید و برای کاربردهایی که گفتیم بسیار مناسب است.

  • کپسول اکسیژن 5 لیتری

کپسول اکسیژن 5 لیتری از لحاظ ظاهری کمی از کپسول 2.5 لیتری بزرگتر می باشد این کپسول هم با وزن کمی که دارد قابل حمل و نقل می باشد و مناسب افرادی است که داخل اتومبیل یا بیرون از منزل برای زمان کوتاهی می خواهند از آن استفاده کنند.

  • کپسول اکسیژن 10 لیتری

بیشترین درخواست برای تهیه کپسول اکسیژن، کپسول اکسیژن 10 لیتری می باشد که مناسب اکثر بیماران می باشد و تا چند ساعت به صورت مداوم می توانند از آن استفاده کنند. کپسول اکسیژن با توجه با وزن و ابعادی که دارد با خودرو به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و مناسب برای استفاده در منزل است.  مدت زمان تخلیه کپسول 10 لیتری بستگی به درجه تنظیم مانومتر دارد و هر چه درجه کمتری داشته باشد ساعات بیشتری می توان از این کپسول استفاده کرد.

  • کپسول اکسیژن 20 لیتری

این نوع کپسول ها از نظر ارتفاع تقریبا اندازه کپسول های 10 لیتری می باشند ولی قطر آن ها بیشتر می باشد و این کپسول ها مناسب برای استفاده داخل منزل می باشد و حمل و نقل آن کار سختی می باشد. این کپسول ها معمولا در برخی از درمانگاه ها کاربرد دارند و برای زمانی که بیمار مراجعه کننده به اکسیژن نیاز داشته باشد.

  • کپسول اکسیژن 40 لیتری

بزرگترین سایز کپسول های اکسیژن، کپسول های 40 لیتری می باشد که ارتفاع آن بین 1.5 تا 2 متر می باشد و حمل و نقل آن حتما باید با وانت باشد و با خودروهای شخصی قابل حمل نمی باشد. این سایز از کپسول های اکسیژن کاربردی در منازل ندارد و نگهداری آن در منزل هم کار خطرناکی می باشد و بیشتر برای انجام های صنعتی از این سایز اکسیژن استفاده می شود. البته از این سایز کپسول اکسیژن در بیمارستان ها و درمانگاه ها استفاده می شود و مدت زمان تخلیه شدن آن بسیار زیاد است و برای مدت طولانی می توان از آن استفاده کرد.

تمامی بیماران با توجه به نیازهای خود می توانند از انواع سایزهای کپسول اکسیژن استفاده کنند. برای اجاره کپسول اکسیژن در منزل با آوام چی کافیست به اپلیکیشن آوام چی مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید و یا با شماره های 26856243-021 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما این کار را برای شما انجام دهند.

نکات مهم در مورد کپسول اکسیژن

  • کپسول اکسیژن نباید در برابر حرارت قرار گیرد و جای آن باید خنک باشد.
  • از ضربه زدن یا ضربه خوردن به کپسول اکسیژن جدا خودداری کنید.
  • از چرب کردن مغزی کپسول اکسیژن خودداری کنید.
  • مانومتر را حتما به درستی به کپسول اکسیژن نصب کنید.
  • برای مصرف اکسیژن کپسول را حتما به حالت ایستاده قرار دهید.
  • کپسول اکسیژن نباید بیش از حد پر شود و حتما به اندازه برای شارژ آن اقدام نمایید.

مانومتر چیست

مانومتر یک دستگاه کوچک تنظیم فشار اکسیژن می باشد که کپسول اکسیژن متصل می شود و به کمک آن می توان درجه فشار اکسیژن را تنظیم کرد و همچنین می توان باتوجه به عقربه فشارسنج آن از میزان اکسیژن باقی مانده در داخل کپسول مطلع شد. تمامی کپسول های اکسیژن فقط با مانومتر قابل استفاده هستند و این دستگاه فشار هوای داخل کپسول را به داخل یک لیوان کوچک که داخل آن مقدار مناسبی آب قرار دارد هدایت می کند و از طرف دیگر این لیوان که به شلنگ نازال متصل است، هوای اکسیژن خارج می شود.

شرکت آوام چی به همراه کپسول اکسیژن یک مانومتر به متقاضیان می دهد ولی تهیه شلنگ نازال اکسیژن به عهده خود متقاضی می باشد و هر شلنگ نازال اکسیژن فقط مخصوص یک بیمار می باشد. زمانی که درجه فشارسنج مانومتر به پایین ترین حد خود رسید به معنای اتمام اکسیژن داخل کپسول می باشد جهت شارژ مجدد آن باید به مراکز شارژ کپسول اکسیژن مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اجاره کپسول اکسیژن در منزل با آوام چی می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه نمایید. شما می توانید سوالات، پیشنهادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید و کارشناسان ما در اسرع وقت به آن ها پاسخ خواهند داد.

داروخانه آنلاین شبانه روزی در تهران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]