ویزیت پزشک از بیماران

بیماران در شرایط مریضی باید حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنند تا با تجویز دارو جلوی بیماری گرفته شود و بیمار سلامتی خود را به دست آورد. جدی نگرفتن بیماری باعث می شود تا شدت آن بیشتر شود و حتی آسیب های جدی به سلامت افراد وارد کند که هزینه های بسیاری برای درمان باید بپردازید. بیشترین زمانی که افراد بیمار می شوند مربوط به فصل پاییز و زمستان می باشد و در این فصل ها باید بیشتر حواسمان به سیستم ایمنی بدن باشد. زمانی که فردی بیمار می شود باید هر چه زودتر به یک پزشک متخصص مراجعه کند تا بتواند روند درمان را زودتر شروع کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

گاهی اوقات پیش می آید که فرد از شدت بیماری توانایی خارج شدن از منزل را ندارد و یا باعث می شود تا بیماری او شدیدتر شود و در این جا می توان از خدمات ویزیت پزشک در منزل استفاده کرد. در این روش پزشک به منزل بیمار مراجعه می کند و معاینات لازم را انجام می دهد و تمامی این کارها در منزل شخصی بیمار انجام می شود. این روش باعث می شود تا بیمار از منزل خارج نشود و همچنان به استراحت در منزل بپردازید تا پزشک برای معاینه مراجعه کند. اگر به پزشک نیاز دارد می توانید درخواست خود را در سامانه آوام چی به ثبت برسانید و یا اپلیکیشن آوام چی را نصب کرده تا بتوانید درخواست خود را این طریق ثبت کنید.

یکی از مهمترین ویژگی های ویزیت پزشک از بیماران، ارائه مشاوره پزشکی به آن ها می باشد که باعث می شود تا روند بهبودی آن ها سریع تر انجام شود و همچنین با مشاوره های پزشکی می توانید کمتر به بیماری ها مبتلا شوید. با استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل می توان با دقت بیشتر و رسیدگی بهتری بیمار را معاینه کرد و این که معاینات پزشکی در منزل شخصی شما انجام می شود، حس امنیت و رضایت بیشتری از انجام این کار دارید. کاهش زمان و هزینه های اضافی در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

ویزیت پزشک از بیماران در منزل

ویزیت پزشک از بیماران در منزل مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است و این کار باعث می شود تا از شلوغی در بیمارستان ها و درمانگاه ها جلوگیری شود تا کادر درمان بتوانند در این وضعیت فراگیری کرونا تمرکز بیشتری بر روی بیماران بد حال داشته باشند. آوام چی تلاش می کند تا نیازهای شما را در زمینه خدمات پزشکی و درمانی تامین کنید کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

بسیاری از متقاضیان در مورد این که ویزیت پزشک از بیماران شامل چه افرادی می شود سوالاتی داشته اند و ما قصد داریم به طور کامل خدمت ویزیت پزشک از بیماران را برای شما شرح دهیم.

  • ویزیت پزشک از بیماران

هر فردی که دچار بیماری شده باشد می تواند از این نوع خدمات استفاده نماید. فرقی نمی کند که دچار چه بیماری شده اید و پزشک می تواند شما را معاینه و نتیجه نهایی را اعلام کند شاید شدت بیماری به حدی باشد که پزشک دستور بستری شدن بیمار در بیمارستان را صادر کند. اما ویزیت پزشک در منزل روند بهبود بیماری را سریع تر کرده است و دیگر نیازی نیست تا بیمار با آن حال نامساعد در شلوغی بیمارستان ها منتظر نوبت خود باشد و یا در ترافیک شهر تهران در مسیر رفت و برگشت به بیمارستان باشد.

سالمندان آن دسته از عزیزانی هستند که باید بیشتر از افراد دیگر به آن ها رسیدگی شود و به دلیل بالا بودن سن و پایین آمدن قدرت سیستم ایمنی بدن، شیوع بیماری در این عزیزان بیشتر می باشد. همچنین انجام چکاپ سالیانه برای افراد بالای 50 سال الزامی می باشد و حتی می تواند از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری کرد.

  • ویزیت پزشک از معلولان

متاسفانه همیشه برای معلولان محدودیت هایی وجود داشته است که باعث می شود در شرایط بحرانی، وضعیت پیچیده شود. افرادی که دچار معلولیت هستند همیشه مشکلاتی برای مراجعه به پزشک داشته اند که برای مثال می توان به دشواری مسیر رفت و برگشت، نبودن شرایط ضروری برای معلولان، حمل و نقل دشوار در صورت داشتن ویلچر و … اشاره کرد. اما با استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل می توان تمامی این مشکلات را فراموش کرد و فرد بیمار بدون سختی می توان در منزل خود توسط پزشک معاینه شود.

ویزیت پزشک از بیماران

مراقبت های بعد از جراحی

آیا خدمات ویزیت پزشک در منزل شامل مراقبت های بعد از عمل های جراحی هم می شود؟

بله، خدمات ویزیت پزشک در منزل شامل مراقبت های بعد از جراحی می شود و فردی مورد عمل جراحی قرار گرفته است، تا چندین روز بعد از عمل در بیمارستان از او مراقبت می شود و پس از آن به دستور پزشک می تواند بقیه دوران نقاهت خود را در منزل سپری کند. در این زمان هم فرد باید زیر نظر پزشک باشد تا زخم جراحی و حال عمومی بیمار مساعد باشد. مراقبت های بعد از جراحی بسیار مهم می باشد و بیمار که دوران سختی را پشت سر گذاشته است، باید همیشه یک همراه در کنار او باشد تا بتواند کارهای خود را به کمک آن انجام دهد.

این فرد باید به اصول پزشکی آشنا باشد و زخم جراحی را به طور مرتب بررسی کند و پانسمان را به موقع تعویض کند و همچنین مصرف داروهای بیمار را نظارت کند. حتی خانم های باردار هم بعد از زایمان باید تحت نظر پزشک باشند تا بتوانند دوران بهبودی خود را پشت سر بگذارند. مراقبت های بعد از زایمان بسیار مهم می باشد و هم مادر و هم نوزاد باید از نظر سلامت زیر نظر پزشک باشند.

تعویض پانسمان های جراحی هم جزء همین خدمات محسوب می شود و پزشک ضمن بررسی زخم و محل جراحی، پانسمان جراحی را هم تعویض می کند تا زخم دچار عفونت نشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگر خدمات این شرکت می توانید به وب سایت آوام چی مراجعه نمایید و یا اپلیکیشن این شرکت را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و از خدمات پزشکی و درمانی آن بهره مند شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]