پیشگیری از ابتلا به زگیل تناسلی

برای اطلاع از راه های پیشگیری از ابتلا به زگیل تناسلی لازم است که این مطلب را تا پایان دنبال کنید. زگیل تناسلی یک بیماری است که از طریق ویروس HPV به وجود می آید و از یک فردی به فرد دیگر به راحتی انتقال داده می شود و متاسفانه اطلاعات جامعه درباره این ویروس بسیار پایین می باشد و همین باعث می شود تا افراد بسیاری به این ویروس مبتلا شوند و حتی خودشان از ابتلا به ویروس HPV خبر نداشته باشند و به فرد دیگری انتقال دهند. بهترین راه تشخیص زگیل تناسلی و ویروس HPV، انجام آزمایش HPV می باشد و در خانم ها می توان جهت جلوگیری از بروز سرطان دهانه رحم، آزمایش پاپ اسمیر را انجام دهند که می توان این آزمایشات را به کمک شرکت آوام چی و در منزل انجام داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

هزینه آزمایش HPV در منزل: 700 هزار تومان

هزینه آزمایش پاپ اسمیر در منزل: 150 هزار تومان

هزینه آزمایش HPV و پاپ اسمیر در منزل 815 هزار تومان

بسیاری از افراد تمایلی برای انجام این آزمایش ها در بیمارستان ها ندارند ولی این بار می توان آزمایش HPV و آزمایش پاپ اسمیر را در منزل و در کمترین زمان و بدون مشکل انجام داد و نتیجه آزمایش در کمترین زمان آماده و به دست متقاضی می رسد. این کار توسط پزشکان متخصص شرکت آوام چی انجام می شود و آزمایش با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای متقاضیان انجام می شود و شما فقط کافیست درخواست خود را در سامانه آوام چی به ثبت برسانید.

واکسن زگیل تناسلی

بهترین راه پیشگیری از ابتلا به زگیل تناسلی، دریافت واکسن زگیل تناسلی می باشد که نام آن واکسن گارداسیل می باشد. واکسن گارداسیل می تواند بدن را در مقابل ویروس HPV و اکثر بیماری های آن از جمله زگیل تناسلی و سرطان دهانه رحم حفظ نماید و پزشکان توصیه کرده اند که قبل از ابتلا به این بیماری، این واکسن حتما تزریق شود. واکسن گارداسیل هیچ عوارض جدی ندارد و برخی از افرادی که حساسیت دارند، باید زیر نظر پزشک این واکسن را دریافت نمایند.

خرید واکسن گارداسیل در ایران به دلیل تحریم های دارویی کمی سخت یافت می شود و هر داروخانه ای این واکسن را ندارد. شرکت آوام چی توانسته این واکسن را با قیمت مناسب تهیه و به دست نیازمندان برساند و اگر شما هم قصد خرید واکسن گارداسیل را دارید می توانید از طریق شرکت آوام چی این واکسن را تهیه نمایید. بهترین سن دریافت واکسن گارداسیل در پسران بین سنین 9 تا 21 سال و در دختران بین سنین 9 تا 26 سال می باشد.

اگر فردی به ویروس HPV مبتلا شده باشد باز هم می تواند واکسن گارداسیل را تزریق کند اما تاثیر کاملی نسبت به زمانی که مبتلا نشده اید نخواهد داشت اما با این حال باز هم جلوی پیشرفت بیماری را می تواند بگیرد. برای خرید واکسن گارداسیل حتما به داروخانه های معتبر مراجعه نمایید و این واکسن را از دستفروشان یا مراکز غیر معتبر به هیچ عنوان تهیه نکنید.

آزمایش زگیل تناسلی

اگر شک دارید که به این ویروس مبتلا شده اید، می توانید آزمایش زگیل تناسلی را در منزل انجام دهید. تمامی افراد لازم نیست آزمایش زگیل تناسلی را انجام دهند و فقط افرادی که در معرض خطر ابتلا به این ویروس بوده اند، باید این آزمایش را انجام دهند. داشتن رابطه محافظت نشده، داشتن چندین شریک جنسی، استفاده از لباس های زیر دیگران، استفاده از تیغ آلوده و … از راه های شایع انتقال ویروس HPV می باشد.

در آزمایش زگیل تناسلی در منزل یک پزشک متخصص از طرف شرکت آوام چی به منزل شما مراجعه می کند و ناحیه مورد نظر را مورد بررسی قرار می دهد. در آزمایش زگیل تناسلی دو راه برای تشخیص وجود دارد و اول این که می توان با دید مستقیم و به راحتی آن را تشخیص داد و دوم این که ممکن است با دید مستقیم قابل تشخیص نباشد و پزشک برای فرد آزمایش تجویز کند.

بهترین راه پیشگیری از ابتلا به زگیل تناسلی این است که در صورتی که رابطه جنسی برقرار کرده اید، حتما رابطه محافظت شده داشته باشید و از برقراری رابطه با چندین نفر به شدت خودداری نمایید و همچنین از لباس های زیر و تیغ های دیگران اصلا استفاده نکنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از دیگران مقالات سایت بازدید نمایید و یا می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

واکسن زگیل تناسلی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]