اعزام پزشک در منزل

ارائه ی خدمات پزشکی و بهداشتی در منزل به بیماران می تواند مشکل رفت و آمد آن ها را به مراکز درمانی حل کند. اعزام پزشک در منزل موجب می شود تا بیمار در محل زندگی خود تحت نظر پزشک و پرستار بوده و از خدمات مربوطه استفاده نماید.

در گذشته شاید واژه اعزام پزشک در منزل چیزی دور از ذهن بود اما اکنون این مساله کاملاً تحقق یافته است. در حال حاضر و در سبک زندگی های امروزی خیلی از راه ها بسیار آسان و راحت شده است و دیگر لازم نیست که شما برای دریافت هرنوع خدماتی در مکان مخصوصی و در صف های طولانی حاضر شوید.

شاید شما و یا یکی از عزیزانتان مجبور شوید تا برای انجام کارهای پزشکی به یکی از مراکز درمانی مراجعه نمایید اما به واسطه عوامل بسیاری، مانع از رفتن بعضی از بیماران به مراکز درمانی می شوند که از جمله ی آن ها صف های طولانی، ترافیک های سنگین شهری، صف های طولانی، نوبت دهی و غیره از جمله ی آن ها می باشد.

در زندگی های امروزی تعداد افراد شاغل در هر خانواده زیاد شده و هر کس دغدغه های مرتبط با زندگی و کار خود را دارد و نکاتی مانند مسائل بالا ممکن است تا روند عادی زندگی نزدیکان بیمار را تحت تاثیر قرار بدهد.

ولی با وجود این امکان که پزشک در منزل بیمار حضور داشته باشد و کار درمان را انجام بدهد هم موجب آرامش روحی و روانی خود فرد بیمار شده و در عین حال روند کاری و زندگی نزدیکان بیمار نیز مختل نخواهد شد.

برای خرید دارو آنلاین از داروخانه آوام چی می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه فرمایید.

مهم ترین خدمات پزشک در منزل آوام چی

  • مراقبت های قلبی بعد از بستری شدن بیمارستان

بیماران قلبی بعد از بستری شدن در بیمارستان و انتقال به منزل باید تحت نظر باشند. در صورت عدم رعایت مراقبت های مناسب و داروهای درمانی ممکن است اشتباهات زیادی اتفاق بیفتد. با حضور پزشک در منزل می توانید از شرایط بیمار اطمینان حاصل فرمایید.

  • بررسی عمومی حال بیمار

اینکه بتوانید سلامتی خود را بررسی کنید یک کار عالی است. بررسی های منظم پزشکی و بهداشتی برای کودکان و افراد مسن (سالمندان، به خصوص سالمندانی که از عدم توانایی حرکتی رنج می برند.) ضروری است. با درخواست از طریق اپلیکیشن آوام چی پزشک در محل سکونت شما حاضر شده و حال بیمار را مورد بررسی قرار خواهد داد.

  • مراقبت ارتوپدی

خدمات پزشک در منزل برای افرادی که از شرایط ارتوپدی مانند شکستگی، تعویض مفصل، آرتروز و… رنج می برند بسیار مفید است. بسیاری از این بیماران قادر به حرکت صحیح نیستند ویا حرکت زیاد برای آن ها مضر است، در این صورت نیاز به حضور پزشک در منزل خواهد بود.

  • مراقبت دیابتی

یک بیمار دیابتی نیاز به نظارت منظم بر فشار خون و قند خون دارد. جدا از آن، مشاوره پزشک نیز هر سه ماه یک بار ضروری است. پزشک متخصص، شما را از طریق رژیم غذایی و داروهای مناسب راهنمایی می کند.

اعزام پزشک در منزل

آوام چی

شرکت آوام چی ارائه دهنده انواع خدمات پزشکی به روش نوین می باشد، بسیاری از کشور های اروپایی و آمریکایی درحال حاضر درکنار ارائه خدمات به صورت حضوری، امکان ارائه خدمات به صورت غیرحضوری (آنلاین) را با همان کیفیت فراهم کرده اند. خدمات پزشکی از آن دسته خدماتی است که باید در کشور ما هم به صورت آنلاین نیز ارائه می شد.

مشتریان چگونه می توانند از خدمات آنلاین آوام چی استفاده کنند؟ مشتریان برای استفاده از خدمات پزشکی اینترنتی آوام چی می توانند از دو طریق اقدام فرمایند. ابتدا با مراجعه به وب سایت آوام چی ویا می توانند اپلیکیشن این مجموعه را برروی گوشی تلفن خود نصب نمایند.

برای نصب اپلیکیشن آوام چی می توانید با مراجعه به کافه بازار ویا فروشگاه پلی (Google Play) وبا سرچ کلمه آوام چی، اپ آوام چی را برروی تلفن همراه اندرویدی خود نصب کنند. آوام چی ارائه دهنده خدماتی همون تست کرونا در منزل، آزمایشن خون در منزل، پرستار در منزل، داروخانه آنلاین آوام چی و… می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تست کرونا در منزل کلیک کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]