تهران کماکان در تب و تاب بیماری کرونا است. در شاخص‌های مراجعین سرپایی، بستری، مراجعین جدید و مرگ و میر ناشی از کرونا تغییر کاهشی نداشتیم و در طول چند هفته اخیر کماکان وضعیت تهران قرمز بوده است.

پیش‌بینی این است که تهران در حال تجربه کردن سخت‌ترین روزهای پیک سوم بیماری کرونا است. تا زمانی که مداخلات جدی اعمال نشود این پیک رو به افول نخواهد گذاشت و ممکن است شرایط به همین شکل ادامه یابد.

در این بین بروز هرگونه علائمی مثل تب، سرفه و تنگی نفس باعث می‌شود استرس شدید ابتلا به کرونا داشته باشیم. تست کرونا تنها راه تشخیص این بیماری است که هزینه‌های گزافی هم دارد.

از این رو تعدادی از مراکز غربالگری بیماری کرونا برای افراد بالای 60 سال و افراد دارای بیماری های زمینه ای(با نسخه پزشک) انجام این تست را رایگان نموده تا هر فردی با شرایط مذکور در صورت نیاز بتواند از این تست استفاده کند.

شما میتوانید از دیگر خدمات آوام چی نیز استفاده کنید. مانند تست کرونا  در منزل، خدمات تعویض دفترچه بیمه در محل، خرید داروخانه و تحویل فوری در منزل و غیره…

سفارش دارو ازاپلیکیشن آوام چی (کلیک کنید)

 

برای خرید دارو آنلاین می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه فرمایید، در اپلیکیشن آوام چی این امکان برای کاربران فراهم شده تا نیاز های دارویی خود را به صورت آنلاین تهیه کنند. برای اینکه بتوانید از این امکان استفاده نمایید باید اپلیکیشن آوام چی را برروی گوشی موبایل خود نصب نمایید، سپس با ثبت اطلاعات خود می توانید از تمامی امکاناتی که مجموعه آوام چی برای کاربران خود در نظر گرفته اند، از جمله داروخانه آنلاین، می توانید استفاده نمایید.

ساخت واکسن کرونا توسط ایران !!!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]