مزیت تست کرونا در منزل

بسیاری از افراد به منظور مراجعه به آزمایشگاه ها و مراکز درمانی، ترس از مبتلا شدن به ویروس کرونا دارند. آزمایشگاه ها و مراکز درمانی یکی از شلوغ ترین مکان ها محسوب می شود که تجمع افراد می تواند باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا شود. از طرفی آزمایش کرونا برای افراد مشکوک به کرونا لازم و ضروری می باشد و برای مثبت یا منفی بودن نتیجه حتما باید اقدام به تست کرونا نمایند.

برای آزمایش کرونا حتما لازم نیست به آزمایشگاه ها و مراکز درمانی مراجعه کنید. این بار شما می توانید این آزمایش را در منزل خود در کمترین زمان انجام دهید. تست کرونا در منزل یک شیوه جدید و کاربردی می باشد و متقاضیان می توانند با خیال راحت و به دور از شلوغی این آزمایش را انجام دهند.

برای انجام تست کرونا در منزل می توانید اپلیکیشن آوام چی را بر روی موبایل خود نصب کرده و درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

با این روش شما می توانید بدون هزینه اضافی و طی کردن مسیر رفت و برگشت منزل به آزمایشگاه و در کمترین زمان با حفظ پروتکل های بهداشتی این آزمایش را انجام دهید. در ادامه مزیت های تست کرونا در منزل را برای شما شرح می دهیم.

تست کرونا برای چه افرادی ضروری می باشد؟

  • افراد مشکوک به کرونا

افرادی که فقط به یکی از علائم کرونا مبتلا می باشند باید سریعا برای تست کرونا اقدام نمایند. با اقدام به موقع می توان از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کرد. اگر فردی به ویروس کرونا مبتلا باشد و برای انجام آزمایش اقدامی نکند می تواند جان افراد دیگر خانواده را به خطر بیندازد. علائم شایع کرونا تب، سرفه خشک، تنگی نفس، بدن درد، سر درد و … می باشد.

  • ورزشکاران

با اعلام ستاد پیشگیری از ویروس کرونا انجام برخی از ورزش ها برای ورزشکاران حرفه ای بلا مانع می باشد اما هر چند مدت یک بار باید به طور کلی تمامی اعضای باشگاه برای تست کرونا اقدام نمایند. اگر ورزشکاران مجبور به سفر به کشورهای دیگر می باشند باید قبل و بعد از سفر، اقدام به تست کرونا نمایند. این آزمایش ها نشان می دهد اگر فردی به این ویروس مبتلا باشد باید سریعا قرنطینه شود تا سلامت ورزشکاران دیگر به خطر نیافتد.

  • کسانی که در مکان های شلوغ فعالیت می کنند

کسانی که در مکان های شلوغ مانند بانک ها، ادارات، شرکت ها، فروشگاه ها و … فعالیت می کنند برای سلامت و اطمینان بیشتر می توانند حداقل هر ماه یک بار اقدام به آزمایش کرونا نمایند. بسیاری از افراد زمانی که به ویروس کرونا مبتلا می شوند هیچ علائمی ندارد و ممکن است پس از چند روز علائم آن نمایان شود.

چه کسانی لازم نیست تست کرونا انجام دهند؟

افرادی که در منزل هستند و هیچگونه مسافرت، مراسم و مهمانی نمی روند و فقط برای تامین نیاز اولیه با رعایت پروتکل های بهداشتی به بیرون از منزل مراجعه می کنند، نیازی به انجام تست کرونا ندارند. اگرچه ویروس کرونا یک ویروس خطرناک می باشد اما با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توان از مبتلا شدن به آن جلوگیری کرد.

کسانی دچار بیماری های قلبی و ریوی هستند و کسانی که جزء گروه های حساس می باشند باید نسبت به سایر افراد، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. ویروس کرونا بر روی بدن ضعیف و مریض تاثیرگذاری بیشتری دارد و اگر جزء گروه های حساس می باشید، حدالامکان از منزل خارج نشوید و اگر به ناچار به ترک منزل هستید پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کنید.

اگر جزء گروه های حساس هستید و نیاز به تست کرونا دارید می توانید تست کرونا در منزل در کمترین زمان با اپلیکیشن آوام چی انجام دهید.

تاثیر ماسک در مبتلا نشدن به ویروس کرونا

مزیت تست کرونا در منزل

همان طور که می دانید هنوز درمان قطعی برای ویروس کرونا وجود ندارد و دانشمندان همچنان در حال تلاش برای به دست آوردن واکسن کرونا می باشند. در حال حاضر بهترین وسیله برای پیشگیری از ویروس کرونا ماسک می باشد که به میزان قابل توجهی می تواند جلوی انتقال ویروس کرونا به داخل بدن را بگیرد.

ویروس کرونا از طریق دهان، بینی و چشم ها می تواند وارد بدن شود و اگر شما از ماسک استفاده کنید می توانید جلوی دهان و بینی خود را بپوشانید تا مانع ورود ویروس کرونا به داخل بدن شوید. اگر دست های شما کثیف می باشد از زدن آن ها به چشم، دهان و بینی خود خودداری کنید چرا که یکی از شایع ترین روش های انتقال ویروس کرونا به داخل بدن از طریق دست های آلوده می باشد.

اگر دو نفر یکی مبتلا به ویروس کرونا و دیگری سالم باشد احتمال انتقال ویروس بالای 90 درصد می باشد و اگر یک فرد مبتلا به ویروس کرونا دارای ماسک باشد و یک فرد سالم فاقد ماسک باشد و یا برعکس، احتمال انتقال ویروس 50 درصد می باشد ولی اگر هر دو فرد ماسک داشته باشند احتمال انتقال ویروس کمتر از 5 درصد می باشد. استفاده از ماسک را جدی بگیرید و اگر تمامی مردم از ماسک استفاده کنند می توان شیوع و انتقال ویروس کرونا را کاهش داد و در نتیجه چرخه انتقال ویروس کرونا قطع خواهد شد.

مهمترین مزیت تست کرونا در منزل

  • بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه و دوری از شلوغی
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • صرفه جویی در زمان
  • مناسب برای گروه های حساس، کودکان، افراد معلول و بیماران
  • بالا رفتن دقت آزمایش
  • اطلاع از نتیجه آزمایش به صورت آنلاین

وب سایت آوام چی بستری را فراهم کرده تا بیماران به راحتی بتوانند به خدمات درمانی دسترسی داشته باشند. شما می توانید از انواع خدمات درمانی و پزشکی در منزل خود بهره مند شوید و برای انجام این کار فقط کافیست تا اپلیکیشن آوام چی را دریافت کرده و درخواست خود را نسبت به خدمات مورد نظر ثبت نمایید.

از دیگر مزیت های اپلیکیشن آوام چی می توان گفت که جهت اطلاع از نتیجه آزمایش خود نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد و می توانید به صورت آنلاین از نتیجه آزمایش خود باخبر شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات در منزل می توانید از دیگر مطالب سایت بازدید نمایید و یا می توانید با شماره تلفن 26856241 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]