ارزان ترین تست کرونا

از این پس متقاضیان می توانند ارزان ترین تست کرونا را با آوام چی انجام دهند و این مجموعه تمامی خدمات تست کرونا را به صورت ویژه و با مناسب ترین قمیت انجام می دهد. آوام چی در نظر دارد جهت بهبود وضعیت کرونا و آزمایش های مربوط به آن، این خدمات را به صورت ویژه و کمترین هزینه برای متقاضیان انجام دهد و همچنین در سریعترین زمان ممکن نتیجه آزمایش به آن ها ابلاغ می شود.

آزمایش کرونا را می توان در آزمایشگاه ها و بیمارستان ها انجام داد اما ممکن است انجام آزمایش در این مکان ها هزینه های اضافی دربر داشته باشد. برای انجام تست کرونا در آزمایشگاه ها و بیمارستان ها مجبور به مراجعه حضوری می باشد و شما مجبور هستید هزینه های رفت و آمد به مراکز پزشکی را بپردازید. بهترین روش برای این که این آزمایش برای شما هزینه های کمتری داشته باشد، تست کرونا در منزل با پالسی می باشد. آوام چی جهت رفاه حال بیماران و کاهش هزینه ها اکثر خدمات درمانی و پزشکی خود را در منزل ارائه می دهد و بیمار دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز درمانی ندارد.

تست کرونا در منزل علاوه بر کاهش هزینه ها، برای متقاضیان مزیت های دیگری هم دارد. در حال حاضر به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها یکی از شلوغ ترین مراکز درمانی محسوب می شود و تجمع در مناطق شلوغ می تواند شیوع ویروس کرونا را چندین برابر کند. تصور کنید در یک آزمایشگاه منتظر نوبت خود برای انجام آزمایش هستید و افراد بسیاری هم برای انجام تست کرونا در آزمایشگاه حضور دارند و حضور افراد زیاد در یک فضای بسته باعث به خطر افتادن سلامت تمامی افراد می شود.

تمامی افرادی که برای تست کرونا اقدام کرده اند تا قبل از آزمایش از نتیجه آن بی خبر هستند و حتی ممکن است اعلام نتیجه آزمایش توسط آزمایشگاه ها چندین روز طول بکشد و این یعنی فردی که ممکن است به ویروس کرونا مبتلا باشد، از بیماری خود آگاهی نداشته باشد و سلامت دیگران را هم به خطر بیاندازد. برای جلوگیری از این اتفاق، شرکت آوام چی خدمات تست کرونا را در منزل و به کمک یک کادر پزشکی مجرب انجام می دهد و پس از انجام آزمایش، نمونه گرفته شده به آزمایشگاه منتقل می شود و در عرض چند ساعت نتیجه آن به فرد اطلاع داده می شود.

ارزان ترین تست کرونا

برای تست کرونا در منزل چه باید کرد؟

برای انجام این کار فقط کافیست اپلیکیشن آوام چی را در تلفن همراه خود نصب کرده و درخواست خود را ثبت کنید. همچنین این مجموعه برای افرادی که درخواست تست فوری کرونا را دارند شرایطی را فراهم کرده است. پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان آوام چی اقدامات لازم جهت اعزام پرستار به محل را انجام می دهد و حتی شما می توانید زمان و ساعت مراجعه را تعیین کنید. فرد اعزام شده برای انجام این کار در ساعت اعلام شده در منزل فرد درخواست کننده حضور پیدا می کند و اقدامات لازم جهت انجام آزمایش را انجام می دهد.

بسیاری از متقاضیان در مورد افراد اعزام شده در محل نگرانی هایی دارند و ما وظیفه داریم این نگرانی ها را برطرف سازیم. تمامی افرادی که برای انجام آزمایشات مختلف در محل حاضر می شوند از باتجربه ترین کادر پزشکی در سراسر تهران می باشند که در معتبرترین آزمایشگاه های تهران مشغول به کار می باشند. این افراد از نظر سلامت و میزان مهارت توسط شرکت آوام چی مورد ارزیابی قرار گرفته اند و نگرانی در این مورد وجود ندارد. شما می توانید قبل از مراجعه فرد اعزام شده در محل، اطلاعات شخص را از آوام چی دریافت نمایید و پس از مراجعه اطلاعات دریافتی را با کارت پرستاری یا کارت شناسایی فرد مطابقت دهید.

یکی از مزیت های مهمی که تست کرونا در منزل دارد این است که شما می توانید به صورت گروهی یا خانوادگی این تست را در منزل انجام دهید. بسیاری از کاربران سوالاتی در مورد روش انجام تست کرونا دارند که باید بگوییم تست کرونا به دو صورت تست آنتی بادی و PCR انجام می شود و یک روش دیگر هم برای تشخیص آن وجود دارد و آن انجام سی تی اسکن از ریه های فرد می باشد. در ادامه بیشتر روش های تست کرونا را برای شما شرح می دهیم.

روش تست کرونا

  • تست آنتی بادی

تست آنتی بادی به آزمایشی گفته می شود که در آن معلوم می شود که شما در معرض ویروس کرونا قرار گرفته اید یا خیر و در آن میزان آنتی بادی هایی که بدن به عنوان مبارزه با عفونت تولید کرده است مورد آزمایش قرار می گیرد. بدن در زمان مواجه با ویروس مانند ویروس کرونا آنتی بادی تولید می کند و از طریق این آنتی بادی ها می توان فهمید که فرد به این ویروس مبتلا شده است یا خیر و آنتی بادی تا چند روز و حتی چند هفته پس از نابودی ویروس در بدن باقی می ماند.

  • تست PCR

تست PCR هم یک آزمایش دقیق برای مشخص شدن ویروس کرونا می باشد که برای انجام آن از یک سوآب استفاده می شود و این سوآب را از طریق دهان یا بینی به پشت حلق می رسانند تا مخاط موجود در آن ناحیه به سوآب آغشته شود و این کار فقط چند ثانیه طول می کشد اما ممکن است برای برخی از افراد حالت تهوع دست بدهد که این موقتی است. در ته حلق ما بیشترین محل تجمع ویروس کرونا می باشد و با انجام این آزمایش می توان فهمید فرد مورد نظر به این ویروس مبتلا شده است یا خیر و پس از مثبت اعلام شدن آزمایش، فرد مبتلا باید سریعا مراحل قرنطینه کردن را آغاز کند تا افراد دیگر به این ویروس مبتلا نشوند.

انجام این دو تست هزینه های متفاوتی دارد و فرد متقاضی می تواند روش تست کرونا را انتخاب کند. جهت اطلاع از ارزان ترین تست کرونا می توانید با سامانه آوام چی مراجعه کرده و از هزینه های این آزمایش اطلاع پیدا کنید. کارشناسان آوام چی به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند و شما می توانید سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.

فروش مواد بهداشتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]