HPV چیست

HPV چیست ؟ اکثر افراد جامعه اطلاعاتی در مورد ویروس HPV ندارند و همین باعث می شود تا بر اثر یک سهل انگاری به آن مبتلا شوند و اکثر افرادی که به ویروس HPV مبتلا شده اند، اطلاعی از بیماری خود ندارند و همین باعث می شود به دیگران هم انتقال پیدا کند. انجام آزمایش HPV در آزمایشگاه ها انجام می شود ولی شما می توانید با شرکت آوام چی این آزمایش را در منزل خود انجام دهید.

پشتیبانی: 22126218-021 در ساعات اداری و 09107500967 از 8 صبح تا 12 شب

آزمایش HPV در منزل: 700 هزار تومان

آزمایش پاپ اسمیر در منزل: 150 هزار تومان

آزمایش HPV و پاپ اسمیر در منزل: 815 هزار تومان

انجام این آزمایش ها بیشتر برای بانوان توصیه می شود و هر سه سال یک بار برای انجام این آزمایش ها اقدام نمایید و حتی می توان از بروز بسیاری از بیماری ها و سرطان دهانه رحم جلوگیری کرد. جهت ثبت درخواست برای انجام آزمایش HPV و پاپ اسمیر در منزل می توانید وارد سامانه آوام چی شوید و درخواست خود را ثبت کنید.

عفونت HPV

در ادامه ی سوال ” HPV چیست ” قصد داریم تا اطلاعاتی درباره این ویروس در اختیار شما قرار دهیم. HPV یک عفونت ویروسی می باشد که معمولا باعث به وجود آمدن زگیل تناسلی هم در آقایان و هم در بانوان می شود و بیش از 100 نوع ویروس پاپیلومای انسانی وجود دارد که برخی از آن ها باعث به وجود آمدن زگیل تناسلی می شود و برخی دیگر باعث بروز بیماری های دیگر می شود.

زگیل تناسلی به صورت زائده های کوچک در نواحلی تناسلی ایجاد می شود که ممکن است کوچک یا بزرگ باشد. برای تشخیص زگیل تناسلی باید حتما به پزشک مراجعه کنید و در صورت تایید آن، باید سریعا برای درمان آن اقدام نمایید. ویروس HPV معمولا در بانوان رخ می دهد و اگر درمان نشود می توان منجر به سرطان دهانه رحم شود. آزمایش HPV و آزمایش پاپ اسمیر برای تشخیص این ویروس می باشد و حتی با انجام آزمایش می توان از بروز آن جلوگیری کرد.

متاسفانه برخی از بانوان در دوران زندگی خود اقدام به آزمایش HPV و پاپ اسمیر نمی کنند و همین باعث می شود در سال های آینده به این ویروس مبتلا شوند. البته توجه داشته باشید که سرطان دهانه رحم بر اثر ویروس HPV به سرعت رخ نمی دهد و سال ها طول می کشد تا این ویروس در بدن افراد رشد کند ولی متاسفانه در برخی از موارد، افراد زمانی متوجه این قضیه می شوند که ویروس پیشرفت بسیاری کرده است و درمان آن به سختی انجام می شود.

پیشنهاد می شود که خانم های 30 تا 65 سال هر سه سال یک بار برای انجام آزمایش HPV و آزمایش پاپ اسمیر که مشخص می کند فرد به سرطان دهانه رحم مبتلا شده است یا خیر، اقدام نمایند. زگیل تناسلی باعث سرطان نمی شود ولی در صورت تماس پوست می تواند به فردی دیگر منتقل شود.

آزمایش زگیل تناسلی در منزل با آوام چی

راه های انتقال ویروس HPV

شایع ترین علل انتقال ویروس HPV به دیگران، رابطه جنسی محافظت نشده با افراد ناشناس می باشد. متاسفانه ناآگاهی افراد در این زمینه باعث به وجود آمدن بیماری هایی مانند HPV می شود که ممکن است منجر به زگیل تناسلی در مردان یا سرطان دهنه رحم در بانوان شود. عفونت HPV ممکن است از طریق یک برش یا خراش بر روی پوست وارد بدن فرد شود و عمده ترین راه انتقال آن از طریق پوست می باشد. یکی از راه های جلوگیری از انتقال ویروس HPV، دریافت واکسن گارداسیل می باشد که می توانید از فروشگاه آنلاین آوام چی برای خرید واکسن گارداسیل اقدام نمایید.

عفونت های HPV تناسلی از طریق مقاربت، رابطه مقعدی و سایر تماس های پوستی در ناحیه تناسلی انتقال می شود. بهترین راه برای مبتلا نشدن به عفونت HPV عدم برقراری رابطه جنسی با اشخاص ناشناس، عدم انجام رابطه جنسی محافظت نشده و عدم انجام رابطه جنسی با چندین شریک جنسی می باشد. ویروس HPV همیشه باعث ایجاد زگیل تناسلی نمی شود و زگیل تناسلی یکی از علائم وجود HPV می باشد و در صورتی بی توجهی به این موضوع و برقراری رابطه جنسی، این ویروس را به شریک جنسی خود انتقال می دهید.

بهترین راه تشخیص ویروس HPV، انجام آزمایش HPV می باشد که می توانید بدون مراجعه به آزمایشگاه ها، این آزمایش را به سادگی و کمک متخصصان آوام چی در منزل انجام دهید و با این کار در هزینه ها و زمان صرفه جویی کرده اید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

داروخانه آنلاین چه کاربردی دارد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]