خدمات مراقبت در منزل

چرا خدمات مراقبت در منزل ؟ خانه، آرام‌ترین و امن‌ترین مکانی است که هر انسانی دوست دارد اوقات خود را در آن گذرانده و حس خوشایند در کنار خانواده بودن را تجربه نماید. از افراد سالم تا بیماران و سالمندان، همه‌وهمه ترجیح می‌دهند به‌جای حضور در اماکن اقامتی یا درمانی، در منزل خود خدمات مورد نیاز را دریافت کرده و مراحل مختلف زندگی را سپری نمایند.

شماره های تماس با شرکت:

02128428280

خدمات مراقبت در منزل، در راستای همین نیاز و تمایل افراد شکل گرفته و شرایط ایده‌آل را برای افراد نیازمند فراهم می‌آورد. در این مقاله قصد داریم انواع مختلف این خدمات مانند: پرستار در منزل، ویزیت پزشک در منزل، تصویربرداری در منزل و چندین خدمت دیگر را معرفی کرده و مزایای دریافت آن‌ها را برای شما تشریح کنیم. آنچه در ادامه خواهید خواند:

  • خدمات مراقبت در منزل؛ همیشه زیر سقف خانه خود باشید!
  • مزایای بهره‌مندی از خدمات مراقبت در خانه
  • معرفی انواع خدمات مراقبت در منزل

خدمات مراقبت در منزل ؛ همیشه زیر سقف خانه خود باشید! آوام چی در کنار شما

Home care services

شرایط مختلفی در زندگی ممکن است اتفاق بیفتند که زندگی شما و یا عزیزان‌تان را دچار تغییراتی کرده و از مسیر عادی خود منحرف سازند. بیماری‌های مختلف، حوادث غیرمترقبه و یا حتی کهنسالی و عدم توانایی انجام امور عادی، جزو مسائل و چالش‌هایی هستند که زندگی شما را دستخوش تغییرات اساسی کرده و شما را در مسیر جدیدی قرار می‌دهند.

هنگام خارج شدن زندگی از مسیر عادی و همیشگی خود، سازگاری با شرایط جدید و پیدا کردن راهی برای بهتر کردن شرایط، مهم‌ترین و منطقی‌ترین اقدامی است که می‌توانید برای خود و عزیزان‌تان انجام داده و آرامش را به زندگی بازگردانید. خدمات مراقبت در خانه دقیقا همان تصمیم عاقلانه‌ای است که آرامش گمشده را به زندگی شما برگردانده و سایه مشکلات را از سرتان برمی‌دارد.

تصور کنید یکی از اعضای خانواده شما دچار یک بیماری جدی شده و از طرفی ماندن در بیمارستان و دور بودن از محیط گرم خانه، تاثیر منفی در روحیه او برجای گذاشته است. در چنین موقعیتی مرخص کردن این شخص از بیمارستان و طی کردن ادامه مسیر درمان در منزل، بدون حضور یک فرد مناسب، قطعا کابوسی سراسر سیاهی برای شما بوده و سلامتی بیمارتان را نیز با خطرات جدی مواجه خواهد نمود؛ اما این مشکل به‌راحتی و به کمک یک پرستار در منزل حل شده و ادامه روال عادی زندگی را برایتان میسر خواهد نمود. حضور یک پرستار در خانه، آرامش و اطمینان خاطر لازم را برای شما و خانواده‌تان به همراه آورده و روند بهبودی بیمار را نیز تسریع خواهد بخشید.

امروزه به لطف پیشرفت‌های شایان توجهی که در زمینه علم و تکنولوژی رخ داده است، شاهد تنوع بسیار بالای خدمات مراقبت در منزل هستیم که با تامین نیازهای مختلف افراد توانسته‌اند یک زندگی ایده‌آل و لذت‌بخش را برای آنان فراهم آورند. این خدمات با تامین راحتی و آسایش مورد نیاز شما، گام مثبتی در زمینه گسترش خدمات ارائه شده در حوزه سلامت برداشته و محدودیت‌های موجود در گذشته را به دست فراموشی سپرده‌اند.

در ادامه به معرفی این خدمات نوین پرداخته و شما را با جوانب مثبت استفاده از آن‌ها آشنا خواهیم نمود. برای کسب اطلاعات جامع در رابطه با نکات مهمی که در زمینه بهره‌مندی از این خدمات وجود دارند، می‌توانید مقاله خدمات مراقبتی در منزل را مطالعه فرمایید.

معرفی انواع خدمات مراقبت در منزل

پرستار در منزل

گستردگی نیازهای افراد مختلف در جامعه و تلاش ارائه‌ دهندگان خدمات مراقبت در منزل برای رفع هرچه‌بهتر این نیازها، سبب تنوع بسیار بالای این نوع خدمات شده که در نهایت رضایت بسیار بالای متقاضیان را دربر داشته است. به‌عنوان مهم‌ترین خدمات مراقبت در خانه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

استخدام یک پرستار در منزل، نه‌تنها برای پرستاری از بیماران در محیط خانه، بلکه برای مراقبت از افراد سالمندی که به‌جای حضور در خانه‌های سالمندان و یا منزل فرزندان خود، ترجیح می‌دهند زیر سقف خانه خود سکونت داشته باشند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. حضور یک پرستار حاذق در خانه، ضمن تامین نیازهای اساسی بیماران و افراد سالمند، آرامش‌خاطر دیگر اعضای خانواده را نیز تامین نموده و از رسیدن آسیب‌های متعدد به آنان جلوگیری به‌عمل می‌آورد. برای اطلاع از ویژگی‌های یک پرستار مناسب و واجد شرایط برای استخدام در منزل، مقاله خدمات مراقبتی در منزل را مطالعه فرمایید.

یکی دیگر از خدمات بسیار مفید مراقبت در منزل که با استقبال بسیار زیاد بیماران و خانواده‌های آنان مواجه شده است، ویزیت پزشک در منزل است. در سایه این خدمت، دیگر نیازی به مراجعه به مطب‌ها و یا دیگر مراکز درمانی نخواهید داشت و می‌توانید در منزل خود توسط پزشک ویزیت شده و درمان مناسب را دریافت نمایید.

  • تزریقات و پانسمان در منزل

همانطور که می‌دانید پانسمان و انواع تزریقات، از جمله خدماتی هستند که برای دریافت آن‌ها نیاز به حضور مداوم در مراکز درمانی را دارید و این موضوع می‌تواند تبدیل به یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی زندگی شما گردد. خدمات تزریقات و پانسمان در منزل از جمله کاربردی‌ترین خدمات مراقبتی در منزل محسوب شده و کمک زیادی به از میان برداشته شدن مشکلات شما خواهند کرد.

  • تصویربرداری در منزل

شرایط مختلفی وجود دارند که ممکن است مراجعه شما به مراکز تصویربرداری را با مشکل مواجه کرده و این‌کار را به یک مشکل بزرگ تبدیل کنند. خوشبختانه در سایه پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه خدمات پزشکی، امروزه امکان تصویربرداری در منزل برای بیماران میسر شده و توانسته یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این افراد را از میان بردارد.

بیمارانی که برای بازیابی توان حرکتی خود نیاز به جلسات فیزیوتراپی دارند می‌توانند با استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل، درمان خود را پیگیری کرده و سلامتی خود را به‌دست آورند. فیزیوتراپی در منزل یکی از محبوب‌ترین خدماتی است که  افراد دارای محدودیت‌های حرکتی را از مراجعه حضوری به مراکز درمانی بی‌نیاز می‌سازد.

نمونه‌گیری آزمایش در منزل نیز یکی از برترین و مفیدترین نمونه‌های خدمات مراقبتی در منزل است که توانسته تاثیرات مثبت فراوانی در زندگی بیماران برجای گذاشته و رضایت آنان را درپی داشته باشد. خدمات نمونه‌گیری آزمایش در منزل، شما را از حضور در آزمایشگاه‌های شلوغ و آلوده بی‌نیاز ساخته و آرامش لازم را برای شما به‌همراه می‌آورد.

مزایای بهره‌مندی از خدمات مراقبت در خانه

فارغ از نوع خدمات مراقبت در خانه‌ای که دریافت می‌کنید، استفاده از این نوع خدمات چالش‌های مختلف موجود در زندگی شما را از میان برداشته و زندگی راحت‌تری را برایتان به‌دنبال خواهد داشت. تعدادی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین مزایای دریافت خدمات مراقبت در منزل که شما را برای دریافت این نوع خدمات مجاب خواهند کرد، عبارتند از:

خدمات مراقبت در منزل شامل چه مواردی است؟

تماس با ما 02128428280 داخلی 1

 

مهم‌ترین و شاخص‌ترین مزایای دریافت خدمات مراقبت در منزل

  • آسایش بیشتر و بهبودی سریع‌تر

شاید مهم‌ترین و باارزش‌ترین فایده استفاده از خدمات مختلف مراقبت در خانه مانند تزریقات و پانسمان در منزل یا فیزیوتراپی در منزل، این است که شما در محیطی که به آن احساس تعلق‌خاطر دارید زندگی کرده و رنج بودن در مکانی غیر از خانه را از خود دور می‌کنید. بودن در محیط خانه برای افرادی که نیاز به دریافت مراقبت‌های خاص پزشکی دارند، علاوه بر آسایش جسمی، آسایش روانی مورد نیاز را نیز تامین کرده و سبب تسریع روند بهبودی ایشان خواهد شد. مسلما هیچ‌چیزی بهتر از این نیست که شخص بیمار در تختخواب خود استراحت کرده و ضمن استفاده از حمام شخصی خود، به‌جای تحمل محیط کسل‌کننده بیمارستان، دوره درمان خود را در کنار خانواده سپری نماید.

  • شخصی‌سازی خدمات دریافت شده

خدمات مراقبت در خانه به شما این امکان را می‌دهند که مطابق با نیاز خود و یا فردی که خدمات مربوطه را دریافت می‌کند، این خدمات را شخصی‌سازی نموده و بیشترین بهره را از آن‌ها ببرید. به‌عنوان مثال: اگر برای تکمیل پروسه درمان خود نیاز به انجام آزمایشات بالینی داشته باشید، می‌توانید با استفاده از نمونه‌‌گیری آزمایش در منزل، این خدمات را در ساعاتی که برایتان مقدور است دریافت نمایید.

تماس فوری با کارشناسان ما: 021-*** 02128428280 داخلی 1 ارائه دهنده کلیه خدمات پزشکی ارسال سفارشات دارویی/ ویزیت پزشک در منزل/

  • کیفیت بالای خدمات

فکر می‌کنید کیفیت خدمات ارائه شده توسط یک پرستار در منزل با خدماتی که در بیمارستان ارائه می‌شوند، چقدر تفاوت داشته باشند؟! مسلما خدماتی که در منزل دریافت می‌کنید با توجه به اینکه فقط روی شما و نیازهایتان متمرکز شده‌اند، از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به خدمات عمومی ارائه شده در بیمارستان خواهند داشت.

  • حفظ استقلال سالمندان

استفاده از خدمات مراقبت سالمندان در منزل، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که ضمن تامین آسایش مورد نیاز این افراد و رفع چالش‌های موجود در زندگی آن‌ها، استقلال دلخواه آنان را نیز تامین کرده و حس ناخوشایند وابستگی را از آنان دور می‌سازد. همان‌طور که می‌دانید، از دست دادن استقلال و حس وابستگی به دیگران یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های سالمندان بوده و ممکن است مشکلات بسیاری را برای این افراد به‌وجود آورد. استفاده از خدمات مختلف مراقبت در منزل، شرایط ایده‌آل را برای این افراد فراهم آورده و موانع موجود در زندگی آن‌ها را از میان برمی‌دارد.

  • مقرون‌به‌صرفه بودن

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات مختلف مراقبت در خانه همچون ویزیت پزشک در منزل یا انجام تزریقات و پانسمان در منزل، کاهش قابل ملاحظه هزینه‌‌ها است. یک حساب سرانگشتی در مورد هزینه‌ی حمل‌و‌نقل و سایر هزینه‌های جانبی برای رفتن به مراکز درمانی و استفاده از خدمات پزشکی، به‌خوبی این اختلاف هزینه را اثبات کرده و دلیل کافی برای استفاده از خدمات مراقبت در خانه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • صرفه‌جویی در زمان

زمان‌هایی را به‌خاطر بیاورید که برای دسترسی خدمات مختلف پزشکی به مراکز درمانی مراجعه کرده و ساعت‌های طولانی را برای دریافت این خدمات سپری کرده‌اید. بدون شک یکی از مزایای قابل توجه استفاده از خدمات مراقبتی در منزل، کمک به صرفه‌جویی در زمان است که در زندگی پرمشغله امروزی موضوع بسیار مهمی محسوب می‌گردد. به لطف ارائه خدماتی همچون تصویربرداری در منزل و یا فیزیوتراپی در منزل، دیگر لازم نیست ساعت‌های طولانی را در صف‌های انتظار به سر برده و زمان خود را به بدترین شکل ممکن هدر دهید.

خدمات مراقبت در منزل شامل چه مواردی است؟

  • پیشگیری از بروز بیماری‌های جانبی

تحقیقات نشان می‌دهند که مهم‌ترین مراکز آلوده به ویروس‌ها که خطر ابتلای انواع بیماری‌های عفونی را در افراد به‌شدت افزایش می‌دهند، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستند. برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری‌ها و اضافه شدن مشکلی بر مشکلات فعلی، بهتر است به‌جای مراجعه حضوری به مراکز درمانی، از خدماتی مانند ویزیت پزشک و یا نمونه‌گیری آزمایش در منزل استفاده کرده و سلامتی خود را تضمین نمایید.

خلاصه مقاله

در این مقاله انواع مختلف خدمات مراقبت در خانه مانند: پرستار در منزل، ویزیت پزشک در منزل، تصویر برداری در منزل و نمونه‌گیری آزمایش در منزل صحبت کرده و مزایای استفاده از این نوع خدمات و تاثیر آن‌ها بر کیفیت زندگی افراد مختلف را مورد بررسی قرار دادیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]