تحویل دارو در منزل، فرصت مناسبی است که برای هر بیمار می‌تواند سهمی در کاهش سختی و درگیری‌های متفرقه‌ی یک بیماری داشته باشد. درحال حاضر پیشگیری بهترین راه درمان است اما اگر با وجود همه پیشگیری‌ها و رعایت‌ها، مبتلا به این بیماری شدید، قرنطینه و دوری از افراد، راه مطمئن‌تری برای حفظ سلامت دیگران است. اپلیکیشن آوام چی با تحویل رایگان و فوری از داروخانه درب منزل خیال شما را از بابت تهیه دارو ها راحت می‌کند. ما در این مقاله به بررسی هرچه بیشتر این امکان، در اپلیکیشن آوام چی می‌‌پردازیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

 

هیچ دارویی بهتر از در منزل ماندن نیست

 

آیا باز در این شرایط برای نیازهای داروخانه ای خود باید از خانه بیرون بیایید؟

بدون شک تا به امروز درباره این ویروس همه‌گیر جهانی، شنیده‌اید و از آن آگاهید. برای یک مرور کوچک بر روی این ویروس ناشناخته که جهان را تسلیم خود کرده است، دلیل اینکه تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و فیزیکال و همچنین دوری از حضور افراد در محیط‌های شلوغ وجود دارد، در همین طریقه انتقال ویروس به بدن است. قرنطینه و رعایت اصول بهداشتی بهترین راه‌حل است.

تیم مجرب آوام چی با ارسال محصولات داروخانه درب منزل (کلیه نقاط شهر تهران)-مشهد-کرج-شیراز-امل اماده خدمت رسانی به کاربران میباشد. شما میتوانید تمام اقلامی که از داروخانه نیاز دارید از قبیل: موارد مصرفی و بهداشتی/مکمل های ورزشی و غذایی/ زیبایی/ و یا داروهای OTC را درخواست کنید و به راحتی درب منزل دریافت کنید.

 

 

تحویل دارو در منزل راهی است که برای آسان‌کردن بخشی از سختی این بیماری برای شما، توسط آوام چی فراهم شده است. کمترین فایده این موضوع در این است که، با تحویل دارو آنلاین شما کمترین تردد را به بیرون از خانه دارید و از بابت دارو خیال‌تان راحت خواهد بود. تحویل دارو تنها به کرونا ویروس و اضطراب‌های این بیماری خلاصه نمی‌شود.

درواقع این اتفاق برای پوشش داروهای خاص و تحویل دارو درب منزل شبانه‌ روزی هم صورت می‌گیرد. اما پیش از آن باید بدانیم که داروهای خاص چیست و در چه مواردی می‌توانیم برای یافتن دارو این بیماری‌ها به صورت آنلاین اقدام کنیم. در ادامه این موضوع به بررسی و آشنایی با بیماری‌های خاص پرداخته‌ایم.

 

صلاحیت داروخانه‌ها و مراکز ارائه دهنده دارو

مراکزی که ارائه‌دهنده خدمات تحویل دارو در منزل هستند، ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی که در رابطه با مهار و مدیریت COVID-19 مشخص شده‌، هستند. پروتکل‌هایی که توسط هر کشور و سرزمین صادر شده است. خدمات تحویل دارو درب منزل شبانه روزی باید مطابق استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه باشد. ازجمله اینکه ارائه‌دهنده خدمات تحویل دارو در منزل و فرد تحویل‌دهنده پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه را رعایت کرده و از نقض آن‌ها به طور جدی خودداری کند.

تحویل دارو در منزل

تا به‌این‌جا به صحبت درباره کویید_19 و بیماران خاص پرداختیم. گفتیم که افراد دارای بیماری خاص مبتلا به چه بیماری‌هایی هستند و علاوه‌بر این‌ها چه افراد دیگری می‌توانند در گروه افراد در معرض خطر قرار بگیرند. این افراد و بیماری‌های خاص داروها و نیاز‌های خاصی دارند. در این موارد شما ممکن است داروهای لازم و مورد مصرف بیمار را به راحتی پیدا نکنید یا درصورت پیدا کردن و موجود بودن در بازار، شرایط را برای بیرون رفتن و خرید دارو آماده و مناسب نبینید.

خرید دارو آنلاین

 

آوام چی با فراهم کردن بستری کامل و مطمئن، راهی برای آسان‌تر کردن دسترسی بیماران خاص یا بیماران مبتلا به کووید _19 فراهم کرده است که با تحویل دارو در منزل این دغدغه را رفع کرده است. داروخانه‌های آنلاین به‌طور شبانه‌روزی، درواقع فرصتی است که شما می‌توانید در هر زمان و مکانی با داشتن تصویر نسخه خود و یا اسم‌ داروهای مورد نظر تحویل دارو آنلاین را تجربه کنید. حالا وقت آن رسیده با مراحل دریافت دارو آنلاین و این خدمات آشنا شویم که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مراحل و شرایط دریافت و تحویل دارو

برای تحویل دارو آنلاین و استفاده از سرویس‌های خدمات و داروهای آنلاین آوام چی، می‌بایست چندین مرحله را طی کرد. این مراحل به ترتیب در ادامه ذکر شده‌اند:

  1. از نسخه پزشک عکس بگیرید و در اپلیکیشن آوام چی بارگذاری کنید.
  2. سرویس مورد نظر را برای رزرو نوبت انتخاب کنید.
  3. تاریخ دلخواه، مرکز مورد نظر و نوع بیمه را انتخاب کنید.
  4. پس از دقایقی مراکز به شما پاسخ خواهند داد، سپس نیاز خود را متناسب با اطلاعات مرکز انتخاب کنید.

بعد از دریافت پاسخ از مرکز شما می‌توانید فیلترهای مورد نظر خود را اعمال کنید. به‌طور مثال می‌توانید نزدیک‌ترین مرکز و یا نزدیک‌ترین نوبت، برای دریافت را انتخاب کنید. اهداف سرویس‌های تحویل دارو درب منزل شبانه روزی شامل یک یا چند مورد واجد شرایط به خانه بیمار است. برای استفاده از این خدمات و ارائه نسخه نیز می‌توان از طریق سفارش آنلاین دارو، نسخه‌های ارسال شده، نسخه‌های فکس شده بهره ببرید. استفاده از خدمات دارو آنلاین به هیج‌وجه شامل داروهایی که بدون پذیرش نسخه پزشک قابل دریافت نیستند یا به‌طور کلی ممنوعیت ارائه دارند، نمی‌شود.

با خدمات دیگر آوام چی آشنا شوید: خدمات پزشکی در منزل ، پرستار در منزل

اپلیکیشن آوام چی

همان‌طور که پیش از این گفتیم، دریافت تحویل فوری دارو در ضرورت‌ها و مواردی که تحویل دارو در منزل را برای ما جز ضروری‌ترین و سریع‌ترین راه‌‌ها می‌کند؛ امکانی است که بسیاری از سایت‌ها فراهم کرده‌اند. اپلیکیشن آوام چی نیز از این قاعده مستثنا نمانده است. سامانه هوشمند آوام چی با فراهم سازی بستری کامل و پیشرفته به دنبال این است که فرد بیمار بتواند بهترین، راحت‌ترین و ارزان‌ترین خدمات پزشکی و دارویی و تحویل دارو در منزل را دریافت کند. اپلیکیشن آوام چی تحویل دارو درب منزل شبانه روزی را برای کاربران خود فراهم آورده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]