نمونه گیری در منزل

نمونه گیری در منزل یکی از خدماتی است که جهت رفاه حال بیماری که توانایی مراجعه حضوری را ندارد، شکل گرفته است و تمامی متقاضیان می توانند از این خدمات توسط شرکت آوام چی استفاده نمایند. نمونه گیری در منزل شامل آزمایش های خون، ادرار، دیابت و … می باشد و محیط منزل یک محیط تمیز و امن محسوب می شود که می توان بدون استرس و در زمان کافی، فرآیند نمونه گیری را انجام داد. از طرفی برخی از افراد بنا به دلایلی مجبور هستند که هر ماه یا سه ماه یک بار به آزمایشگاه مراجعه کنند اما از این پس می توانند از خدمات نمونه گیری در منزل استفاده نمایند.

در یک سال اخیر که ویروس کرونا در ایران شیوع پیدا کرده است، مردم برای مراجعه حضوری به آزمایشگاه ها به دلیل شلوغی و خطرناک بودن محیط آزمایشگاه ها، از ورود به این مراکز جلوگیری می کنند. بسیاری از مردم برای انجام آزمایش های خود با مشکل مواجه شده اند اما با استفاده از خدمات نمونه گیری در منزل این مشکلات به حداقل رسید و مردم با خیال راحت در منزل خود و به دور از شلوغی آزمایش های خود را انجام می دهند. جهت استفاده از خدمات نمونه گیری در منزل می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند

مزیت نمونه گیری در منزل

نمونه گیری در منزل

  • صرفه جویی در زمان

در نمونه گیری به صورت حضوری شما باید در آزمایشگاه ها حضور پیدا کنید و ضمن گرفتن نوبت، زمان زیادی را باید منتظر بمانید. تحمل صف های طولانی آزمایشگاه ها برای برخی از افراد به ویژه سالمندان و کودکان بسیار دشوار می باشد و باعث ناراحتی آن ها می شود. با خدمات نمونه گیری در منزل می توان در محیط منزل و یا محل کار، در کمترین زمان این آزمایش را انجام داد.

  • مناسب برای کودکان

کودکان از همان دوران کودکی تصویر خوبی از محیط بیمارستان و آزمایشگاه ها ندارند و ممکن است با ورود به این مراکز کمی بی تابی کنند. محیط منزل به کودکان احساس امنیت می دهد و با آرامش بیشتری می توان نمونه گیری را بر روی کودکان انجام داد.

  • مناسب برای سالمندان

سالمندان جزء آن دسته از عزیزان هستند که ممکن است در طول یک سال چندین بار برای انجام آزمایش به آزمایشگاه ها مراجعه نمایند و مراجعه های متعدد برای آن ها دشوار می باشد. نمونه گیری در منزل برای سالمندان به راحتی امکان پذیر می باشد و دیگری نیازی نیست این عزیزان به صورت حضوری به آزمایشگاه ها مراجعه نمایند.

  • محیط تمیز منزل نسبت به آزمایشگاه

محیط منزل که یک محیط شخصی محسوب می شود قطعا از پاکیزگی بیشتری نسبت به آزمایشگاه برخوردار می باشد و در دوران همه گیری کرونا، مراجعه به مکان های شلوغ و عمومی بسیار خطرناک می باشد و با توجه به این که محیط آزمایشگاه یک محیط کوچک و بسیار شلوغ می باشد، مراجعه حضوری به آن جا توصیه نمی شود.

آزمایش خون در منزل

نحوه ثبت درخواست برای نمونه گیری در منزل

ثبت درخواست برای نمونه گیری در منزل بسیار آسان می باشد و برای این کار چندین راه وجود دارد. آسان ترین راه این است که با کارشناسان شرکت آوام چی تماس بگیرید تا شما را در این زمینه به طور کامل راهنمایی می نمایند. راه دیگری که وجود دارد این است که می توانید اپلیکیشن آوام چی را از طریق همین سایت یا کافه بازار دانلود کرده و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. پس از نصب و وارد کردن اطلاعات می توانید درخواست خود را از طریق اپلیکیشن برای کارشناسان ما ارسال نمایید و همچنین با اپلیکیشن آوام چی می توانید از دیگر خدمات پزشکی و درمانی این مجموعه استفاده نمایید.

راه دیگری که برای ثبت درخواست وجود دارد این است که می توانید به وب سایت آوام چی مراجعه کرده و درخواست خود را از طریق همین سامانه به ثبت برسانید. شما می توانید تاریخ و ساعت مراجعه را تعیین کنید تا هر زمانی که آمادگی داشتید، پرسنل مورد نظر به منزل شما مراجعه نماید. همچنین آوام چی مشکل پرداخت هزینه ها را هم حل کرده است و شما می توانید از طریق اپلیکیشن و سایت آوام چی هزینه آزمایش مورد نظر را پرداخت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

چکاپ در منزل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]