ثبت درخواست انواع آزمایش های خون در منزل

آزمایش در منزل

Services at Home

چکاپ سلامتی بانوان

1080هزار تومان

‏24 ساعته

چکاپ سلامتی آقایان

780 هزار تومان

24 ساعته

چکاپ کامل

540 هزار تومان

‏24 ساعته

بسته ویتامین ها

500 هزار تومان

24 ساعته

سامانه آوام چی با تیم متخصص و قرارداد با بهترین آزمایشگاهای شهر میتواند آزمایش چاپ در منزل را با بالاتریت کیفیت ارایه دهد.

چکاپ کامل در منزل

چکاپ کامل باعث می شود شما به صورت کامل از وضعیت ایمنی بدن خود مطلع شوید و به طور کامل در این آزمایش وضعیت بدن شما مورد بررسی قرار می گیرد. چکاپ کامل را مردم باید جدی بگیرند و با انجام این آزمایش ساده می توانند از بسیاری از بیماری ها پیشگیری کنند و حتی ممکن است برخی از افراد بیماری های مخفی داشته باشند.

توجه داشته باشید که برای انجام اکثر این آزمایشات باید به صورت ناشتا باشید و برخی از آن ها باید صبح زود انجام شود و بهتر است قبل از انجام این آزمایش ها با پشتیبانی سایت آوام چی تماس بگیرید.

در آزمایش چکاپ کامل هر نقطه از بدن شما اگر دچار مریضی یا مشکل باشد نشان داده می شود و قبل از پیشرفت آن می توان از رشد آن جلوگیری کرد. موارد بسیاری در چکاپ کامل مانند چک کردن فشار خون، چک کردن ضربان قلب، چک کردن دستگاه گوارش، چک کردن قند خون، چک کردن وضعیت بدن، آزمایش ادرار، آزمایش پروستات، آزمایش کلسترول و … وجود دارد با انجام این آزمایش به طور کامل از وضعیت بدن خود آگاه می شوید.

مزایای چکاپ در منزل

  1. انجام آزمایش در محل
  2. صرفه جویی در وقت
  3. صرفه جویی در هزینه
  4. مناسب برای سالمندان
  5. تمیز بودن محیط خانه
  6. مناسب برای کودکان

انواع چکاب های سلامتی آوام چی

چکاپ ورزشکاران: با توجه به اینکه ورزشکان اهمیت بیشتری به سبک غذایی و بدن خود میدهند و گاها برای تغییرات مطلوب خود از پودر های ورزشی استفاده میکنند ممکن است به بعضی از اندامهای داخلی مانند کبد و کلیه و معده خود آسیب بزنند. بهتر است که هر سه ماه با گرفتن این نوع ازمایش از سلامت خود مطلع شوند.

چکاپ کامل بانوان: در این آزمایش ما سعی کردیم تمام فاکتور های لازم از خون و ادار گرفته تا کبد و کلیه و ویتامین ها و هورمونها(پروژسترون) را بررسی کامل کنیم. این آزمایش به تمام بانوان بالای 40 سال بسیار توصیه میشود.

چکاپ کامل آقایان: پکیج کامل چکاپ اقایان که با دقت بالا تمام فاکتورهای خونی و هورمونی بررسی میشود. بررسی تمام ویتامین ها و کم کاری یا پرکاری تیرویید هم در این پکیج قراردارد. بررسی پروستات به عنوان یکی از مهمترین ارگانهای اقایان در سنین بالا نیز در این چکاپ بطور کامل بررسی میگردد.

چکاپ سرطان: افرادی که در خانواده و یا نزدیکان خود عزیزیانی داشته اند و یا اخیرا نزدیکانشان که درگیر این بیماری شده اند میتوانند برای اطمینان خود که ایا درگیر شده اند یا خیر از این چکاپ استفاده کنند.

چکاب بارداری: یکی دیگر از مهمترین چکاپ ها، چکاپ بارداری می باشد که روش های مختلفی از گذشته تا کنون برای انجام آن وجود دارد. اکثر بانوان برای انجام چکاپ بارداری به آزمایشگاه ها مراجعه می کنند که با انجام یک آزمایش و دریافت پاسخ آن از مثبت یا منفی بودن آزمایش اطلاع پیدا می کنند.

چکاپ مناسب چه افرادی می باشد؟

آزمایش چکاپ برای تمامی افراد در سنین مختلف توصیه می شود و انجام آن هیچ ضرری ندارد و می توانید از وضعیت بدن خود با خبر شوید. این آزمایش برای سالمندان اهمیت بیشتری دارد و آن ها باید بیشتر به بدن خود اهمیت دهند و به صورت کامل و زیر نظر یک پزشک باید تحت مراقبت باشند.

افراد سالمند برای حفظ ایمنی بیشتر بدن خود باید برخی از موارد مانند تغذیه خود را رعایت کند و از دستورات پزشک خود پیروی کند. آزمایش چکاپ در سالمندان می تواند جلوی بسیاری از بیماری ها را بگیرد چرا که با بالا رفتن سن سیستم ایمنی بدن کاهش پیدا می کند و بیشتر در معرض خطر قرار می گیرد.

علاوه بر سالمندان چکاپ کامل جهت سلامت کودکان و جوانان بسیار مفید می باشد و از همان ابتدای زندگی می توان به طور مرتب از سلامت بدن خود اطلاع داشته باشید. با انجام این کار شما می توانید رژیم غذایی، تغذیه، ورزش، خواب و دیگر کارهای خود را برنامه ریزی کنید و با این کار در سنین بالاتر مشکلات مختلف برای شما پیش نمی آید.

اکثر افرادی که سن آن ها بالا می رود با مشکلاتی مانند کلسترول، قند خون، مشکلات گوارشی و … دست و پنجه نرم می کنند و دلیل آن رعایت نکردن نکات مورد نظر در سنین پایین تر می باشد. اما با رعایت چند نکته و چکاپ منظم جای نگرانی وجود ندارد و توصیه می شود که هر دو یا سه سال یک بار این آزمایش را انجام دهند.

با روش چکاپ در منزل دیگر لازم نیست صف طولانی آزمایشگاه ها را تحمل کنید و به راحتی در کمترین زمان می توانید این کار را انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا پاسخ سوالات خود می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

جهت اطلاع از هزینه انجام آزمایش مورد نظر خود در منزل می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه کرده و به طور کامل از هزینه ها مطلع شوید