برای اعزام فوری پرستار، درخواست خود را ثبت کنیدتزریقات در منزل

یکی از راحت ترین خدماتی که می توان در منزل ارائه داد، خدمات تزریقات در منزل می باشد که بدون هزینه های اضافی می توان این کار را انجام داد. بسیاری هستند که برای انجام یه تزریق ساده مجبور به مراجعه به درمانگاه می باشند.

هزینه تقریبی برای هر تزریق بین 100 تا 250 هزار تومان می باشد

 همچنین می توانید درخواست خود را به شماره های 09107500969 و 09107500967 واتساپ کرده تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

گاهی اوقات به دلیل شلوغی درمانگاه ها باید منتظر خالی شدن تخت ها بمانید تا بتوانید تزریقات خود را انجام دهید.درمانگاه ها تخت های محدودی دارند و اکثر اوقات هم توسط افراد دیگر برای کارهایی مانند تزریق سرم که کاری زمان بر است اشغال می شود. برخی ها که دچار بیماری هستند تحمل شلوغی و معطل ماندن را ندارند و برای آن ها سخت می باشد.

برای مثال اگر شما نیاز به سرم داشته باشید باید زمان زیادی باید در درمانگاه باشید تا سرم شما تمام شود. بهترین راه این است که این کار در منزل انجام شود تا هم نیازی به مراجعه حضوری نباشد و هم در محیط خلوت و سالم خانه استراحت کنید تا سرم به اتمام برسد.

اگر به جای درمانگاه این کار در منزل انجام شود مزیت های زیادی برای شما دارد و به جای آن که شما به درمانگاه مراجعه کنید می توانید پرستار را به منزل بیاورید. برای این کار می توانید به مراکزی مراجعه کنید که خدمات در منزل را ارائه می دهند.

انجام تزریقات امری مهم و حساس می باشد و فردی که این کار را انجام می دهد باید توانایی و تجربه کار در این زمینه را داشته باشد. سهل انگاری در تزریقات ممکن است حادثه هایی را علل خصوص برای کودکان در پی داشته باشد.

مزایا تزریقات در منزل

  • کاهش هزینه ها
  • سرعت در انجام کار
  • تمیزی محیط منزل
  • مناسب برای افراد بیمار
  • تجربه ای آسان و بدون دردسر
  • دسترسی به پرستار در هر ساعت از شبانه روز

اهمیت تزریقات در منزل

زمانی که شما دچار بیماری شده اید، بیرون رفتن از خانه اصلا توصیه نمی شود و فرد بیمار برای بهبودی علاوه بر دارو، به استراحت نیاز دارد. از طرفی فرد بیمار در صورتی که مجبور به ترک خانه است نباید تنها باشد و حتما یک همراه باید کنار خود داشته باشد.

کودکان و سالمندانی که دچار بیماری شده اند به مراقبت های بیشتری نیاز دارند اگر نیاز به تزریقات دارند باید این کار را در منزل انجام دهند. زمانی که این افراد دارای حال خوبی نیستند باید در منزل استراحت کنند و ترک منزل برای انجام تزریقات ممکن است باعث اذیت شدن و ناخوش احوال شدن آن ها گردد.

در مراکز درمانی مانند بیمارستان ها و درمانگاه ها که بیماران زیادی مراجعه می کنند، ممکن است به دیگر افرادی که برای کارهای دیگر مراجعه کرده اند سرایت کند. برای مثال اگر شما برای تزریق واکسن به مراکز درمانی مراجعه کرده باشید ممکن است یک فرد بیمار مریضی خود را به شما انتقال دهد.

بیمارستان ها و درمانگاه ها در عین تمیزی و استریل بودن، ممکن دارای میکروب ها و ویروس های مختلفی باشد. شما می توانید جهت حفظ سلامتی خود، تزریقات خود را با خیالی راحت در منزل انجام دهید.

هزینه تزریقات در منزل

هزینه تزریقات در منزل بستگی به فاکتورهای مختلفی از جمله نوع دارو و نوع تزریق، فاصله مرکز درمانی تا منزل و … بستگی دارد. جهت اطلاع از هزینه های تزریقات در منزل می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه نمایید.

اپلیکیشن آوام چی یک سامانه هوشمند می باشد که تلاش می کند بستری را فراهم کند که فرد بیمار بتواند از خدمات پزشکی به صورت راحت و ارزان استفاده نماید. جهت دریافت اپلیکیشن آوام چی می توانید از طریق کافه بازار و یا وب سایت آوام چی آن را دریافت نمایید.

شما در اپلیکیشن آوام چی می توانید مراکز درمانی را که خدمات در منزل را ارائه می دهند پیدا کنید و با ارائه درخواست خود می توانید از این خدمات استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریقات در منزل و دیگر خدمات در منزل می توانید به وب سایت آوام چی مراجعه نمایید.

موارد تزریقات در منزل

  • تزریق آمپول های وریدی و عضلانی
  • تزریق سرم
  • تزریق انواع داروها
  • پانسمان و تعویض پانسمان زخم یا محل جراحی

نکات مهم در مورد تزریقات در منزل

برای تزریقات در منزل لازم است که تمامی داروهای لازم از جمله سرنگ، سر سوزن، دارو و … آماده باشد تا زمانی که فرد مورد نظر از طرف مراکز درمانی جهت تزریقات به منزل شما آمد به سرعت این کار را برای شما انجام دهد.

حتما از تمیز بودن سرنگ و سر سرسوزن اطمینان حاصل نمایید و حتما این موارد را از داروخانه ها تهیه کنید. برای هر تزریق سرنگ و سر سوزن مخصوص وجود دارد و در زمان تهیه سرنگ و سر سوزن مخصوص تزریق خود را تهیه نمایید.پس از انجام تزریقات سرنگ و دیگر وسایل مربوط به آن را در کیسه مخصوص ریخته و دور بریزید.

در زمان مراجعه افراد، حتما از هویت فرد متخصصی که فرستاده می شود اطمینان حاصل نمایید و می توانید کارت پرستاری شخص را ملاحظه کرده و سپس اجازه انجام کار را آن بدهید.

بسیاری از افراد به دلیل عدم اطمینان به افراد متخصصی که برای این کار مامور شده اند، از خدمات در منزل استفاده نمی کنند. افرادی که برای کارهای خدمات در منزل مامور می شوند به طور کامل از لحاظ سلامتی و تجریبات مورد تایید مراکز درمانی می باشند.

شما می توانید با مراکز درمانی مورد نظر خود در ارتباط باشید و اطلاعات فردی که برای این کار مامور می شود را می توانید داشته باشید تا در زمان مراجعه بتوانید از هویت فرد مورد نظر اطمینان حاصل نمایید.

تزریقات در خانه مناسب چه افرادی می باشد؟ (مناسب کودکان، سالمندان و معلولان)

تزریق آمپول در منزل

یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که کودکان برای انجام انواع تزریقات از محیط بیمارستان، درمانگاه و مراکز درمانی ترس دارند. به همین دلیل اکثر مادران برای تزریقات برای فرزندان خود با مشکل مواجه می شوند.

حال اگر این کار در منزل انجام شود کمی از ترس کودکان کاسته می شود و راحت تر می توان این کار را انجام داد. به دلیل حساسیت بالای تزریقات در کودکان، این کار باید با صبر و حوصله انجام شود تا باعث بروز خطا نشود.

سالمندان هم ممکن است به دلیل بیماری نیاز به تزریقات داشته باشند ولی ممکن است در مراکز درمانی ساعت ها معطل شوند تا نوبت آن ها شود. این معطلی ممکن است برای آن ها ناخوشایند باشد و شاید حال آن ها را بدتر کند.

تست کرونا برای سالمندان

بهترین روش این است که تزریقات در منزل شخص انجام شود و بدون معطلی و سختی این کار انجام می شود. یک مزیت ویژه ای که دارد این است که دیگر لازم نیست در هنگام بیماری مسیر رفت و برگشت منزل تا مراکز درمانی را طی کنید.

افرادی که دارای معلولیت هستند، نسبت به کودکان و سالمندان سختی بیشتری دارند. این افراد مشکلاتی از جمله طی کردن مسیر رفت و برگشت، منتظر ماندن در صف نوبت و حتی برای نشستن بر روی تخت به کمک نیاز دارند.

تزریقات در منزل مناسب ترین گزینه برای این افراد می باشد تا با کمترین تحرک و سختی این کار برای آن ها انجام شود.