چکاپ کامل آقایان

چکاپ کامل آقایان یکی از اقدماتی است که مردان باید هر ساله اقدام به انجام آن کنند. اما متاسفانه اکثر آقایان این موضوع را نادیده گرفته و از انجام آن سر باز می زنند. در واقع معمولاً آقایان به دلایلی نظیر کمبود وقت و مشغله کاری، ترس از رفت و آمد به مطب پزشکان و از همه مهم تر هزینه ‌ها به تعویق بیشتر انجام چکاپ منجر می ‌گردند. البته این که آقایان نسبت به خانم ها کمتر به سلامتیشان توجه می کنند نیز یکی از دلایل انجام ندادن چکاپ کامل آقایان است. اما باید بگوییم که انجام چنین سهل انگاری هایی ممکن است بسیار خطرناک باشد و می تواند جان افراد را به خطر بیاندازد، چرا که اگر فردی دچار بیماری شده باشد که هیچ علائمی ندارد قطعا با انجام ندادن چکاپ متوجه آن نمی شود در نتیجه بیماری به سرعت پیشرفت کرده و جان وی به خطر می افتد.

انجام چکاپ کامل آقایان می تواند تا حدود زیادی از انواع مختلف بیماری ها پیشگیری کرده و با تشخیص زود هنگام انواع مختلف بیماری ها می توان در کمترین زمان ممکن نسبت به درمان آن اقدام نموده و تا حدود زیادی باعث به وجود آمدن سلامتی در بدن افراد می شود. با توجه به تحقیقات و آمارهای ارائه شده بیماری سرطان معده در میان آقایان ایرانی مانند دیگر نقاط دنیا رتبه اول را به خود اختصاص می دهد و بعد از این بیماری نیز بیماری هایی مانند انواع مختلف سرطان های پروستات، سرطان مثانه، سرطان روده بزرگ، سرطان راست روده و سرطان خون، سرطان ریه، سرطان مری و سرطان های مربوط به دستگاه اعصاب مرکزی به عنوان متداول ترین و شایع ترین بیماری ها در میان مردان در کشور عزیزمان ایران حساب می آیند. در ادامه می خواهیم چند مورد از آزمایش هایی که آقایان باید انجام بدهند را برای شما عزیزان بیان می کنیم، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: چکاپ کامل بانوان

لیست آزمایش های آقایان

چکاپ کامل آقایان

  • آزمایش سلامت عمومی مردان: این آزمایش، با نمونه‌گیری خونی و ادرار انجام می‌ شود و در آن وضعیت هورمون‌های تیروئیدی، کلسترول LDL) و (HDL، تری ‌گلیسرید، قند خون، فاکتورهای کبدی، ویتامین D، اوره، کراتینین و U/A بررسی می‌ شود. اما شما می‌ توانید برای مواردی مانند اندازه‌ گیری فشار خون و نوار قلبی و بینایی سنجی هم درخواست خود را ثبت کنید.
  • آزمایش بررسی هورمون های مردانه و ورزشی: آزمایش سرطان پروستات، به روش ‌های مختلفی انجام می ‌شود و یکی از آن ها، آزمایش خون است که در آن میزان آنتی‌ ژن‌ های ویژه پروستات (PSA) را اندازه می ‌گیرند که می ‌تواند سرطان را در مراحل اولیه تشخیص دهد.
  • آزمایش بیماری دیابت: در این آزمایش وضعیت بیماری دیابت از جهت قند خون بررسی می ‌شود. در این آزمایش قند های FBS، Bs2hpp، و HbA1C بررسی می ‌شود. افرادی که در خانواده خود سابقه بیماری دیابت دارند، باید به طور مرتب این آزمایش را درخواست دهند.
  • آزمایش بیماری های کبدی: این آزمایش فاکتورها و آنزیم‌های کبدی مانند ALT، AST، ALP و Bilirubin (T, D)  از جهت کم و زیاد شدن تشخیص می‌ دهد و احتمال بروز بیماری‌ های کبدی مانند کبد چرب، سیروز کبدی و مانند آن را بررسی می ‌کند.
  • آزمایش سرطان پروستات: آزمایش سرطان پروستات، به روش‌ های مختلفی انجام می ‌شود و یکی از آن ها، آزمایش خون است که در آن میزان آنتی ‌ژن‌ های ویژه پروستات (PSA) را اندازه می‌ گیرند که می ‌تواند سرطان را در مراحل اولیه تشخیص دهد
  • آزمایش سلامت پوست و مو: در این آزمایش فاکتورهای بیشتری نست به چکاپ سلامت مردان سنجیده می‌شود، این فاکتورها علاوه بر موارد سلامتی مردان، ویتامین B12، پرولاکتین، تستوسترون، پروژسترون و DHEA-s هستند.
  • و…

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

چکاپ کامل آقایان در منزل

چکاپ کامل آقایان

یکی از امکاناتی که امروزه با پیشرفت صنعت تجارت الکترونیکی به وجود آمده است امکان درخواست چکاپ در منزل به صورت اینترنتی است. با وجود درخواست انواع چکاپ ها در منزل افراد دیگر نیازی نیست برای انجام چکاپ به بیمارستان و یا آزمایشگاه ها مراجعه کنند و ساعت ها برای انجام این کار زمان بگذرانند. به خصوص در این روزها که با وجود ویروس کرونا افراد از حضور در اماکن شلوغ به ویژه مراکز درمانی اجتناب می کنند.

از این رو امکان خدمات چکاپ در منزل بسیار مناسب است و به راحتی در منزل نشسته و تیم پزشکی به منزل شما آمده و اقدامات لازم را انجام می دهند. مجموعه آوام چی یکی از برترین و معتبر ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پزشکی، برای شما عزیزان امکان چکاپ در منزل را فراهم کرده است. تیم پزشکی آوام چی با مجهز ترین تجهیزات پزشکی و با بالاتری کیفیت ارائه خدمات، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به اپلیکیشن آوام چی خدمات موردنیاز خود را دریافت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]