خدمات پزشکی در منزل

خدمات پزشکی در منزل چیست و چه مزایایی دارد، شاید این سوال ها نیز برای شما پیش آمده باشد و دوست دارید که اطلاعات بیشتری درباره ویزیت پزشک در منزل داشته باشید. ما در این مقاله سعی می کنیم تمامی سوالات شما را پاسخ دهیم، با ما همراه باشید.

ویزیت پزشک در منزل به معنی ارائه نوعی از خدمات پزشکی در منزل به درخواست بیمار است که در آن پزشک و تیم درمانی در منزل بیمار حاضر می شوند به تشخیص و درمان بیمار می پردازند و هدف آن ها ارائه خدمات دقیق درمانی و مراقبتی در منزل با هزینه مناسب است. در واقع شما به جای اینکه در زمان مریضی و بی حالی از منزل خارج شوید و در شلوغی های بیمارستان ها و درمانگاه ها معطل شوید، با یک درخواست ساده پزشک به منزل شما می آید. شما می توانید درخواست پزشک عمومی یا متخصص بدهید و به راحتی بدون حضور در شلوغی های مراکز درمانی در خانه خود معاینه و درمان شوید. با توجه به سبک زندگی سرشار از مشغله در عصر جدید استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است، چرا که خدمات درمانی و مراقبتی در منزل از جمله خدماتی است که در سال های اخیر برای بالا بردن کیفیت زندگی بیماران و خانواده آنها ارائه می شود، که خانواده بیمار با استفاده از این خدمات شرایط بهتری را برای بیماران خود  فراهم می کنند.

البته خدمات پزشکی فقط به ویزیت پزشک در منزل محدود نمی شود و خدمات دیگری از جمله پرستار در منزل، فیزیوتراپی در منزل، تست کرونا در منزل، اجاره تجهیزات پزشکی و… می باشد، که شما عزیزان تمامی این خدمات را به راحتی می توانید در اپلیکیشن آوام چی با بالا ترین کیفیت خدمات دهی دریافت کنید. در ادامه درباره مزایای ویزیت پزشک در منزل و همینطور ویزیت پزشک در منزل آوام چی توضیحاتی می دهیم، همچنان با ما همراه باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

شماره ثابت :  22126218-021 ( تماس در وقت اداری)

مزایای استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل

از مهم ترین مزیت های ویزیت پزشک در منزل این است که ارزیابی خانگی بیماران با وضعیت و عملکرد بهداشتی خوب منجر به تشخیص زود هنگام بیماری ها و درمان های به موقع افراد می شود. همچنین ویزیت پزشک در منزل موجب کاهش مراجعه موارد غیر ضروری به مراکزهای درمانی می شود، در نتیجه منجر به بهبود مراقبت های پزشکی می شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد، هتلینگ بیمارستان ها و همینطور زمان می شود. چرا که همه بیمارها برای درمان نیازی به بستری شدن در بیمارستان را ندارند اما برخی بیماران به دلیل عدم وجود حمایت و مراقبت های خانگی بالاجبار در مراکز درمانی و مراقبتی بستری می شوند. از این رو استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل راه حلی ساده برای جلوگیری از انتقال بیمار به مراکز درمانی است. از مزایای دیگر ویزیت پزشک در منزل می توان به، دسترسی به خدمات پزشکی به صورت شبانه روز حتی در روزهای تعطیل اشاره کرد، یعنی اینکه بیمار در هر ساعت از شبانه روز مانند نیمه های شب و در هر مکانی که باشند می توانند از این خدمات استفاده کنند.

از طرفی برای بیماران کم توان که به دلایل مشکلات حرکتی نمی توانند در مراکز های درمانی حضور پیدا کنند استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل بسیار مناسب است. چراکه ارائه خدمات به این دسته از بیماران می تواند از شلوغی مراکز های درمانی و کلینیک ها جلوگیری کند. علاوه بر آن تقسیم بندی های ویزیت های خانگی بر اساس موقعیت جغرافیایی و در محدوده زمانی مشخص نیز ممکن است کارایی تیم درمانی را بهبود بخشد. سرانجام، کادر درمان می توانند به عنوان بخشی از تیم خدمات درمانی در منزل، ویزیت خود را انجام دهند.

نوبت اینترنتی سونوگرافی

ویزیت پزشک در منزل آوام چی

آوام چی یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پزشکی می باشد. شرکت آوام چی می تواند امکانات و خدمات زیادی را به بیماران ارائه دهد، از جمله:

  • کار درمانی
  • گفتار درمانی
  • فیزیوتراپی
  • مدیریت دارو
  • تنفس درمانی
  • مراقبت از زخم
  • مراقبت تسکینی
  • مشاوره تخصصی
  • مراقبت های اولیه
  • خدمات داخل وریدی
  • مشاوره برای دیابت
  • مراقبت از زوال عقل
  • مشاوره بهداشت و تغذیه
  • خدمات پرستاری در منزل
  • درمان های جسمی و شغلی
  • کمک بهیاری برای ارائه خدمات بهداشت بیماران در منزل

شما عزیزان می توانید برای دریافت تمامی  این خدمات پزشکی به وب سایت آوام چی مراجعه کرده و یا اپلیکیشن آوام چی را نصب کرده و اطلاعات خود را در آن ثبت کنید تا در صورت نیاز به راحتی درخواست خدمات خود را بدهید. همینطور شما همراهان گرامی می توانید از خدمات داروخانه آنلاین، فروشگاه آنلاین آوام چی نیز استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]