اهمیت ویزیت پزشک در منزل

ممکن است شما بارها بیمار شده باشید و برای بهبودی خود به صورت حضوری به پزشک مراجعه کرده باشید. مراجعه حضوری به پزشک برای برخی از بیمارها واقعا سخت و دشوار می باشد و مسیر رفت و برگشت و معطلی در مطب های پزشکی ممکن است بیماری فرد را تشدید کند. بدون مراجعه به پزشک، دوران درمان بیماری فرد بسیار پیچیده خواهد شد و حتی بسیاری از روش خود درمانی استفاده می کنند که اصلا توصیه نمی شود و ممکن است باعث بدتر شدن بیماری شود.

بهترین راه های معاینه پزشکی، ویزیت پزشک در منزل می باشد و دیگر نیازی نیست بیمار با حال نامساعد از منزل خارج شود. بهترین دارو برای بیمار استراحت می باشد و بدون مراجعه حضوری و استراحت در منزل، پزشک در منزل می تواند وضعیت شما را بررسی و شما را معاینه کند و در صورت نیاز، دارو و آزمایش برای شما تجویز کند. حتی برای انجام اکثر آزمایش ها نیازی به مراجعه حضوری به آزمایشگاه ها نمی باشد و به کمک آوام چی می توانید آزمایش ها را در منزل انجام دهید.

برای تهیه دارو هم می توانید از خدمات خرید دارو آنلاین توسط شرکت آوام چی استفاده نمایید و نام دارو یا عکس نسخه را در اپلیکیشن آوام چی بارگذاری کرده تا کارشناسان ما داروی مورد نیاز شما را تهیه نمایند. بدین صورت بدون خارج شدن از منزل و با استراحت کردن می توانید تمامی این کارها را انجام دهید. هدف شرکت آوام چی کمک به بیماران برای بهبودی سریع تر می باشد و این که هیچ دغدغه ای به غیر از درمان بیماری خود نداشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

مزیت ویزیت پزشک در منزل

مزیت و اهمیت ویزیت پزشک در منزل در این روزهای کرونایی بیشتر به چشم می آید و اگر هر گونه بیماری برای افراد پیش بیاید، می توانند جهت معاینه درخواست ویزیت پزشک در منزل را داشته باشند. این روزها بیمارستان ها و مطب های پزشکی یکی از شلوغ ترین مراکز درمانی محسوب می شود و افراد بسیاری به بیماری های مختلف به این مراکز مراجعه می کنند. اگر فردی در یک جمع شلوغ به ویروس کرونا مبتلا باشد، امکان ابتلای دیگر افراد حاضر در آن مکان بسیار بالا می باشد و این ویروس کرونا تا چندین ساعت در هوا می تواند وجود داشته باشد و این برای بیماران بسیار خطرناک می باشد.

از طرفی اکثر مراجعه کنندگان به بیمارستان ها افراد سالمند می باشند و برای برخی از این عزیزان سختی ها و دشواری هایی در مراجعه حضوری وجود دارد. اصلی ترین مشکل شغولی بیمارستان ها می باشد و باید زمان زیادی در صف انتظار باشید تا نوبت شما فرا برسد. حتی با گرفتن وقت قبلی باز هم امکان معطلی وجود دارد ولی با استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل، دیگر هیچ معطلی در کار نیست و پزشک در زمان معین شده ی ما به منزل شما مراجعه می کند و بیمار را معاینه می کند.

گاهی اوقات ممکن است در ساعاتی از شبانه روز به پزشک نیاز پیدا کنید و وسیله رفت و آمد محیا نباشد و یا فاصله بیمارستان تا منزل شما بسیار زیاد است و در این گونه موارد، خدمات پزشک در منزل می تواند به کمک شما بیاید و به دور از محیط شلوغ و آلوده ی بیمارستان، در منزل خود ویزیت شوید. بیمارستان یک مرکز استریل شده و تمیز محسوب می شود ولی با توجه به مراجعه کنندگان و انواع بیماری ها می تواند به یکی از مراکز درمانی خطرناک تبدیل شوید و به خصوص با توجه به ویروس کرونا، بیمارستان ها یکی از مناطق قرمز و خطرناک محسوب می شود.

هزینه ویزیت پزشک در منزل

یکی از بیشترین سوالات کاربران در مورد هزینه ویزیت پزشک در منزل می باشد و هزینه های مربوط به این نوع خدمات بستگی به پارامترهای مختلفی دارد. فاصله محل زندگی شما از مرکز، ویزیت پزشک و … از جمله مواردی هستند که در محاسبات هزینه ها تاثیرگذار می باشند ولی با توجه به اهمیت ویزیت پزشک در منزل این هزینه مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی می باشد.

توجه داشته باشید که هزینه های آزمایش و داروهای مورد نیاز به صورت جداگانه حساب می شود و کارشناسان آوام چی شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه نمایید و جهت ثبت درخواست می توانید وارد سامانه آوام چی شوید یا از طریق اپلیکیشن آوام چی اقدام به ثبت درخواست خود نمایید.

بهترین داروخانه آنلاین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]