خدمات ویزیت پزشک در منزل

در مطالب گذشته در مورد فواید و مزیت ویزیت پزشک در منزل اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دادیم و این بار بیشتر در مورد خدمات ویزیت پزشک در منزل قصد داریم مطالبی برای شما شرح دهیم. این روزها ارائه خدمات پزشکی در منزل توسط بسیاری از مراکز پزشکی انجام می شود و این کار باعث می شود تا متقاضی نیازهای پزشکی و درمانی خود را در منزل انجام دهد. با ارائه این خدمات بسیاری از مشکلات بیماران کمتر می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز درمانی نمی باشد.

شرکت آوام چی با داشتن کادری مجرب و قرارداد همکاری با برخی از مراکز درمانی، توانسته تا خدمات پزشکی را در منزل ارائه دهد. از این پس متقاضیان می توانند به جای مراجعه به پزشک در مراکز درمانی، پزشک را به منزل خود بیاورند و بدون هیچ مشکلی توسط پزشک معاینه شوند. جهت درخواست ویزیت پزشک در منزل می توانید درخواست خود را در سامانه آوام چی ثبت نمایید و یا به اپلیکیشن آوام چی مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

انواع خدمات ویزیت پزشک در منزل

  • زنان باردار

خانم های باردار جزء آن دسته از افرادی هستند که به مراقبت های ویژه نیاز دارند و یک پزشک می تواند هر چند وقت یک بار با بررسی حال عمومی فرد، وضعیت سلامت وی را به او اطلاع دهد. خانم های باردار همیشه باید چکاپ های قبل از بارداری را انجام دهند با طور کامل بتوان از سلامت مادر و جنین اطمینان حاصل کرد و با خدمات پزشک در منزل می توان تمامی این آزمایش ها را در منزل انجام داد. در سه ماهه دوم بارداری جا به جایی برای خانم های باردار کمی سخت می شود و با بالا رفتن ماه های حاملگی، این سختی بیشتر می شود به طوری که مراجعه به مطب پزشک و منتظر ماندن تا نوبت بسیار دشوار می باشد. با انجام خدمات پزشکی از جمله سونوگرافی در منزل می توان این سختی ها را به حداقل رساند.

  • افراد سالمندان

سالمندان با توجه به بالا رفتن سن، ممکن است دچار برخی از بیماری ها شوند و باید همیشه تحت نظر پزشک باشند تا بتوانند سلامتی خود را حفظ کنند. در صورت بیماری، مراجعه حضوری به پزشک برای سالمندان بسیار سخت می باشد و بهترین راه معاینه و درمان، استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل می باشد.

  • افراد ناتوان

به طور کلی انجام هر کاری برای افراد ناتوان بسیار سخت می باشد و اگر این عزیزان دچار بیماری شوند، مراجعه حضوری به پزشک برای آن ها دشوار می باشد. طی کردن مسیر رفت و برگشت، مراجعه به پزشک، منتظر ماندن برای نوبت و … از جمله مشکلاتی است که برای این دسته از افراد وجود دارد.

  • خدمات درمانی پس از ترخیص از بیمارستان

برخی از بیماران پس از ترخیص از بیمارستان به مراقبت های اولیه نیاز دارند و تا زمان بهبودی کامل باید تحت نظر یک پزشک باشند. گاهی اوقات وضعیت بیمار در بیمارستان به حد مطلوبی می رسد که پزشک تشخیص می دهد ادامه روند درمانی می تواند در منزل باشد ولی یک پزشک برای بررسی وضعیت بیمار تا بهبودی کامل باید معاینات روزانه را انجام دهند. خدمات ویزیت پزشک در منزل توسط شرکت آوام چی در این زمینه به متقاضیان سرویس می دهد. به طور مثال کسانی که به تازگی عمل های جراحی انجام داده اند، باید با زمان بهبودی حال بیمار و محل جراحی تحت نظر پزشک باشند و هر روز حال عمومی و وضعیت محل جراحی توسط پزشک بررسی شود.

  • مراقب از بیماران مبتلا به بیماری های مزمن، خاص و صعب العلاج

برخی از افراد هستند که بیماری های خاص مبتلا هستند و نگهداری از این عزیزان بسیار سخت است و به یک فرد با تجربه که به اصول پزشکی آشنا می باشد نیاز می باشد. وجود یک پرستار خانگی نگهداری از این عزیزان را بسیار آسوده تر می کند و می توانند به کمک پرستار کارهای خود را انجام دهند.

هزینه خدمات ویزیت پزشک در منزل

بسیاری از متقاضیان در مورد هزینه های خدمات ویزیت پزشک در منزل سوالاتی داشته اند و در پاسخ باید بگوییم که هزینه های این خدمات بستگی به نوع نیازهای شما و آن خدمات محاسبه می شود و جهت اطلاع از هزینه های ویزیت پزشک در منزل می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه نمایید و در صورتی که به راهنمایی نیاز دارید می توانید با کارشناسان شرکت آوام چی تماس حاصل نمایید.

واکسن HPV

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]