ویزیت پزشک در منزل آوام چی

عزیزانی که دچار بیماری و کسالت شده اند و نمی خواهند به مراکز درمانی مراجعه کنند می توانند از امکان ویزیت پزشک در منزل آوام چی استفاده کنند. ویزیت پزشک در منزل تنها یکی از خدماتی است که آوام چی به مشتریانش ارائه می دهد. درواقع آوام چی یکی از برترین و معتبر ترین شرکت ارائه دهنده خدمات پزشکی می باشد، شما عزیزان به راحتی، به هر نوع خدماتی که می خواهید در هر ساعت از شبانه روز می توانید دسترسی داشته باشید فقط کافی اپلیکیشن آوام چی را در گوشی خود نصب کرده سپس اطلاعات خود را وارد کنید، در این صورت در زمانی که به خدمات پزشکی احتیاج داشتید می توانید بدون اتلاف وقت درخواست بدهید.

البته همانطور که در بالاتر بیان کردیم ویزیت پزشک در منزل تنها یکی از خدماتی است که شرکت آوام چی ارائه می دهد، آوام چی خدمات دیگری نیز از جمله پرستار در منزل، تست کرونا در منزل، خرید دارو آنلاین، فروشگاه آنلاین و… ارائه می دهد. در ادامه درباره ویزیت پزشک در منزل توضیحاتی می دهیم، با ما همراه باشید.

ویزیت پزشک در منزل چیست

ویزیت در منزل بدین معناست که شما عزیزان در زمان بیماری بدون اینکه از خانه خارج شوید فقط با یک درخواست با گوشی، پزشک به منزل شما آمده و شما را معاینه می کند. برای مثال مادرانی که فرزند کوچک دارند و در زمان بیماری نمی توانند از منزل خارج شوند می توانند از امکان ویزیت پزشک در منزل استفاده کنند. یا اینکه افرادی که دارای کهولت سن می باشند خارج شدنشان از منزل کمی دشوار می باشد از این رو امکان ویزیت پزشک در منزل برای این عزیزان بسیار مناسب است. همینطور می توان گفت که محیط استرس زا بیمارستان ها و درمانگاه خودش باعث بیشتر شدن حس بد بیمار می شود، اما اگر از امکان ویزیت پزشک در منزل استفاده کنید بیمار در آرامش و محیط امن خانه معاینه شده و زودتر روند درمانش طی می شود.

علاوه بر این ویزیت پزشک در منزل می تواند با توجه به نیازهای بیمار سفارشی شود، یعنی اینکه همه چیز طبق نیاز های بیمار آماده و ارائه می شود. از ویزیت های پزشکی در منزل می توان برای تأمین مواردی از جمله تهیه داروهای پیشگیرانه تا مدیریت بیماری های پیچیده مزمن استفاده کرد و این امر توسط طیف گسترده ای از متخصصان پزشکی از جمله پزشکان مراقبت های اولیه، فیزیوتراپیست ها، کاردرمانگران، گفتاردرمانگران و… انجام می شود. ویزیت پزشک در منزل می تواند بر اساس نیاز بیمار تنظیم شود و ممکن است شامل ترکیب دو یا چند خدمت مختلف به طور همزمان باشد. پزشکان و پرستاران با ارائه مراقبت های بهداشتی در خانه قادر به تداوم مراقبت بهتر از بیمارانی هستند که ممکن است به مطب پزشکان یا مراکز درمانی قابل اعتماد دسترسی نداشته باشند.

بررسی ها نشان می دهد که ویزیت بیماران در منزل می تواند با کاهش موارد غیر ضروری مراجعه به مراکز درمانی، منجر به بهبود مراقبت های پزشکی شود. علاوه بر آن، ارزیابی خانگی بیماران با وضعیت و عملکرد بهداشتی مناسب منجر به تشخیص زود هنگام بیماری ها و درمان های به موقع افراد می شود.

موارد خدمات ویزیت پزشک در منزل آوام چی

  • فیزیوتراپی: فیزیوتراپی یکی از روش های درمان برای توانبخشی به افرادی است که پس از آسیب های جسمی مثل گرفتگی و شکستی انجام می پذیرد. عموما هدف از فیزیوتراپی در منزل یا بیمارستان، بازپروری و حفظ و تقویت قوای جسمی و بازگرداندن عملکرد واقعی عضله مورد نظر بعد از دررفتگی یا شکستگی می باشد.
  • ویزیت پزشک عمومی و تخصصی در منزل: در هنگام ویزیت پزشک عمومی اگر نیاز به بررسی بیشتر بود یا مشکل و بیماری حادی گزارش شد بلافاصله بیمار توسط پزشک متخصص نیز ویزیت می شود.
  • پانسمان و تزریقات: پیشنهاد ما به بیمارانی که نیاز به انجام پانسمان و همینطور تزریقات دارند این است که برای خدمات پزشکی مثل پانسمان و تزریقات در منزل خود باشند و نیازی به مراجعه به مراکز درمانی در ترافیک و شلوغی تهران نیست. چراکه ممکن است در معرض آسیب بیشتر قرار بگیرند. تزریقات و پانسمان در منزل با مراجعه پرستار کارکشته می توان احساس رضایتمندی و امنیت خاصی به بیمار دهد و در روحیه او تاثیر بگذارد شرکت آوام چی تزریقات سرم، تزریقات آمپول وریدی و عضلانی، کنترل فشار خون، پانسمان زخم عادی و زخم بستر و تعویض کچ را با هماهنگی در منزل انجام می دهد.
  • و…

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

لیست مراکز تصویربرداری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]