واکسن HPV

واکسن HPV در برابر انواع ویروس پاپیلومای انسانی که زگیل تناسلی را ایجاد می کند، محافظت می کند و تجویز این واکسن باید به دستور پزشک و پس از معاینات لازم انجام شود. ویروس HPV یک ویروس عفونی می باشد که باعث به وجود آمدن زگیل تناسلی در مردان و زنان می شود و حتی ویروس HPV در زنان می تواند باعث ایجاد سرطان دهانه رحم شود و این واکسن می تواند از این بیماری ها جلوگیری کند. اغلب واکسن ها برای پیشگیری از به وجود آمدن بیماری ها می باشد یعنی قبل از مبتلا شدن به ویروس HPV، می بایست واکسن HPV را تزریق کنید.

معمولا واکسن HPV قبل از ازدواج و هر رابطه ای تجویز می شود و باعث می شود زوجین از این عفونت در امان باشند و کسانی که از قبل رابطه جنسی داشته اند هم می توانند از این واکسن استفاده کنند ولی ممکن است فواید کمتری داشته باشد. اگر به واکسن HPV نیاز دارید می توانید از طریق شرکت آوام چی آن را تهیه و در منزل آن را تزریق کنید و جهت ثبت درخواست خود می توانید وارد سامانه آوام چی شوید.

همچنین اگر نیاز به آزمایش HPV در منزل و آزمایش پاپ اسمیر در منزل نیاز دارید می توانید از خدمات شرکت آوام چی بهره مند شوید و این خدمات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه توسط شرکت آوام چی به متقاضیان ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

هزینه آزمایش HPV در منزل: 700 هزار تومان

هزینه آزمایش پاپ اسمیر در منزل: 150 هزار تومان

هزینه آزمایش HPV و پاپ اسمیر در منزل 815 هزار تومان

چه کسانی باید واکسن HPV بزنند؟

واکسن HPV یک واکسن بی خطر می باشد که توسط توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است. معمولا این واکسن در خانم های 9 تا 26 ساله تایید شده است و این زمان، زمان ایده آل برای دریافت واکسن می باشد. در پسران هم بهترین زمان دریافت واکسن HPV بین 9 تا 26 سال است و واکسن چهار ظرفیتی برای پسران بی خطر و موثر می باشد و به منظور پیشگیری از زگیل های تناسلی و سرطان مقعد می باشد.

واکسن HPV ظرفیت های مختلفی دارد که باید در مقاطع زمانی مختلف هر دز آن تزریق شود و برای انجام این کار می توانید با یک پزشک مشورت کنید. البته واکسن HPV برای تمامی افراد توصیه نمی شود و برای همین حتما قبل از تزریق واکسن باید با یک پزشک در این زمینه مشورت کرد. اگر بدون مشورت با پزشک واکسن را تزریق کنید ممکن است کارایی لازم را نداشته باشد و در بدن شما بی اثر باشد.

نام دیگر واکسن HPV واکسن گارداسیل می باشد که برای خرید آن باید به داروخانه ها مراجعه نمایید ولی به دلیل تحریم های دارویی ممکن است این واکسن به راحتی پیدا نشود و برای خرید آن به چندین داروخانه مراجعه نمایید. شما می توانید برای خرید واکسن گارداسیل به شرکت آوام چی مراجعه نمایید و ما این واکسن را با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار می دهیم.

چه کسانی نباید واکسن HPV بزنند؟

چند دسته از افراد هستند که نباید واکسن HPV را تزریق کنند و ممکن است باعث ایجاد اختلال در بدن فرد شود یا کارایی موثری نداشته باشد.

  • خانم های باردار نباید واکسن HPV را تزریق کنند و اگر قبل از بارداری یک نوبت واکسن را دریافت کرده اند، نوبت های بعدی را باید به تاخیر بیندازند.
  • افرادی که دارای بیماری متوسط یا شدید هستند و یا تحت درمان می باشند باید از تزریق این واکسن تا زمان بهبودی کامل جلوگیری کنند.
  • افرادی که در سنین پایین قصد دریافت واکسن را دارند نباید بیماری داشته باشند و سرماخوردگی، تب، سرفه و آبریزش بینی جزء این بیماری ها محسوب می شود.
  • کسانی که واکسن آلرژیک تهدید کننده نسبت به هر ماده ای از واکسن HPV یا دوز قبلی واکسن داشته اند.
  • کسانی که به مخمر حساسیت دارند نباید این واکسن را دریافت کنند. (Gardasil 9 و Gardasil)

واکسن HPV

انوع واکسن HPV

  • واکسن HPV 9 ظرفیتی
  • واکسن HPV چهار ظرفیتی
  • واکسن HPV دو ظرفیتی

هر واکسنی پس از تزریق برای مدت کوتاهی ممکن است عوارض موقتی ایجاد کند و دلیل آن این است که واکسن یک نوع میکروب ضعیف شده می باشد که سیستم ایمنی بدن با مبارزه با آن بتواند خود را تقویت کند تا در زمان مقابله با بیماری اصلی، آمادگی برای مبارزه با آن را داشته باشد. با دریافت واکسن ممکن است عوارض زیر در فرد مشاهده شود:

  • تب
  • درد عضله یا مفصل
  • سردرد یا احساس خستگی
  • قرمزی یا تورم در بازو
  • حالت تهوع

موارد فوق موقتی هستند و با استراحت به زودی بر طرف می شوند ولی اگر پس از تزریق واکسن واکنش های آلرژیک داشتید، حتما به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید. جهت معاینه های پزشکی در مورد زگیل تناسلی می توانید از خدمات آزمایش زگیل تناسلی در منزل توسط شرکت آوام چی استفاه نمایید.

ویزیت پزشک در منزل آوام چی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]