اگر قصد تعویض دفترچه بیمه دارید این ویدیو ببینید:

کارشناسان و تیم پشتیبانی آوام چی در تمام طول روز به صورت پشتیبانی 24 ساعته با شماره همراه و با پشتیبانی در زمان اداری با شماره ثابت زیر تمام سفارشات شما را مدیریت کرده و برای اینکه در کوتاهترین زمان درخواست شما تحویل داده شود، بی وقفه در تلاش هستند. شما می توانید از طریق دانلود نسخه اندروید از گوگل پلی / کافه بازار / و یا دانلود مستقیم و همچنین با مراجعه به سایت آوام چی www.avamchi.com  سفارش خود را نهایی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند

نحوه ثبت سفارش تعویض و تمدید اینترنتی دفترچه بیمه

  1. نصب اپلیکیشن آوام چی
  2. در قسمت بیمه مشخصات و کد ملی بیمار را وارد کنید. میتوانید اگر افراد دیگری هم نیاز به تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارند هم وارد کنید.
  3. زمان و ادرس مورد نظر خود را بابت تعویض دفترچه مشخص کنید.
  4. هزینه تعویض و حق این سرویس و تحویل درب منزل برابر با 35000 تومان است.

تعویض اینترنتی دفترچه بیمه

دیگر نیازی به پرداخت هزینه رفت و آمد و یا وقت گذاشتن و در ترافیک ماندن نیست و حتی گاها دیده میشود که بعضی از کارگزاری ها اقدام به تعویض دفترچه شما نمیکنند و ادعا میکنند که باید به شعبه مربوطه مراجعه کنید. ولی با آوام چی تمام این دغدغه ها پایان میابد و شما در مرحله اول فقط دفترچه خود را تحویل میدهید و در مرحله دوم فقط دفترچه جدید را دریافت کنید.

دفترچه بیمه درمان تامین اجتماعی

همه کسانی که تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند می‌توانند از این سازمان درخواست پوشش درمانی کنند و درخواست دفترچه بدهند. بیمه درمانی تامین اجتماعی با صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی برای افراد تحت سرپرستی او، کمک می‌کند تا این افراد بتوانند در زمان بیماری و نیاز به استفاده از خدمات درمانی، طبق قوانین بیمه درمانی تأمین اجتماعی از مزایای و تمام فرانشیز های بیمه ای استفاده کند. دفترچه بیمه خود استفاده کنند. بعضی از افرادی که دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارند اقدام به خرید بیمه عمر نیز می‌کنند تا بتوانند خسارات بیشتری را جبران کنند و در صورت ایجاد حوادث و بستری شدن در بیمارستان و یا دچار شدن به امراض خاص هم از دفترچه تأمین اجتماعی و هم از پوشش‌های بیمه عمر خود استفاده کنند. اگر دفترچه بیمه ای ندارید و نیاز به خدمات پزشکی دارید میتوانید با آوام چی تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]