فروشگاه آنلاین محصولات بهداشتی

فروشگاه آنلاین محصولات بهداشتی و دارویی آوام چی ارائه دهنده انواع محصولات بهداشتی زنانه، مردانه، محصولات مرتبط با کودک، انواع ماسک، مکمل ها و… می باشد. شما کاربران اپلیکیشن و وب سایت آوام چی می توانید در هر زمان از شبانه روز به این فروشگاه آنلاین (داروخانه آنلاین) مراجعه نمایید و به صورت آنلاین محصول موردنیاز خود را سفارش دهید.

تماس با ما :

تماس با پشتیبانی: 7 – 09107500969 (از 8 صبح تا 12 شب)

شماره ثابت :  22126218-021 ( تماس در وقت اداری)

فروشگاه آنلاین آوام چی یک ابزار است برای خانم‌ ها و آقایانی که قصد خرید محصولاتی عالی و اصلی را دارند و همچنین می‌ خواهند درباره چیزی که می‌ خرند اطلاعات کامل و واقعی داشته باشند. این همیشه سرلوحه شعارهای آوام چی بوده و ما در این مجموعه تمامی تلاشمان این است که مشتری ‌هایمان بتوانند با اطلاعات کامل از طیف گسترده ‌ای از محصولات بازار، توانایی خرید داشته باشند و در کنار این‌ ها، همیشه از اصل بودن و کیفیت بالای خرید خود اطمینان داشته باشند. البته این‌ همه ماجرا نیست؛ شما امروزه به‌عنوان مشتری فروشگاه آنلاین، به‌ خوبی می ‌دانید که تحویل سریع کالا جلوی درب منزل، حق ارجاع کالا و همین‌ طور گارانتی قیمت و کیفیت، از ویژگی‌ های اصلی هر فروشگاه اینترنتی محسوب می‌ شود، و ما هم این را خوب می‌ دانیم، به همین منظور درعین‌ حال که تمامی تلاشمان را برای دادن اطلاعات جامع درباره تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی می ‌کنیم، سعی ما بر این است که این محصولات را در کمترین زمان، با خیال راحت به دستتان برسانیم و تجربه شیرین از خرید آنلاین رو برای شما رقم بزنیم. با فروشگاه آنلاین آوام چی می ‌توانید با خیال راحت از خرید اینترنتی لذت ببرید.

خرید دارو آنلاین همراه با آوام چی

آیا مزایای خرید آنلاین محصولات بهداشتی و دارویی مطلع هستید؟!

  • امکان دسترسی 24 ساعته و آنلاین
  • صرفه جویی در زمان و هزینه های رفت و آمد
  • استفاده از تخفیف هایی که به صورت همیشگی یا دوره ای در این نوع از فروشگاه ها ارائه می شود.
  • مقایسه بین قیمت ها انتخاب مناسب ترین قیمت نسبت به داروخانه های محلی
  • امکان مطالعه توضیحات، کاتالوگ محصولات، نظر سایر افراد که از سایت خریداری نموده اند و مقایسه میزان رضایت آن ها
  • استفاده از اطلاعات پزشکی و مشاوره متخصصان
  • امکان دسترسی به محصولات کمیاب
  • دسترسی به اطلاعات کامل در مورد محصولات، مواد تشکیل دهنده و ترکیبات محصولات، موارد استفاده و موارد منع مصرف، فواید و مضرات آن ها
  • قابل اعتماد بودن اطلاعات محصولات و داروها و امکان دسترسی به این آطلاعات مانند ترکیبات، روش مصرف و .. در هر زمان
  • امکان مقایسه بین محصولات و برندها بر اساس اطلاعات فوق و در نهایت انتخاب مناسب ترین آن ها
  • امکان مشاوره در زمان مصرف داروها و محصولات مختلف
  • اطمینان از اصل بودن داروها و محصولات آرایشی و بهداشتی و دارا بودن تاییدیه های وزارت بهداشت و تاریخ تولید و انقضا بر روی کالا

موارد گفته شده در فوق تنها بخشی از مزایای خرید آنلاین محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی می باشد. با خرید از فروشگاه های معتبر با لذت خرید آنلاین بیش از پیش آشنا خواهید شد. قابل توجه شما کاربران عزیز آوام چی، تمامی محصولات با ضمانت بازگشت عرضه می شوند.

خرید آنلاین ماسک سه لایه از فروشگاه آنلاین آوام چی

چطور به فروشگاه آنلاین آوام چی دسترسی داشته باشیم؟

فروشگاه یا همان داروخانه آنلاین شبانه روزی آوام چی این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا درطول شبانه روز بتوانند اقدام به خرید دارو آنلاین نمایند. با این کارعلاوه براینکه از اتلاف وقت و هزینه شما جلوگیری می کند، این امکان را به شما می دهد در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به خرید دارو آنلاین نمایید.

برای دسترسی به داروخانه آنلاین شبانه روزی آوام چی، می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه نمایید. برای دانلود و نصب این اپلیکیشن باید به کافه بازار مراجعه و عبارت ” آوام چی ” را سرچ کنید و یا برروی لینک دانلود کلیک نمایید. پس از نصب این اپلیکیشن اطلاعات خود را در آن ثبت کرده و سپس می توانید از خدمات آنلاین این مجموعه استفاده نمایید.

دانلود اپلیکیشن آوام چی

آوام چی ارائه دهنده خدمات آنلاین و نوین پزشکی در تهران و ایران می باشد. خدمات آوام چی شامل مواردی همچون تست کرونا در منزل، چکاپ در منزل، فیزیوتراپی در منزل، پزشک و خدمات پزشکی در منزل، پرستار در منزل و… می باشد. در صورت نیاز مشتریان به مشاوره، کارشناسان پزشکی آوام چی آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شما مشتریان عزیز می باشند. شماره های تماس: 09107500967 (پشتیبانی 24 ساعته)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]