کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب یک محصول بهداشتی محسوب می شود که برای محافظت از پوست در برابر نور شدید آفتاب استفاده می شود و همچنین این کرم در برابر اشعه های شدید و مضر آفتاب در برابر پوست محافظت می نماید. شاید بسیار از مردم حتی برای یک بار هم از کرم ضد آفتاب استفاده نکرده باشند و اطلاعاتی در مورد مزیت استفاده از کرم ضد آفتاب را نداشته باشند. ما در این مقاله سعی داریم تا مزیت های استفاده از این محصول را برای شما شرح دهیم و همچنین بهترین کرم های ضد آفتاب را در اختیار شما قرار دهیم.

مهمترین سوالی که در این زمینه وجود دارد این است که چه زمانی باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم و این که اصلا چه کسانی باید از این محصول استفاده نمایند؟

ما در طول روز ممکن است ساعت ها زیر نور خورشید مشغول کاری باشیم و اصلا متوجه تاثیر مستقیم نور خورشید و اشعه های فرابنفش نیستیم ولی در طولانی مدت اثرات منفی آن پدیدار می شود. زمانی که از کرم ضد آفتاب استفاده می کنید، یک لایه نازک حفاظتی بر روی پوست شما قرار می گیرد و از پوست شما محافظت می کند. کرمی خوب است که بتواند از پوست در برابر اشعه های UVA UVB محافظت نماید و دارای SPF 30 یا بالاتر باشد و همچنین در برابر آب و عرق های صورت مقاوم باشد.

متخصصان پوست حداقل SPF برای یک ضد آفتاب را 30 در نظر گرفته اند و پایین تر از آن کارایی لازم را ندارد و هر چه SPF یک کرم بیشتر باشد درصد بیشتری از اشعه های خورشید را مهار می کند ولی میزان ماندگاری هر کرم با هر میزان SPF با یک دیگر مساوی باشد و بالا بودن SPF به معنای ماندگاری بیشتر آن بر روی پوست نمی باشد.

توجه داشته باشید که از ضد آفتاب برای نوزادان زیر 6 ماه ممنوع می باشد و می تواند مشکلات جدی پوستی برای آن به وجود آورد و همچنین برای کودکان بالای 6 ماه حتما از ضد آفتاب مخصوص کودکان استفاده نمایید.

تماس با ما:

تماس با پشتیبانی: 7  09107500969 (از 8 صبح تا 12 شب)

شماره ثابت :  22126218-021 ( تماس در وقت اداری)

فروش کرم ضد آفتاب

اگر به یک کرم ضد آفتاب با کیفیت و با قیمت مناسب نیاز دارید می توانید به فروشگاه آنلاین آوام چی مراجعه نمایید. فروشگاه آنلاین آوام چی دارای انواع محصولات بهداشتی از جمله چندین نوع کرم ضد آفتاب می باشد که با بهترین کیفیت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. همچنین شما می توانید در زمان خرید آنلاین این محصول از اطلاعات موجود در سایت استفاده نمایید و مناسب ترین محصول را برای خود خریداری نمایید.

جهت خرید محصول کرم ضد آفتاب می توانید به فروشگاه آنلاین آوام چی مراجعه نمایید و محصول خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. شرکت آوام چی تمامی محصولات خود را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروش انواع کرم ضد آفتاب توسط آوام چی

  • ضد آفتاب مدیسان

ویژگی ها: محافظت از پوست در برابر اشعه مضر، تنظیم میزان چربی پوست، دارای فیلترهای UVA و UVB و ضد آب و تعریق.

  • ضد آفتاب بایودرما

ویژگی ها: مناسب برای پوست های حساس و SPF 50.

  • ضد آفتاب بی رنگ لایسل

ویژگی ها: فرموله شده به صورت تخصصی برای پوست های مختلط و حساس، دارای خاصیت آنتی اکسیدان و ضد آلودگی به واسه دارا بودن ترکیبات خاص، جلوگیری از پیری زودرس و محافظت از پوست در زمان شنا.

  • ضد آفتاب اسپات الارو

ویژگی ها: دارای خاصیت ضد لک و یک دست کننده رنگ پوست و جلوگیری از ایجاد یک، مناسب برای پوست های آسیب دیده و دارای لک، دارای عوامل ترمیم کننده و ضد التهابی و ضد قرمزی و تکمیل کننده درمان پوست های دارای لک.

  • ضد آفتاب مینرال الارو

ویژگی ها: مراقبت کننده قوی پوست پس از درمانی های پوستی مانند لیزر، میکرودرم و پیلینگ شیمیایی، هایپو آلرژیک و فاقد اسانس، مناسب برای افراد تحت درمان آکنه و ضد تعریق و مقاوم در برابر آب.

  • ضد آفتاب کودکان

ویژگی ها: مناسب برای کودکان و پوست های حساس، التیام بخش و مرطوب کننده، ترمیم کننده آسیب های سلولی ناشی از تابش خورشید و مقاوم در برابر تعریق و شستشو.

  • ضد آفتاب فاقد چربی

ویژگی ها: مناسب برای پوست های چرب، بدون عصاره، SPF 50 و  دارای محفظه نگه دارنده تیوپی.

  • ضد آفتاب کاراملی الارو

ویژگی ها: پوشش دهی بسیار بالا، SPF 25، فاقد پاراین و محافظ در برابر اشعه های UVA و UVB.

جهت خرید هر یک از محصولات فوق می توانید به فروشگاه آنلاین وب سایت آوام چی مراجعه نمایید و محصول خود را در کمترین زمان سفارش دهید و کارشناسان ما در اسرع وقت محصول را به دست شما می رسانند.

کرم ضد آفتاب

مزیت استفاده از کرم ضد آفتاب

  • محافظت از پوست در برابر نور شدید خورشید
  • محافظت در برابر اشعه های UVA و UVB
  • مرطوب کننده چوست
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • آبرسانی به پوست
  • درمان لک و چروک
  • ترمیم کننده آسیب های سلولی
  • تنظیم میزان چربی پوست

میزان استفاده از ضد آفتاب

اغلب افراد زمانی که قصد خروج از منزل را دارند از کرم ضد آفتاب استفاده می کنند و بیشترین میزان استفاده از این محصول در فصل تابستان و مناطقی که نور شدید خورشید وجود دارد می باشد. ضد آفتاب در روزهای گرم از نور شدید خورشید در برابر پوست محافظت می کند و حتی در روزهای ابری هم از اشعه فرابنفش در برابر پوست حفاظت می کند.

در مصرف ضد آفتاب نباید زیاده روی کرد و فقط در مواقع لازم می توان مقداری از آن استفاده کرد و میزان ماندگاری هر کدام از محصولات ضد آفتاب با یک دیگر متفاوت می باشد و در زمان استفاده باید به این نکات توجه کرد. جهت خرید ضد آفتاب مورد نیاز خود بهتر است ابتدا کاتالوگ محصول را مطالعه نمایید تا از خرید خود اطمینان داشته باشید.

نحوه استفاده از ضد آفتاب
  • مقداری از ضد آفتاب رو بر روی انگشت خود ریخته و به نقاط مختلف صورت بزنید.
  • پس از آن به طور کامل آن را بر روی صورت خود پخش کنید تا به کاملا جذب پوست شود.
  • گونه ها، چانه، بینی، پیشانی، گردن و کناره های صورت باید به خوبی به این محصول آغشته شوند.
  • اکثر ضد آفتاب ها حدود دو ساعت ماندگاری دارند و با توجه به دستورالعمل های آن می توانید بار دیگر آن را بر روی صورت خود تجدید کنید.

آزمایش سه ماه قند خون

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]