هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل

شاید این سوال شما هم باشد که هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل چقدر می باشد و آیا مقرون به صرفه می باشد؟ ویزیت پزشک متخصص در منزل جزء خدماتی جدیدی است که جهت رفاه حال بیماران در نظر گرفته شده است و حتی مزایای بسیار هم برای آن ها دارد. زمانی که یک فرد به یک بیماری مبتلا می شود جهت درمان باید به یک پزشک مراجعه کند تا ضمن معاینه برای او دارو تجویز کند. رها کردن بیماری به حال خود و مصرف خودسرانه دارو می تواند باعث تشدید بیماری شود و حال بیمار وخیم تر شود.

هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل طبق تعرفه های اعلام شده صورت می گیرد و هیچ هزینه اضافی از بیمار گرفته نمی شود. هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل طبق پارامترهایی مانند انتخاب پزشک عمومی یا متخصص، موقعیت منزل بیمار و … محاسبه می شود. در صورتی که بیمار به آزمایش یا دارو نیاز داشته باشد هزینه های آن ها به صورت جداگانه محاسبه می شود. با یک محاسبه کوچک می توان فهمید که استفاده از خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل به صرفه تر از مراجعه حضوری به بیمارستان ها و مطب های پزشکی می باشد.

برای مراجعه حضوری به بیمارستان ها و مطب های پزشکی می بایست مسیر رفت و برگشت را طی کنید و اگر این مسیر را با خودرو شخصی یا خودروهای عمومی طی کنید، باز هم هزینه های اضافی برای شما در بر دارد. از طرفی با وجود ترافیک شهر تهران و در مواردی دور بودن مراکز پزشکی از منزل بیمار، از دست دادن زمان در این عمل بی تاثیر نمی باشد. برای این که هم در زمان و هم در هزینه ها صرفه جویی کنید می توانید از خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل استفاده نمایید. جهت اطلاع از هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل می توانید اپلیکیشن آوام چی را در تلفن همراه خود نصب کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

ویزیت پزشک در منزل

هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل

  • پزشک متخصص در منزل

اگر دچار بیماری خاصی شده اید می توانید از خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل مراجعه نمایید. زمانی که برای بیماری به پزشک عمومی مراجعه می کنید، پزشک عمومی با بررسی شرایط و بیماری، بیمار را راهنمایی می کند که به یک پزشک متخصص جهت درمان بیماری خود مراجعه کند. پزشک متخصص در مورد بیمارها اطلاعات بیشتری دارد و جهت درمان می تواند به بیمار مشاوره دهد.

  • پزشک عمومی در منزل

اگر دچار بیماری هایی مانند سرماخوردگی شده اید می توانید از خدمات ویزیت پزشک متخصص استفاده نمایید. پزشک عمومی همیشه در دسترس می باشد و هر فردی که دچار بیماری شده باشد اولین بار به پزشک عمومی مراجعه می کند تا بیماری وی را تشخیص دهد.

  • پزشک آقا یا خانم در منزل

انتخاب پزشک آقا یا خانم در منزل به عهده بیمار می باشد و اگر نیاز به پزشک آقا یا خانم داشته باشید، می توانید درخواست خود را به کارشناسان ما ارجاع دهید. جهت استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل می توانید به سامانه آوام چی مراجعه نمایید.

ویزیت پزشک در منزل مناسب چه افرادی است

هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل

 بیماران سالمند که به دلیل کهولت سن، مراجعه حضوری برای آن دشوار می باشد. همچنین تحمل انتظار و مسیر طولانی برای این عزیزان سخت می باشد.

بیماران ناتوانی که به دلیل معلولیت قادر به حرکت نمی باشند و یا به سختی می توانند به صورت حضوری مراجعه کنند، ویزیت پزشک در منزل مناسب آن ها می باشد.

افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده اند و تازگی از بیمارستان ترخیص شده اند، به یک پزشک متخصص جهت تعویض پانسمان، فیزیوتراپی، پرستار و … نیاز دارند.

خانم های بارداری که جهت انجام آزمایش های قبل از زایمان مراجعه حضوری برای آن دشوار می باشد می توانند از این خدمات استفاده نمایند. همچنین جهت مراقبت های بعد از زایمان می توان از خدمات پرستار در منزل استفاده نمود.

شرکت آوام چی تمامی خدمات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین کادر درمان برای شما عزیزان انجام می دهد و این شرکت سعی دارد تا بیماران بتوانند طول درمان خود را بهتر پشت سر بگذارند و همچنین زودتر سلامتی خود را پشت سر بگذارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ویزیت پزشک در منزل و ثبت درخواست می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

ویزیت بیماران در منزل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]