هزینه رادیولوژی در منزل

در حال حاضر افراد برای انجام رادیولوژی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بیمارستان ها و یا کلینیک های عکس برداری ندارند، بلکه می توانند به راحتی در منزل خود نشسته و از خدمات رادیولوژی در منزل استفاده کنند. از این رو افراد بسیاری درباره هزینه رادیولوژی در منزل سوالات متعددی از ما می پرسند. بنابراین قصد کردیم یک مقاله در این باره برای شما عزیزان فراهم کنیم و به طور کامل درباره رادیولوژی در منزل و هزینه آن به شما عزیزان توضیحاتی بدهیم، با ما همراه باشید.

بدن انسان گاهی دچار عوارضی می شود که نیاز است از خدمات رادیولوژی استفاده کند. حالا این خدمات گاهی دور از دسترس ما هستند یا حتی اگر در دسترس باشند ما قابلیت استفاده از آن ها را نداریم، به همین منظور می توان برخی از آن ها را به خانه آورد و از خدمات آن ها بهره برد. انجام فرآیند تصویر برداری از بیمار در منزل باعث می شود که فرد علاوه بر این که در هزینه ها صرفه جویی نماید، بلکه با سرعت بیشتری نیز به نتیجه برسد و تصاویر رادیوگرافی در مدت زمان بسیار کوتاهی در اختیار او قرار گیرد. رادیولوژی شاخه ای از علم پزشکی می باشد که با انرژی تابشی در تشخیص و درمان بیماری ها کاربرد دارد. این علم که همچنین به عنوان تصویربرداری تشخیصی نیز شناخته می شود، ابزاری است که پزشکان می توانند توسط آن، آنچه را که در بدن اتفاق می ‌افتد دیده و درک کنند. همچنین این علم پزشکی در تولید تصاویر داخلی بدن به کمک میدان مغناطیسی و فیزیکی در تشخیص و پیش گیری از بیماری ها کمک می کند. رادیولوژی را می توان فصل تازه ای از گسترش علم پزشکی دانست که با ظهورش، امکان پایش درون بدن را برای پزشکان مقدور ساخت. کاری که تا پیش از رادیولوژی جز از طریق تشریح پیکر بیمار، آن هم پس از مرگ وی ممکن نبود. رادیولوژی، معاینات عکس برداری مختلفی را دربر می گیرد اما عکس برداری با اشعه X ، اولتراسوند، سی تی اسکن و پت اسکن از متداول ترین اَشکال رادیولوژی هستند. در واقع از رادیولوژی در شاخه های مختلف علم پزشکی استفاده می کنند که شکستگی، جراحی، اطفال، زنان و زایمان، انکولوژی (سرطان شناسی)، تروما، اورژانس و بیماری های عفونی از مهم ترین آن ها هستند.

هزینه رادیولوژی در منزل آوام چی

هزینه رادیولوژی در منزل

هزینه رادیولوژی در منزل توسط پارامترهای مختلفی حساب می شود و با توجه به نوع تصویربرداری و فاصله مرکز تا منزل بیمار این هزینه ها محاسبه می شود. همچنین یکی دیگر از عواملی که بسیار اهمیت دارد و هزینه را تا حدودی تغییر می دهد، نوع خدمت دریافتی شما است. برای مثال، اگر بخواهید از سونو گرافی استفاده بکنید و شخص دیگری بخواهد از خدمت دیگری استفاده کند این دو با یک دیگر متفاوت هستند از این رو ممکن است که دریافت هزینه برای هر دوی آن ها هم متفاوت باشد و یکی گران تر باشد و دیگری ارزان تر باشد، در نتیجه نوع خدمتی که می خواهید دریافت کنید بر قیمت تاثیر گذار است.

خدمات رادیولوژی در منزل مجموعه آوام چی با به کارگیری پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و با همراهی پزشکان متخصص رادیولوژی خبره و کارشناسان متبحر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق از هزینه ها و دریافت خدمات رادیولوژی در منزل آوام چی، اپلیکیشن آوام چی را در تلفن همراه خود نصب کرده سپس اطلاعات خود را در آن ثبت نمایید، و خدمات موردنظر خود را دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

کاربردهای عکس رادیولوژی

یکی از عوامل مهمی که باعث می شود جان بیماران نجات یابد، تشخیص به موقع بیماری است. همین دلیل تصاویر رادیولوژی، به خصوص از جنبه تشخیصی، اهمیت بسیار زیادی دارند. پزشکان، اغلب نمی توانند بدون دسترسی به عکس های واضح از درون بدن افراد، بیماری آن ها را به شکلی مؤثر تحت پایش و مدیریت قرار دهند. از این رو پزشکان عصر کنونی، بیش از هر زمان دیگری برای تشخیص صحیح و اتخاذ روش های درمانی مناسب به رادیولوژی متکی هستند. کاربرد رادیولوژی، با توجه به زمینه و شرایط، وسیع و متنوع است، رادیولوژی را از جنبه نوع آن و سازوکار عملیات عکس برداری به دسته های مختلفی تقسیم می کنند که عبارت اند از:

  • رادیوگرافی
  • CT (توموگرافی کامپیوتری)
  • MRI
  • ماموگرام
  • سونوگرافی (اولتراسوند)
  • فلوروسکوپی
  • پزشکی هسته ای

 

نوار قلب در منزل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]