خدمات تست کرونا در منزل با آوام چی

برای تست کرونا دیگر لازم نیست به آزمایشگاه ها و بیمارستان ها مراجعه کنید و از این پس می توانید از خدمات تست کرونا در منزل با آوام چی استفاده نمایید و این شرکت تمامی خدمات پزشکی و درمانی خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهد. شرکت آوام چی دارای یک اپلیکیشن حرفه ای برای راحتی متقاضیان طراحی کرده است و شما می توانید این اپلیکیشن را در تلفن همراه خود نصب کرده و از خدمات درمانی و پزشکی آن استفاده نمایید.

تماس با ما :

تماس با پشتیبانی: 7 – 09107500969 (از 8 صبح تا 12 شب)

شماره ثابت :  22126218-021 ( تماس در وقت اداری)

در یک سال گذشته، بیشترین مهم ترین آزمایش هایی که در کشور انجام شده آزمایش کرونا می باشد که بروی هزاران نفر انجام شده است. آزمایش کرونا جهت تشخیص مبتلا بودن فرد به ویروس کرونا انجام می شود و فرآیند نیتجه آزمایش کمی طولانی می باشد و ممکن است یک الی دو روز طول بکشد تا جواب آن مشخص شود. از طرفی تعداد بالای آزمایش ها باعث شده تا روند پاسخ دهی آزمایش به چهار الی پنج روز کشیده شود و این یعنی اگر فردی به ویروس کرونا مبتلا باشد و آزمایش کرونا را انجام دهد، چهار الی پنج روز بعد متوجه این قضیه می شود و در این مدت ممکن است با افراد بسیاری از جمعه خانواده در تماس باشد و سلامت آن ها نیز به خطر میافتد.

آوام چی این مشکل را برطرف کرده است و تست کرونا در منزل در کمترین زمان انجام می شود و پاسخ دهی جواب آن یک الی دو روز می باشد و اگر فردی درخواست تست فوری کرونا داشته باشد جواب آن در عرض شش ساعت به دست فرد می رسد. شما می توانید با مراجعه به اپلیکیشن این شرکت از خدمات تست کرونا در منزل با آوام چی استفاده نمایید و در ادامه انواع تست کرونا توسط شرکت آوام چی را برای شما شرح می دهیم.

درخواست تست کرونا در منزل با آوام چی

خدمات تست کرونا در منزل با آوام چی

انواع تست کرونا با آوام چی

  • تست کرونا (عادی)

این روش تست کرونا به صورت عادی می باشد و نمونه گیری به صورت حلق و بینی و استفاده از کیت های 3 آنتی ژن انجام می شود و زمان جواب دهی آن بین 24 تا 48 ساعت می باشد. هزینه این تست 390.000 تومان می باشد و درخواست خود را می توانید در اپلیکیشن آوام چی به ثبت برسانید.

  • تست فوری کرونا

این روش سریع ترین تست کرونا می باشد که در کمترین زمان کارشناسان آوام چی شرایط آزمایش را برای شما فراهم می کنند و پرستار مورد نظر در منزل شما حضور پیدا می کند. از مزیت های این روش می توان به جواب دهی در عرض 6 ساعت اشاره کردو توجه داشته باشید که نمونه گیری قبل از ساعت 10 صبح انجام می شود. در این روش نمونه گیری به صورت حلق و بینی و استفاده از کیت های 3 آنتی ژن انجام می شود و هزینه این آزمایش 440.000 تومان می باشد.

تماس با ما :

تماس با پشتیبانی: 7 – 09107500969 (از 8 صبح تا 12 شب)

شماره ثابت :  22126218-021 ( تماس در وقت اداری)

  • تست کرونا (آنتی بادی و PCR)

در این تست از هر دو روش تست تشخیص کرونا یعنی تست آنتی بادی و تست PCR استفاده می شود و نمونه گیری به دو صورت تست خون و حلق و بینی انجام می شود. نمونه های گرفته شده به آزمایشگاه منتقل می شود و 24 تا 48 ساعت بعد جواب آن به شما ارائه می شود. در این تست از کیت های 3 آنتی ژن نیز استفاده می شود و هزینه این آزمایش 490.000 هزار تومان می باشد.

  • تست آنتی بادی کرونا (تست خون)

در این روش فقط از روش آنتی بادی برای تشخیص ویروس کرونا استفاده می شود و متقاضیانی که قصد انجام این تست با این روش را دارند می توانند انتخاب کنند. در این تست مواردی مانند ای جی جی، ای جی ام، سرولوژی و آنتی بادی های خون مورد آزمایش قرار می گیرند و فقط مثبت یا منفی بودن آزمایش را نشان می دهد و بیماری های دیگری در این آزمایش معلوم نمی شود. هزینه این آزمایش 190.000 تومان می باشد.

اپلیکیشن آوام چی

متقاضیان می توانند جهت انجام هر کدام از روش های تست کرونا، به اپلیکیشن آوام چی مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند. خدمات تست کرونا در منزل با آوام چی بهترین خدمات می باشد و شما هم می توانید از این خدمات بهره ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های 26856243-021 و 09107500967 تماس حاصل نمایید.

فروشگاه آنلاین محصولات بهداشتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]