چکاپ کامل بانوان

همه می دانیم که پیشگیری بهتر از درمان است، بنابراین انجام اقداماتی که موجب پیشگیری از ابتلا شدن به یک بیماری می شود بسیار مهم است و در آینده ما تاثیر می گذارد. یکی از راه های پیشگیری از بیماری انجام آزمایش ها به طور منظم است. از آنجایی که با توجه به شرایط خاص فیزیولوژیکی بدن خانم‌ها امکان بروز برخی از بیماری‌ها مانند سرطان دهانه رحم، پستان، روده بزرگ از یک سو و شیوع بالای کلسترول خون، پوکی استخوان و دیابت از سوی دیگر زیاد است، به همین دلیل انجام منظم چکاپ کامل ضروری است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

بنابراین آزمایش های چکاپ کامل بانوان یکی از اقداماتی است که بانوان هر ساله باید آن را انجام دهند تا از بروز هر گونه بیماری و مشکلات جسمیشان در حال و آینده جلوگیری کنند. البته بر خلاف تصور بسیاری از افراد انجام آزمایش و چکاپ کامل بدن تنها مختص سنین بالا و افراد میانسال نمی باشد و همه افراد از ابتدای دوره جوانی باید آزمایشات منظم انجام داده و به فکر پایش سلامتی خود باشن، چرا که لازم است هر فرد در طول سال، یکسری آزمایشات چکاپ را انجام دهد تا از وضعیت سلامتی بدن خود اطمینان پیدا کند. بیماری در درون بدن شما پیشروی می کند و تا زمانی که کوچک ترین علامت ظاهری دیده نشود، شما متوجه بیماری نمی شوید مگر اینکه آزمایشات چکاپ را جدی گرفته باشید.

این دسته از تست ها، بعضا عمومی بوده و بعضا بسته به جنس افراد متفاوت است. آزمایش چکاپ کامل بانوان از جمله مهم ترین تست هایی است که هر کدام از بانوان عزیز لازم است در طول سال انجام دهند به خصوص اگر مشکوک به بیماری خاصی بوده و یا اینکه قبلا به نوعی از بیماری های زنان مبتلا شده و اکنون درمان شما تکمیل گشته است. آزمایش چکاپ بانوان شامل آزمایشاتی می باشد که زنان بیشتر از مردان مستعد ابتلا به آن بیماری هستند یا بیماری هایی که مختص زنان می باشد که البته با انجام برخی آزمون ها و چکاپ های دوره ای می توان از این بیماری ها پیشگیری یا درمان به عمل آورد. هورمون های جنسی و شرایط فیزیولوژیک احتمال برخی بیماری ها مانند بیماری های خود ایمنی که طیف وسیعی از بیمارها را شامل می شوند را در زنان نسبت به مردان افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: چکاپ قبل بارداری

هدف از چکاپ کامل بانوان عبارت است از:

چکاپ کامل بانوان شامل تست ها و غربالگری هایی می باشد که خانم ها باید آن را به طور سالانه یا چند سال یک بار انجام دهند، حتی اگر احساس سلامت کامل داشته باشند.

  • غربالگری برای بررسی برخی مسائل پزشکی
  • ارزیابی خطر شکستگی
  • تشویق به داشتن شیوه های زندگی سالم
  • بروز رسانی واکسیناسیون
  • کمک به شناسایی برخی فاکتورهای خطر

چکاپ کامل بانوان در منزل

بسیاری از بانوان چه خانه دار و چه شاغل به دلیل مشغله هایی که دارند وقت کافی برای انجام این چکاپ ها را ندارند و نمی توانند مدت ها برای انجام این چکاپ ها منتظر بایستند و در شلوغی آزمایشگاه ها صف بایستند و کل روز را برای همین منظور تلف کند. از این رو شرکت آوام چی برای بانوان امکان چکاپ در منزل را فراهم کرده است تا به راحتی و بدون هیچ دغده ای در هر زمان و مکانی که می خواهند توسط تیم پزشکی مجرب چکاپ شوند. تیم پزشکی آوام چی با مجهز ترین تجهیزات پزشکی در کم ترین زمان ممکن با یک درخواست شما به منزل شما امده و اقدامات لازم را انجام می دهد. البته ارائه خدمات پزشکی آوام چی فقط به چکاپ در منزل ختم نمی شود بلکه شما عزیزان می توانید از سایر خدمات از جمله پزشک در منزل (عمومی و متخصص بسته به انتخاب شما)، تست کرونا در منزل، رادیولوژی و سونوگرافی در منزل، پرستار در منزل و… را از آوام چی دریافت کنید. برای استفاده از تمامی این خدمات می توانید به وب سایت آوام چی مراجعه کرده و یا اپلیکیشن آوام چی را در گوشی های خود نصب کنید، اطلاعات خود را وارد کنید تا در زمانی که نیاز به هر گونه خدمات پزشکی داشتید بدون سردرگمی و اتلاف وقت به راحتی خدمات موردنیاز خود را دریافت کنید.

خدمات چکاپ کامل بانوان پالس نو

  • تست های ارزیابی کم خونی
  • تست های ارزیابی دیابت
  • تست های ارزیابی عملکرد کبد
  • تست های ارزیابی عملکرد کلیه و مجاری ادراری
  • تست های ارزیابی سلامت قلب و عروق
  • تست های ارزیابی وضعیت استخوانی
  • تست های ارزیابی عملکرد غدد درون ریز
  • غربالگری عفونت ها پیش از بارداری
  • تومورمارکرها
  • ارزیابی بیماری های خود ایمن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]