آزمایش زگیل تناسلی در منزل

اگر برای آزمایش زگیل تناسلی نمی توانید به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه کنید، می توانید از خدمات پزشکی آزمایش زگیل تناسلی در منزل توسط شرکت آوام چی استفاده نمایید. این آزمایش در منزل و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز درمانی انجام می شود و برای انجام این آزمایش با تجربه ترین پرسنل پزشکی برای انجام این کار مامور می شود. اگر قصد انجام آزمایش زگیل تناسلی در منزل را دارید می توانید وارد سامانه پالسی شده و درخواست خود را ثبت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

آزمایش HPV در منزل: 700 هزار تومان

آزمایش پاپ اسمیر در منزل: 150 هزار تومان

آزمایش HPV و پاپ اسمیر در منزل: 815 هزار تومان

آزمایش زگیل تناسلی به چه صورت می باشد

هر چند که تشخیص زگیل تناسلی باید توسط پزشک انجام شود اما خود فرد هم با نگاه کردن می تواند متوجه این قضیه شود. هر گونه زائده غیر طبیعی و گوشتی بر روی ناحیه تناسلی مردان و زنان می تواند زگیل تناسلی باشد و برای اطمینان بیشتر باید به یک پزشک متخصص مراجعه کنید. در آزمایش زگیل تناسلی در منزل ابتدا پزشک این مورد را بررسی می کند و سوالاتی از شما می پرسد که در روند تشخیص بیماری تاثیرگذار می باشد.

در موارد کم پیش می آید که فرد به زگیل تناسلی مبتلا می باشد اما تشخیص آن سخت می باشد و هیچ علائم شایعی بر روی نواحی تناسلی مشاهده می شود. برای این گونه افراد آزمایشات بیشتری توصیه می شود تا بتوان به طور قطع در این زمینه نتیجه را اعلام کرد. برای آزمایش زگیل تناسلی از یک دستگاه نمونه گیری، قسمتی از زگیل تناسلی مورد آزمایش قرار می گیرد و در حال حاضر قطعی ترین روش تشخیص زگیل تناسلی می باشد.

در آزمایش زگیل تناسلی در منزل ابتدا فرد توسط پزشک معاینه می شود و قسمتی از زگیل تناسلی برای آزمایش به آزمایشگاه انتقال داده می شود تا ارزیابی شود و پس از آن جواب آزمایش در اختیار فرد قرار می گیرد. زگیل تناسلی در زنان و مردان متفاوت می باشد و به شکل های مختلفی رخ می دهد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

تشخیص زگیل تناسلی در مردان

زگیل تناسلی در مردان بر روی آلت تناسلی و نواحی نزدیک به آن به صورت یک زائده گوشتی غیر طبیعی کوچک یا بزرگ نمایان می شود که اکثرا با چشم قابل دید می باشد. در مردان زگیل تناسلی اغلب از طریق رابطه جنسی محافظت نشده انتقال داده می شود و ممکن است فرد انتقال دهنده از وجود زگیل تناسلی در خود اطلاعی نداشته باشد. رابطه جنسی محافظت نشده و داشتن شرکای جنسی شایع ترین راه های انتقال زگیل تناسلی می باشد. برای تشخیص زگیل تناسلی در مردان، باید برای آزمایش HPV اقدام نمایند.

برخی از آقایان زمانی که به زگیل تناسلی مبتلا می شود ادعا می کنند که رابطه محافظت شده ای (استفاده از کاندوم) داشته اند ولی به زگیل تناسلی مبتلا شده اند. مسئله ای که وجود دارد این است که کاندوم نواحی کناری آلت تناسلی را شامل نمی شود و زگیل تناسلی ممکن است در ناحیه کناری آلت تناسلی شکل گیرد. هر گونه تماس ویروس HPV که زگیل تناسلی هم شامل آن می شود با پوست فرد سالم، وی را به زگیل تناسلی مبتلا می کند.

یکی از راه های پیشگیری از زگیل تناسلی، استفاده از واکسن گارداسیل می باشد که پزشکان توصیه کرده اند در سنین نوجوانی و جوانی حتما آن را تزریق کنید. جهت خرید واکسن گارداسیل می توانید به فروشگاه آنلاین آوام چی مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

تشخیص زگیل تناسلی در زنان

زگیل تناسلی در زنان نسبت به مردان کمی متفاوت می باشد. زگیل تناسلی در زنان ممکن است همانند مردان به صورت زائده های گوشتی و غیر طبیعی بر نواحی تناسلی و یا اطراف معقد، لب و زبان رخ دهند. انجام رابطه های مقعدی و دهانی امکان انتقال زگیل تناسلی به این نواحی وجود دارد. زگیل تناسلی در زنان هم با چشم قابل دید می باشد ولی ممکن است گاهی اوقات در دهانه داخلی واژن زگیل تناسلی رخ دهد که برای تشخیص آن باید به یک متخصص مراجعه نمایید.

تست HPV و تست پاپ اسمیر برای بانوان می تواند ویروس HPV و زگیل تناسلی را مشخص کند و به طور معمول به بانوان توصیه می شود هر سه سال یک بار آزمایش پاپ اسمیر و آزمایش HPV را انجام و حتی می توان از بروز این بیماری جلوگیری کرد. اگر بانوان به ویروس HPV مبتلا باشند و خودشان اطلاعی نداشته باشند، در سال های بعد ممکن است به سرطان دهانه رحم مبتلا شوند که درمان آن سخت می باشد.

سرطان دهانه رحم چندین سال طول می کشد تا پیشرفت کند و اگر به طور مرتب تست پاپ اسمیر و آزمایش HPV انجام شود، می توان از بروز این سرطان جلوگیری کرد. جهت انجام آزمایش HPV و آزمایش پاپ اسمیر در منزل می توانید از خدمات شرکت آوام چی استفاده نمایید و درخواست خود را در سامانه آوام چی ثبت کنید. جهت انجام آزمایش زگیل تناسلی در منزل می توانید درخواست خود را در سامانه آوام چی ثبت کنید یا با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

زگیل تناسلی چیست

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]