ویزیت بیماران در منزل

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که اطرافیانتان دچار بیماری و کسالت شده باشند اما به هر دلیلی امکان و شرایط مراجعه به بیمارستان ها و درمانگاه ها را نداشته باشند، اینجاست که اهمیت ویزیت بیماران در منزل مشخص می شود. درواقع ویزیت پزشک در منزل یکی از مزیت های پیشرفت تکنولوژی می باشد که بار بزرگی را از دوش افراد برداشته است. در ادامه توضیح بیشتری درباره ویزیت پزشک در منزل می دهیم، با ما همراه باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

ویزیت پزشک در منزل به معنای ارائه نوعی از خدمات پزشکی به در خواست بیمار است، در این نوع خدمات پزشک و تیم درمانی (بسته به نوع درخواست بیمار که پزشک عمومی باشد یا متخصص) در منزل بیمار حاضر می شوند و به تشخیص و درمان بیمار می پردازند. ویزیت پزشک در منزل از مزایای زیادی برای افراد برخوردار است و جایگزین بسیار مناسبی برای حضور در مطب پزشک ها و بیمارستان ها می باشد. امروزه به دلیل اهمیت صرفه جویی در وقت و هزینه خانواده ها ترجیح می دهند به جای خروج از منزل و قرار گرفتن در ازدحام جمعیت بیمارستان ها و منتظر شدن در پشت درب مطب پزشکان، خدمات درمانی و مراقبتی را در منزل خود در زمان دلخواه و بر اساس برنامه ریزی خود دریافت کنند. از این رو استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل روزانه از سوی خانواده های بیشماری مورد درخواست قرار می گیرد.

بر اساس نتایج به دست آمده ویزیت بیماران باعث کاهش مراجعه غیر ضروری به مراکز درمانی می شود، در نتیجه منجر به بهبودی مراقبت های پزشکی می شود. همچنین ارزیابی خانگی بیماران به خصوص افراد سالمند با وضعیت و عملکرد بهداشتی خوب منجر به تشخیص زود هنگام بیماری ها و درمان های به موقع در افراد می شود.

مزیت های ویزیت پزشک در منزل

ویزیت بیماران در منزل

یکی از مهم ترین مزیت های ویزیت پزشک در منزل این است که می توان آن را با توجه به نیاز بیمار تنظیم کرد، در واقع ویزیت پزشک در منزل برای پیشگیری از بروز بیماری ها تا مدیریت شرایط پیچیده مزمن کاربرد دارد. حتی می تواند توسط طیف گسترده ای از متخصصان پزشکی اعم از پزشکان مراقبت های اولیه، پزشکان فیزیوتراپی، کاردرمانگرها، گفتار درمان ها و… انجام شود.

یکی دیگر از مزایای ویزیت پزشک در منزل این است که محیط تشنج زای بیمارستان ها و درمانگاه ها، برای روحیه بیماران نامناسب است و باعث تشدید کسالت بیماری می شود. اما با امکان ویزیت پزشک در منزل بیمار در محیط امن خانه و با آرامش کامل معاینه شده و درمان می شود. همینطور افراد در حین روند درمان نیز می توانند با پزشک معالج خود در ارتباط باشند و روند بهبود بیماران توسط پزشک کنترل می شود.

هچنین برخی افراد به دلایل مختلف از جمله ناتوانایی های جسمی، کهولت سن، مشغله کاری و حتی مادران خانه دار نمی توانند به بیمارستان ها و درمانگاه ها به صورت حضوری مراجعه کنند، از این رو امکان ویزیت پزشک در منزل بسیار می تواند برای این افراد مناسب باشد و دیگر این افراد با امکان ویزیت پزشک در منزل دغدغه حضور در مراکز درمانی را نخواهند داشت و به راحتی با یک درخواست ساده با تلفن همراه خود پزشک به منزلشان می آید.

از طرفی این روزها به دلیل وجود ویروس کرونا بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از منزل خارج نشوند و در مکان های شلوغ به خصوص مراکز درمانی حضور پیدا نکنند. از این رو امکان ویزیت پزشک در منزل در این روزها به کمک  افراد امده و دیگر نیازی نیست با اضطراب در مراکز درمانی حضور پیدا کنند.

ویزیت پزشک از بیماران

ویزیت بیماران در منزل آوام چی

آوام چی برترین شرکت ارائه دهنده خدمات پزشکی از جمله ویزیت پزشک در منزل، تست کرونا در منزل، خدمات ارتوپدی و فیزیوتراپی، پرستار در منزل و… می باشد. شما عزیزان می توانید به راحتی در  منزل خود نشسته و با مراجعه به اپلیکیشن آوام چی درخواست پزشک عمومی یا متخصص کنید. تیم پزشکی ما با مجهز ترین امکانات در اسرع وقت خودشان را به شما عزیزان می رسانند. همچنین شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای هر رده سنی از کودکان تا سالمندان در هر شاخه ای از بیماری ها از خدمات فوق العاده مجموعه آوام چی بهرمند شوید.

انواع خدمات ویزیت پزشک در منزل آوام چی

  • کار درمانی
  • گفتار درمانی
  • مدیریت دارو
  • تنفس درمانی
  • مراقبت از زخم
  • مراقبت تسکینی
  • مشاوره تخصصی
  • مراقبت های اولیه
  • خدمات داخل وریدی
  • مشاوره برای دیابت
  • مراقبت از زوال عقل
  • مشاوره بهداشت و تغذیه
  • خدمات پرستاری در منزل
  • درمان های جسمی و شغلی
  • کمک بهیاری برای ارائه خدمات بهداشت بیماران در منزل
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]